Ο Δημήτρης Φραγκάκης πίσω από την καμπάνια «All you want is Greece» για το ελληνικό καλοκαίρι
Σημαντική η συμβολή του γενικού γραμματέα του ΕΟΤ στην προώθηση του Τουρισμού
Η καμπάνια «All you want is Greece» κέρδισε τις εντυπώσεις στην παρουσίαση του σχεδίου για την επανεκκίνηση του τουρισμού, με τα έξι σποτ του ΕΟΤ για το ελληνικό καλοκαίρι να συγκεντρώνουν πλήθος εγκωμιαστικών σχολίων.
Αναμφισβήτητα μεγάλο μέρος πιστώνεται στη συμβολή του γενικού γραμματέα του Οργανισμού Δημήτρη Φραγκάκη.
Όπως τόνισε και ο ίδιος στην ομιλία του μέσα σε διάστημα εννέα μηνών υλοποιήθηκαν τέσσερις καμπάνιες για τον τουρισμό. «Δημιουργήσαμε μια παρακαταθήκη ενόψει της φετινής σεζόν», σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Φραγκάκης.
«Ένα νέο αφήγημα πέραν από το «ήλιος και θάλασσα» στο τρίπτυχο άνθρωποι-αξίες- εμπειρίες. Κεντρικό μότο το «All you want is Greece». Δεύτερος πυλώνας η διαφημιστική εκστρατεία, προϋπολογισμού 22,9 εκατ. ευρώ», ανέφερε επίσης ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ.
Αναμφισβήτητα μεγάλο μέρος πιστώνεται στη συμβολή του γενικού γραμματέα του Οργανισμού Δημήτρη Φραγκάκη.
Όπως τόνισε και ο ίδιος στην ομιλία του μέσα σε διάστημα εννέα μηνών υλοποιήθηκαν τέσσερις καμπάνιες για τον τουρισμό. «Δημιουργήσαμε μια παρακαταθήκη ενόψει της φετινής σεζόν», σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Φραγκάκης.
«Ένα νέο αφήγημα πέραν από το «ήλιος και θάλασσα» στο τρίπτυχο άνθρωποι-αξίες- εμπειρίες. Κεντρικό μότο το «All you want is Greece». Δεύτερος πυλώνας η διαφημιστική εκστρατεία, προϋπολογισμού 22,9 εκατ. ευρώ», ανέφερε επίσης ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ.