«Εμπιστοσύνη» και «κύρος» το υπόβαθρο της πολιτικής Μητσοτάκη
Με αναφορές σε δύο χαρακτηριστικά στοιχεία της πολιτικής του, τα οποία δεν θα μπορούσε ποτέ να επικαλεστεί η προηγούμενη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, την εμπιστοσύνη και το κύρος, ολοκλήρωσε την αρχική του τοποθέτηση στην Βουλή, ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
Ο πρωθυπουργός, κατά την ομιλία του στη Βουλή για τις συνέπειες του κοροναϊού, αφού ξεδίπλωσε κάθε πτυχή του επιτυχημένου σχεδίου που ακολούθησε η χώρα, προκειμένου να μειώσει στο ελάχιστο τις συνέπειες από την πανδημία, έκλεισε την ομιλία του υπενθυμίζοντας σε όλους ότι είναι πια μέτοχοι όλοι οι Έλληνες στην άυλη περιουσία της εμπιστοσύνης και στο απόθεμα κύρους που έχει η χώρα μας στο εξωτερικό.
Αυτή είναι η «μεγάλη εικόνα» που δεν πρέπει να χάνει κανείς, ιδιαίτερα μετά από μεγάλες περιόδους κρίσης όπως συμβαίνει στη χώρα μας, όπου είναι φυσικό να έρθει η κόπωση, η αγωνία και η αγανάκτηση και πολύ σπάνιο το να επανακτηθούν δεσμοί εμπιστοσύνης και κύρους, που αποτέλεσαν και αποτελούν το υπόβαθρο της πολιτικής του Κυριάκου Μητσοτάκη.
Δεν επέλεξε τυχαία ο πρωθυπουργός να ολοκληρώσει την ομιλία του στη Βουλή με αναφορές στα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά της πολιτικής του.
«Τώρα είμαστε όλοι, όλοι οι Έλληνες, μέτοχοι σε μία νέα, άυλη περιουσία: Την εμπιστοσύνη. Την εμπιστοσύνη μεταξύ του πολίτη και του κράτους, που ήταν και παραμένει και σήμερα το υπόβαθρο της υποδειγματικής μας συμπεριφοράς. Και όσο κι αν κάποιοι θέλουν να υποτιμούν το εθνικό φιλότιμο του Έλληνα, αυτό εξακολουθεί να αποτελεί εφόδιο αντοχής και ισχύος. Όσο κι αν κάποιοι το αγνοούν ή το χλευάζουν, το μόνο που κάνουν είναι να δηλώνουν ότι δεν το διαθέτουν οι ίδιοι.
Υπάρχει, ωστόσο, κι ένα ακόμα εθνικό κεφάλαιο: Είναι το απόθεμα κύρους της χώρας στο εξωτερικό.
Θα ακούσω με πολλή προσοχή τις απόψεις σας. Είμαι έτοιμος να υιοθετήσω οποιαδήποτε δημιουργική σκέψη ή πρόταση μπορεί να κάνει τη δουλειά μας καλύτερη. Και σας καλώ όλους να αντιμετωπίσουμε αυτή την εθνική πρόκληση μαζί, βασισμένοι πάνω απ’ όλα στην επιστημονική αλήθεια, στον πολιτικό ρεαλισμό και κυρίως και πάνω απ’ όλα, στον ορθό λόγο».