Αγωνία για τα σχολεία: Τι ζητάει ο Μητσοτάκης, τι λένε οι επιστήμονες
Με μεγάλη αγωνία αναμένουν στην κυβέρνηση τα πρώτα αποτελέσματα της παράλληλης κινητικότητας σε σχολεία και καταστήματα ώστε να δουν εάν είναι εφικτό να λειτουργήσουν από βδομάδα τα λύκεια στις κόκκινες περιοχές.
Σύμφωνα με πληροφορίες του parapolitika.gr μέχρι στιγμής πάντως δεν είναι καν σίγουρο ότι η πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, μπορούν να παραμείνει ανοιχτή, κάτι που τουλάχιστον στατιστικά θα αξιολογηθεί την Πέμπτη.
Ο πρωθυπουργός επαναλαμβάνει σε όλους τους τόνους προς τους υπουργούς και τους συνεργάτες του ότι «κύρια προτεραιότητά μας είναι τα παιδιά να ξαναμπούν στις τάξεις », όπως άλλωστε συμβαίνει σε όλη την Ευρώπη, τηρουμένων πάντα των αναλογιών. Έχει ζητήσει επίσης περαιτέρω θωράκιση της υγειονομικής προστασίας μαθητών και εκπαιδευτικών αντιλαμβανόμενος πλήρως για ψυχολογικούς και αναπτυξιακούς λόγους τα μαθήματα πρέπει να πραγματοποιούνται δια ζώσης.
Πλέον αυτών, ένα ακόμη σοβαρότατο ζήτημα σχετίζεται με τη διδακτέα ύλη της Γ΄ Λυκείου η οποία, από τον περασμένο Οκτώβριο, δεν έχει «προχωρήσει» παρά ελάχιστα και εξ΄ αποστάσεως.
Οι ασχολούμενοι με την κατάρτιση της διδακτέας ύλης για τις Πανελλήνιες, κρούουν κώδωνα κινδύνου τονίζοντας ότι «εάν πέρυσι που τα σχολεία σταμάτησαν τον Μάρτιο, οι υποψήφιοι εισάγονταν στα Πανεπιστήμια με μονοψήφια βαθμολογία, φέτος είναι πολύ πιθανόν να μην μπορούν να ανταποκριθούν ούτε στις στοιχειώδεις απαιτήσεις των εξετάσεων…».
Σύμφωνα με πληροφορίες του parapolitika.gr μέχρι στιγμής πάντως δεν είναι καν σίγουρο ότι η πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, μπορούν να παραμείνει ανοιχτή, κάτι που τουλάχιστον στατιστικά θα αξιολογηθεί την Πέμπτη.
Ο πρωθυπουργός επαναλαμβάνει σε όλους τους τόνους προς τους υπουργούς και τους συνεργάτες του ότι «κύρια προτεραιότητά μας είναι τα παιδιά να ξαναμπούν στις τάξεις », όπως άλλωστε συμβαίνει σε όλη την Ευρώπη, τηρουμένων πάντα των αναλογιών. Έχει ζητήσει επίσης περαιτέρω θωράκιση της υγειονομικής προστασίας μαθητών και εκπαιδευτικών αντιλαμβανόμενος πλήρως για ψυχολογικούς και αναπτυξιακούς λόγους τα μαθήματα πρέπει να πραγματοποιούνται δια ζώσης.
Πλέον αυτών, ένα ακόμη σοβαρότατο ζήτημα σχετίζεται με τη διδακτέα ύλη της Γ΄ Λυκείου η οποία, από τον περασμένο Οκτώβριο, δεν έχει «προχωρήσει» παρά ελάχιστα και εξ΄ αποστάσεως.
Οι ασχολούμενοι με την κατάρτιση της διδακτέας ύλης για τις Πανελλήνιες, κρούουν κώδωνα κινδύνου τονίζοντας ότι «εάν πέρυσι που τα σχολεία σταμάτησαν τον Μάρτιο, οι υποψήφιοι εισάγονταν στα Πανεπιστήμια με μονοψήφια βαθμολογία, φέτος είναι πολύ πιθανόν να μην μπορούν να ανταποκριθούν ούτε στις στοιχειώδεις απαιτήσεις των εξετάσεων…».