Κοροναϊός: Εκτός πραγματικότητας η ΟΛΜΕ - Αντιδράσεις για την Τηλεκπαίδευση
Κι ενώ η χώρα έχει παραλύσει προκειμένου να αναχαιτιστεί η διασπορά του κοροναϊού, κι ενώ εμπορικά καταστήματα και επιχειρήσεις έχουν κλείσει ώστε να μην θρηνήσουμε θύματα όπως οι γειτονές μας Ιταλοί, το υπουργείο Παιδείας προχώρησε στην εισαγωγή πρωτοποριακών για τα ελληνικά δεδομένων μέτρων, έτσι ώστε οι μαθητές να μην βαλτώσουν από την αναστολή λειτουργίας των σχολικών μονάδων.
Η τηλεκπαίδευση λοιπόν, ως μια προσωρινή λύση για να συνεχιστεί η μαθησιακή επαφή μαθητών και εκπαιδευτικών, αγκαλιάστηκε από την πρώτη στιγμή εφαρμογής της από μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς.
Ή έστω έτσι νόμιζε κανείς μέχρι να παρακολουθήσει στην ΕΡΤ τον πρόεδρο της ΟΛΜΕ Θεόδωρο Τσούχλο, να προσπαθεί να εξηγήσει τους λόγους που το συνδικαλιστικό όργανο των εκπαιδευτικών, τάχθηκε απέναντι στην υποχρεωτική εξ' αποστάσεως διδασκαλία.
Με ισχνά επιχειρήματα και συντεχνιακή κριτική ο συνδικαλιστής εκπαιδευτικός εξήγησε ότι το μέτρο δεν μπορεί να εφαρμοστεί καθώς πολλοί μαθητές και εκαιδευτική δεν θαιθέτουν τα τεχικά μέσα (διαδίκτυο, υπολογιστή, κινητό τηλέφωνο). Όταν μάλιστα οι δημοσιογράφοι απάντησαν ότι η τηλε - εκπαίδευση μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσω σταθερού τηλεφώνου ο κ. Τσούχλος, υποστήριξε ότι αποτελεί ακόμη μια προσπάθεια αποσόβησης του κοινωνικού κράτους!
Ο ίδιος μάλιστα δήλωσε ότι το εκπαιδευτικό προσωπικό έπρεπε να έχει λάβει ανάλογη επιμόρφωση - η οποία έχει ήδη ξεκινήσει -για την χρήση των νέων μέσων καθώς η πλεοψηφία του είναι άνω των 50 ετών, αρκετοί εκπαιδευτικοί επικοινώνησαν με την ΕΡΤ υποστηρίζοντας ότι υπάρχουν δωρεάν σεμινάρια κατάρτισης και αν μη τι άλλο «ξέρουν να χειρίζονται υπολογιστές».
Επιπλέον ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ ανέφερε ότι η Ομοσπονδία είναι κατηγορηματικά αντίθετη στην αξιοποίηση εργαλείων που προσφέρουν έστω και «αφιλοκερδώς» ιδιωτικές εταιρείες, οι οποίες μετά από κινήσεις της κυβέρνησης ανέλαβαν πρωτοβουλίες ώστε να διευκολύνουν το έργο του υπουργείου Παιδείας.
Εν ολίγοις, ο κ. Τσούχλος άκριτα και με ανεπάρκεια επιχειρημάτων στάθηκε αντίθετος στην εξ' αποστάσεως διδασκαλία ζητώντας μείωση της διδακτέας ύλης, διορισμούς και δια ζώσης διδασκαλία.
Η τηλεκπαίδευση λοιπόν, ως μια προσωρινή λύση για να συνεχιστεί η μαθησιακή επαφή μαθητών και εκπαιδευτικών, αγκαλιάστηκε από την πρώτη στιγμή εφαρμογής της από μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς.
Ή έστω έτσι νόμιζε κανείς μέχρι να παρακολουθήσει στην ΕΡΤ τον πρόεδρο της ΟΛΜΕ Θεόδωρο Τσούχλο, να προσπαθεί να εξηγήσει τους λόγους που το συνδικαλιστικό όργανο των εκπαιδευτικών, τάχθηκε απέναντι στην υποχρεωτική εξ' αποστάσεως διδασκαλία.
Με ισχνά επιχειρήματα και συντεχνιακή κριτική ο συνδικαλιστής εκπαιδευτικός εξήγησε ότι το μέτρο δεν μπορεί να εφαρμοστεί καθώς πολλοί μαθητές και εκαιδευτική δεν θαιθέτουν τα τεχικά μέσα (διαδίκτυο, υπολογιστή, κινητό τηλέφωνο). Όταν μάλιστα οι δημοσιογράφοι απάντησαν ότι η τηλε - εκπαίδευση μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσω σταθερού τηλεφώνου ο κ. Τσούχλος, υποστήριξε ότι αποτελεί ακόμη μια προσπάθεια αποσόβησης του κοινωνικού κράτους!
Ο ίδιος μάλιστα δήλωσε ότι το εκπαιδευτικό προσωπικό έπρεπε να έχει λάβει ανάλογη επιμόρφωση - η οποία έχει ήδη ξεκινήσει -για την χρήση των νέων μέσων καθώς η πλεοψηφία του είναι άνω των 50 ετών, αρκετοί εκπαιδευτικοί επικοινώνησαν με την ΕΡΤ υποστηρίζοντας ότι υπάρχουν δωρεάν σεμινάρια κατάρτισης και αν μη τι άλλο «ξέρουν να χειρίζονται υπολογιστές».
Επιπλέον ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ ανέφερε ότι η Ομοσπονδία είναι κατηγορηματικά αντίθετη στην αξιοποίηση εργαλείων που προσφέρουν έστω και «αφιλοκερδώς» ιδιωτικές εταιρείες, οι οποίες μετά από κινήσεις της κυβέρνησης ανέλαβαν πρωτοβουλίες ώστε να διευκολύνουν το έργο του υπουργείου Παιδείας.
Εν ολίγοις, ο κ. Τσούχλος άκριτα και με ανεπάρκεια επιχειρημάτων στάθηκε αντίθετος στην εξ' αποστάσεως διδασκαλία ζητώντας μείωση της διδακτέας ύλης, διορισμούς και δια ζώσης διδασκαλία.