Η υφυπουργοποίηση Καραγιάννη και τα τηλέφωνα στους «γαλάζιους» της Θεσσαλονίκης που δεν έγιναν
Υποδέχτηκαν μάλλον μουδιασμένα τη νέα κυβέρνηση Μητσοτάκη
Ο Γιώργος Καραγιάννης είναι το μοναδικό συν της Θεσσαλονίκης στη νέα κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη.
Ο νέος υφυπουργός Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, αναβαθμίστηκε από τη θέση του γενικού γραμματέα, την οποία κατείχε μέχρι την Τρίτη, και έτσι η Θεσσαλονίκη από εκεί που διέθετε έναν υφυπουργό στην κυβέρνηση (τον ΥΜΑΘ, Σταύρο Καλαφάτη) απέκτησε και δεύτερο.
Ο Θεσσαλονικιός νομικός κέρδισε με τη μεθοδικότητα και την αποτελεσματικότητα που έχει δείξει στο υπουργείο -όπου μέχρι στιγμής συνεργάστηκε άψογα με τον Κώστα Καραμανλή- την εμπιστοσύνη του πρωθυπουργού, ο οποίος και τον αναβάθμισε.
Κατά τα λοιπά, οι «γαλάζιοι» της Θεσσαλονίκης υποδέχτηκαν μάλλον μουδιασμένα τη νέα κυβέρνηση Μητσοτάκη, στην οποία μέχρι στιγμής εκπροσωπούνταν, τόσο στην πρώτη όσο και στη δεύτερη μορφή της, από ένα μόνο μέλος: Από τον Ιούλιο του 2019 μέχρι τον Ιανουάριο του 2021 από τον Θόδωρο Καράογλου στη θέση του υφυπουργού Μακεδονίας-Θράκης και από τότε μέχρι σήμερα από τον Σταύρο Καλαφάτη, που τον διαδέχτηκε.
Τα σενάρια προέβλεπαν ότι δεν θα γινόταν αλλαγή στη θέση αυτή, απλώς υπήρχε η αίσθηση, αλλά και η προσδοκία ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα ενίσχυε την κοινοβουλευτική παρουσία της Θεσσαλονίκης στην κυβέρνησή του, υφυπουργοποιώντας έναν από τους τρεις βουλευτές της Α’ Θεσσαλονίκης: Ή την Ελενα Ράπτη (κυρίως) ή την Αννα Ευθυμίου ή τον Κώστα Γκιουλέκα.
Και οι τρεις προσδοκούσαν να χτυπήσει το τηλέφωνό τους την Τρίτη το πρωί, αλλά τελικά οι λίγες αλλαγές που έκανε ο πρωθυπουργός δεν συμπεριέλαβαν τη Θεσσαλονίκη. Αν αυτό δημιουργήσει πρόβλημα, μένει να φανεί. «Γαλάζιος» βουλευτής έλεγε ότι τις πρώτες ημέρες η σιωπή θα είναι μια πρώτη αντίδραση απέναντι στον πρωθυπουργό, όμως εκτιμάται ότι οι κραδασμοί θα υποχωρήσουν.
Είναι πάντως γεγονός ότι οι διαταραγμένες σχέσεις της Ν.Δ. Θεσσαλονίκης, από την εποχή της επιλογής του υποψήφιου δημάρχου της συμπρωτεύουσας, με τον πρωθυπουργό δεν βελτιώθηκαν μετά την ανακοίνωση της νέας κυβέρνησης
Ο νέος υφυπουργός Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, αναβαθμίστηκε από τη θέση του γενικού γραμματέα, την οποία κατείχε μέχρι την Τρίτη, και έτσι η Θεσσαλονίκη από εκεί που διέθετε έναν υφυπουργό στην κυβέρνηση (τον ΥΜΑΘ, Σταύρο Καλαφάτη) απέκτησε και δεύτερο.
Ο Θεσσαλονικιός νομικός κέρδισε με τη μεθοδικότητα και την αποτελεσματικότητα που έχει δείξει στο υπουργείο -όπου μέχρι στιγμής συνεργάστηκε άψογα με τον Κώστα Καραμανλή- την εμπιστοσύνη του πρωθυπουργού, ο οποίος και τον αναβάθμισε.
Κατά τα λοιπά, οι «γαλάζιοι» της Θεσσαλονίκης υποδέχτηκαν μάλλον μουδιασμένα τη νέα κυβέρνηση Μητσοτάκη, στην οποία μέχρι στιγμής εκπροσωπούνταν, τόσο στην πρώτη όσο και στη δεύτερη μορφή της, από ένα μόνο μέλος: Από τον Ιούλιο του 2019 μέχρι τον Ιανουάριο του 2021 από τον Θόδωρο Καράογλου στη θέση του υφυπουργού Μακεδονίας-Θράκης και από τότε μέχρι σήμερα από τον Σταύρο Καλαφάτη, που τον διαδέχτηκε.
Τα σενάρια προέβλεπαν ότι δεν θα γινόταν αλλαγή στη θέση αυτή, απλώς υπήρχε η αίσθηση, αλλά και η προσδοκία ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα ενίσχυε την κοινοβουλευτική παρουσία της Θεσσαλονίκης στην κυβέρνησή του, υφυπουργοποιώντας έναν από τους τρεις βουλευτές της Α’ Θεσσαλονίκης: Ή την Ελενα Ράπτη (κυρίως) ή την Αννα Ευθυμίου ή τον Κώστα Γκιουλέκα.
Και οι τρεις προσδοκούσαν να χτυπήσει το τηλέφωνό τους την Τρίτη το πρωί, αλλά τελικά οι λίγες αλλαγές που έκανε ο πρωθυπουργός δεν συμπεριέλαβαν τη Θεσσαλονίκη. Αν αυτό δημιουργήσει πρόβλημα, μένει να φανεί. «Γαλάζιος» βουλευτής έλεγε ότι τις πρώτες ημέρες η σιωπή θα είναι μια πρώτη αντίδραση απέναντι στον πρωθυπουργό, όμως εκτιμάται ότι οι κραδασμοί θα υποχωρήσουν.
Είναι πάντως γεγονός ότι οι διαταραγμένες σχέσεις της Ν.Δ. Θεσσαλονίκης, από την εποχή της επιλογής του υποψήφιου δημάρχου της συμπρωτεύουσας, με τον πρωθυπουργό δεν βελτιώθηκαν μετά την ανακοίνωση της νέας κυβέρνησης