Πολλά προβλήματα αντιμετωπίζουν έμποροι και καταναλωτές τα τελευταία 24ωρα με το click away.  Ειδικά στον ρουχισμό και στα παπούτσια το πρόβλημα είναι ακόμη μεγαλύτερο, όμως ο Άδωνις γεωργιάδης αντιμετώπισε με χιούμορ τα σχόλια στα social media για τις αγορές με τη μέθοδο «click away». 

Ο Αδωνις Γεωργιάδης, που είναι κι ο καθ' ύλην αρμόδιος υπουργός, δέχεται τα παράπονα λιανεμπόρων και καταναλωτών για τη δυσκολία του εγχειρήματος του click away, ενώ δέχεται και τα «πειράγματα» μέσω διαδικτύου.

Ο κ. Γεωργιάδης ανάρτησε στον προσωπικό του λογαριασμό στο twitter μια φωτογραφία που κυκλοφορεί και τον απεικονίζει να έχει αγοράσει ένα παντελόνι μέσω click away πιο μεγάλο κι από το μπόι του!

Με αυτοσαρκαστική διάθεση ο υπουργός Ανάπτυξης γράφει στην φωτογραφία: «Το χιούμορ πάντα μου άρεσε και μου αρέσει... ήρθαν έτσι τα πράγματα και ακούω και αυτά... ας πάνε όλα καλά και ας μου τα λέτε.. επί της ουσίας η «παράδοση εκτός» επιτρέπει εκ των νόμων την επιστροφή της παραγγελίας και την αντικατάσταση της αν έχει γίνει λάθος στο νούμερο».


Υπενθυμίζεται ότι δεν είναι η πρώτη φορά που ο υπουργός πράττει κάτι αντίστοιχο στο twitter. Το είχε κάνει και με τον δημοφιλή λογαριασμό «Τελεταί Μπούκουρα», ο οποίος είχε κατέβει από τους υπεύθυνους της πλατφόρμας, επειδή είχε κάνει ένα μακάβριο σχόλιο στην είδηση του ότι ο κ. Γεωργιάδης είχε επαφή με θετικό κρούσμα κορονοϊού. Ο Α. Γεωργιάδης είχε ζητήσει να «ανέβει» ξανά ο λογαριασμός, δηλώνοντας θιασώτης του χιούμορ, κάνοντας έτσι αποδεκτό το «πείραγμα».