Οι πειστικές απαντήσεις Καραγιάννη για τον ΒΟΑΚ και η συζήτηση για τα διόδια - Πότε θα ολοκληρωθεί το έργο
«Τα έργα είναι πάνω από τις αντιπαραθέσεις. Είναι η παρακαταθήκη της πολιτικής μας παρουσίας», επισήμανε ο υφυπουργός Υποδομών
Σε πολλά ενδιαφέροντα ζητήματα του ΒΟΑΚ έδωσε απαντήσεις την προηγούμενη εβδομάδα ο υφυπουργός Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης, τονίζοντας πως τα πρώτα εργοτάξια θα ανοίξουν το 2022. Ο ίδιος επεσήμανε πως οι Κρητικοί θα μετακινούνται φθηνότερα και ασφαλέστερα και ότι το έργο θα παραδοθεί ολοκληρωμένο το 2028. Επίσης ξεκαθάρισε ότι παραμένει ο σχεδιασμός της κυβέρνησης να επιβάλει διόδια και στο ήδη κατασκευασμένο τμήμα του ΒΟΑΚ από τα Λινοπεράματα μέχρι τη Χερσόνησο.
«Τα έργα είναι πάνω από τις αντιπαραθέσεις. Είναι η παρακαταθήκη της πολιτικής μας παρουσίας», είπε από το βήμα της Βουλής και υπογράμμισε ότι ο ΒΟΑΚ, ως σύγχρονος αυτοκινητόδρομος, θα διαθέτει ηλεκτρονικά διόδια και αναλογική χρέωση βάσει της χρήσης, χωρίς να διαταράσσεται το χρηματοδοτικό μοντέλο του έργου και χωρίς να επιβαρύνονται οι Ελληνες φορολογούμενοι με μεγάλα ποσά για πληρωμή «σκιωδών» διοδίων. «Το υπουργείο μας, με εντολή του υπουργού Κώστα Καραμανλή, έχει ήδη μεριμνήσει και το σύστημα αυτό παρέχει την τεχνική δυνατότητα διαφορετικής αντιμετώπισης κατά τη διέλευση από τα τμήματα που θα επιλεγούν να εξαιρεθούν».
Οπως είπε ο κ. Καραγιάννης, «ήδη η κυβέρνηση έχει πάρει την απόφαση να εξεταστεί η απαλλαγή της υποχρέωσης πληρωμής διοδίων μπροστά από το αμιγώς αστικό τμήμα του Ηρακλείου. Αυτό θα γίνει κατά τη β' φάση του διαγωνισμού, ακριβώς μετά την έγκριση των περιβαλλοντικών όρων του έργου».
«Τα έργα είναι πάνω από τις αντιπαραθέσεις. Είναι η παρακαταθήκη της πολιτικής μας παρουσίας», είπε από το βήμα της Βουλής και υπογράμμισε ότι ο ΒΟΑΚ, ως σύγχρονος αυτοκινητόδρομος, θα διαθέτει ηλεκτρονικά διόδια και αναλογική χρέωση βάσει της χρήσης, χωρίς να διαταράσσεται το χρηματοδοτικό μοντέλο του έργου και χωρίς να επιβαρύνονται οι Ελληνες φορολογούμενοι με μεγάλα ποσά για πληρωμή «σκιωδών» διοδίων. «Το υπουργείο μας, με εντολή του υπουργού Κώστα Καραμανλή, έχει ήδη μεριμνήσει και το σύστημα αυτό παρέχει την τεχνική δυνατότητα διαφορετικής αντιμετώπισης κατά τη διέλευση από τα τμήματα που θα επιλεγούν να εξαιρεθούν».
Οπως είπε ο κ. Καραγιάννης, «ήδη η κυβέρνηση έχει πάρει την απόφαση να εξεταστεί η απαλλαγή της υποχρέωσης πληρωμής διοδίων μπροστά από το αμιγώς αστικό τμήμα του Ηρακλείου. Αυτό θα γίνει κατά τη β' φάση του διαγωνισμού, ακριβώς μετά την έγκριση των περιβαλλοντικών όρων του έργου».