Εκτενή αναφορά στο deal ανάμεσα στην Diamond S Shipping και την Capital Product Partners κάνει η αμερικανική εφημερίδα Wall Street Journal λέγοντας χαρακτηριστικά ότι η συμφωνία θα δημιουργήσει ένα «μεγαθήριο 68 πλοίων που θα περιλαμβάνει 52 πλοία μεταφοράς εμπορευμάτων όπως βενζίνη, ντίζελ και καύσιμα που χρησιμοποιούν τα αεροπλάνα καθώς και 15 τάνκερ που θα μεταφέρουν αργό πετρέλαιο. Όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα «Η συναλλαγή θα δημιουργήσει τον τρίτο μεγαλύτερο εισηγμένο στόλο στον κόσμο και έναν από τους μεγαλύτερους μεικτούς στόλους, σύμφωνα με τις εταιρείες». Παράλληλα υπογραμμίζεται ότι ο συνολικός στόλος θα κοστίζει περίπου 1,55 εκατομμύρια δολάρια σύμφωνα με τη βάση πληροφοριών VesselsValue.

Γίνεται επίσης αναφορά στις δραστηριότητες των δύο εταιρειών, με την Wall Street Journal να αναφέρει ότι η Capital Product Partners έχει ισχυρή παρουσία στη Νότια Αμερική, ναυλώνοντας τα πλοία της σε μεγάλες εταιρείες ενέργειας όπως η Royal Dutch Shell, η Total SA και Brazil’s Petróleo Brasileiro SA, ή Petrobras, ενώ η Diamond δραστηριοποιείται στις ακτές του Κόλπου των ΗΠΑ, τη Σιγκαπούρη και την Άπω Ανατολή.

Στο δημοσίευμα της Wall Street Journal φιλοξενείται επίσης και η εκτίμηση του Βασίλη Καρατζά, διευθύνοντας συμβούλου της εταιρείας Karatzas Marine Advisors με έδρα τη Νέα Υόρκη, για τη συμφωνία Diamond S Shipping και Capital Product Partners. Σύμφωνα με τον κ. Καρατζά, "Η συγχώνευση δημιουργεί έναν ιδιοκτήτη με παγκόσμιο αποτύπωμα" με τον ίδιο να προσθέτει πως "εάν είστε μια μεγάλη πετρελαϊκή εταιρεία, θα προτιμούσατε τους μεγάλους και αποτελεσματικούς φορείς εκμετάλλευσης να μεταφέρουν τα προϊόντα σας και αυτό θα μπορούσε να ενθαρρύνει περισσότερες συγχωνεύσεις στον τομέα των δεξαμενόπλοιων, καθώς οι τιμές του ενεργητικού εξακολουθούν να είναι χαμηλές".