Γιατί ο Χατζηδάκης αν και persona non grata των συνδικαλιστών έχει υψηλή δημοφιλία στους πολίτες
Aντιλήφθηκε αυτό που γνωρίζαμε άπαντες, αλλά ουδείς τολμούσε να θίξει
Η ψύχραιμη, αλλά ουσιαστική απάντηση που έδωσε ο υπουργός Εργασίας, Κωστής Χατζηδάκης, στους συνδικαλιστές του ΕΦΚΑ που τον χαρακτήρισαν ανεπιθύμητο, εντοπίζει το επίκεντρο του προβλήματος στον ασφαλιστικό φορέα. «Αν συμφωνήσω με τη λογική σας», έγραψε στο Τwitter, «θα είμαστε τελικά όλοι ανεπιθύμητοι από τους πολίτες».
Μέσα σε μόλις λίγους μήνες στη νέα του υπουργική θέση, ο Κωστής Χατζηδάκης αντιλήφθηκε αυτό που γνωρίζαμε άπαντες, αλλά ουδείς τολμούσε να θίξει. Ο ΕΦΚΑ, αντί να εξυπηρετεί τους πολίτες, αποτελεί παράγοντα τεράστιας ταλαιπωρίας. Αποφάσισε, λοιπόν, να το αλλάξει. Ηδη, την προηγούμενη εβδομάδα είδαμε τις πρώτες αλλαγές, με τους κατοίκους των Κυκλάδων και της Δωδεκανήσου να απολαμβάνουν ραντεβού στον ΕΦΚΑ με τηλεδιασκέψεις. Πρόκειται μόνο για το «ορεκτικό», αφού την επόμενη εβδομάδα θα δούμε το «κυρίως μενού», καθώς θα ξεκινήσει τη λειτουργία του ένα πανελλαδικό, 24ωρο και 7ήμερο τηλεφωνικό κέντρο, στο οποίο θα απευθύνονται οι πολίτες για να επικοινωνήσουν με τον ΕΦΚΑ. Παράλληλα, θα επεκταθεί το πρόγραμμα των ραντεβού με τηλεδιασκέψεις σταδιακά σε όλη τη χώρα. Ακόμα μία πρόγευση της -ελπίζουμε- νέας εποχής στον ΕΦΚΑ πήραμε και από τη συνεργασία του Οργανισμού με τα ΚΕΠ, από τα οποία οι πολίτες θα μπορούν να εξυπηρετούνται για τις υποθέσεις τους με τον ασφαλιστικό φορέα. Επιπλέον, την Δευτέρα ο υπουργός προχώρησε σε αύξηση -έστω και οριακή- του βασικού μισθού.
Μπορεί, λοιπόν, για τους συνδικαλιστές ο Χατζηδάκης να είναι persona non grata, αλλά αναδεικνύεται στον μεταρρυθμιστικό «ελβετικό σουγιά» της κυβέρνησης, αφού και στο προηγούμενο υπουργείο του κατόρθωσε να σώσει τη ΔΕΗ και την ενεργειακή αυτάρκεια της χώρας μέσα σε λίγους μήνες. Αυτές οι μεταρρυθμίσεις παίζουν έναν ρόλο στο να συνεχίζει η κυβέρνηση να απολαμβάνει υψηλότατα δημοσκοπικά ποσοστά.
Μέσα σε μόλις λίγους μήνες στη νέα του υπουργική θέση, ο Κωστής Χατζηδάκης αντιλήφθηκε αυτό που γνωρίζαμε άπαντες, αλλά ουδείς τολμούσε να θίξει. Ο ΕΦΚΑ, αντί να εξυπηρετεί τους πολίτες, αποτελεί παράγοντα τεράστιας ταλαιπωρίας. Αποφάσισε, λοιπόν, να το αλλάξει. Ηδη, την προηγούμενη εβδομάδα είδαμε τις πρώτες αλλαγές, με τους κατοίκους των Κυκλάδων και της Δωδεκανήσου να απολαμβάνουν ραντεβού στον ΕΦΚΑ με τηλεδιασκέψεις. Πρόκειται μόνο για το «ορεκτικό», αφού την επόμενη εβδομάδα θα δούμε το «κυρίως μενού», καθώς θα ξεκινήσει τη λειτουργία του ένα πανελλαδικό, 24ωρο και 7ήμερο τηλεφωνικό κέντρο, στο οποίο θα απευθύνονται οι πολίτες για να επικοινωνήσουν με τον ΕΦΚΑ. Παράλληλα, θα επεκταθεί το πρόγραμμα των ραντεβού με τηλεδιασκέψεις σταδιακά σε όλη τη χώρα. Ακόμα μία πρόγευση της -ελπίζουμε- νέας εποχής στον ΕΦΚΑ πήραμε και από τη συνεργασία του Οργανισμού με τα ΚΕΠ, από τα οποία οι πολίτες θα μπορούν να εξυπηρετούνται για τις υποθέσεις τους με τον ασφαλιστικό φορέα. Επιπλέον, την Δευτέρα ο υπουργός προχώρησε σε αύξηση -έστω και οριακή- του βασικού μισθού.
Μπορεί, λοιπόν, για τους συνδικαλιστές ο Χατζηδάκης να είναι persona non grata, αλλά αναδεικνύεται στον μεταρρυθμιστικό «ελβετικό σουγιά» της κυβέρνησης, αφού και στο προηγούμενο υπουργείο του κατόρθωσε να σώσει τη ΔΕΗ και την ενεργειακή αυτάρκεια της χώρας μέσα σε λίγους μήνες. Αυτές οι μεταρρυθμίσεις παίζουν έναν ρόλο στο να συνεχίζει η κυβέρνηση να απολαμβάνει υψηλότατα δημοσκοπικά ποσοστά.