Το βαρύ πρόστιμο στην Αττική Οδό, η γκάφα Στυλιανίδη και το τρις εξαμαρτείν του Πατούλη
Παράλληλα, ένα από τα θέματα που θίχτηκαν την Δευτέρα ήταν η παντελής απουσία κυβερνητικών στελεχών από το μέτωπο
Σοκαριστικά υψηλό αναμένεται να είναι το πρόστιμο που θα επιβληθεί στην εταιρεία που διαχειρίζεται την Αττική Οδό, καθώς ο Κυριάκος Μητσοτάκης είναι φανερά εκνευρισμένος με όσα έχουν λάβει χώρα από το πρωί της Δευτέρας.
Όπως γνωστοποιεί το powergame.gr, η οργή ήταν μεγάλη στο Μέγαρο Μαξίμου όταν αντιλήφθηκαν ότι η εταιρεία μετακύλησε την ευθύνη για το «μπάχαλο» στην κυβέρνηση, προκειμένου να «τη βγάλουν καθαρή». Βέβαια, οι εικόνες από τον αυτοκινητόδρομο, όχι μόνο δεν βοηθούσαν προς την κατεύθυνση αυτή, αλλά απεναντίας, δημιουργούσαν τεράστιο ζήτημα γενικότερα στον Όμιλο. Γι’ αυτό και δεν αποκλείεται ακόμη και μέσα στη μέρα να έχουμε την παραίτηση σύσσωμου του Δ.Σ. της Αττικής Οδού, αφού σύμφωνα με πληροφορίες από την Ελλάκτωρ που επικαλείται το powergame.gr, από τη Δευτέρα άρχισαν να αναζητούν ευθύνες.
Δεδομένου του ότι ξεκίνησε η διαδικασία για τον διαγωνισμό της Αττικής Οδού, μια από τις ιδέες που υπήρξε σχετικά με την τιμωρία του φορέα που διαχειρίζεται τον αυτοκινητόδρομο, ήταν και ο αποκλεισμός του από τη διαγωνιστική διαδικασία. Σε κάθε περίπτωση, οι εξελίξεις επί του θέματος παρουσιάζουν ενδιαφέρον.
Η γκάφα του υπουργού Στυλιανίδη
Σε σύσκεψη που έλαβε χώρα πριν την κακοκαιρία, ο Χρήστος Στυλιανίδης, παρά το γεγονός ότι υπήρξε εισήγηση για τον αποκλεισμό των βαρέων οχημάτων από την Αττική Οδό, ο ίδιος έκρινε ότι θα ήταν λάθος να διακοπεί η εφοδιαστική αλυσίδα. Εκ του αποτελέσματος, φαίνεται πως έκανε λάθος. Κάποιος θα έλεγε ότι αντί να υποβάλλει την παραίτησή του, άρχισε να λέει πράγματα που εξόργισαν την πλειοψηφία των πολιτών. Όπως και να έχει, η επιλογή Στυλιανίδη απέτυχε εκ του αποτελέσματος, διασύροντας το επιτελικό κράτος στον αυτοκινητόδρομο της Αττικής Οδού.
Η αποτυχία Τουρνά
Την ίδια στιγμή, η ανάθεση της θέσης του υφυπουργού Πολιτικής Προστασίας στον Ευάγγελο Τουρνά, είχε να κάνει με την εμπειρία που διέθετε ως ανώτατος αξιωματικός των Ενόπλων Δυνάμεων στη διαχείριση κρίσεων. Εκ του αποτελέσματος και γι’αυτόν, φάνηκε ότι δεν αντιμετώπισε και με τον καλύτερο τρόπο τα όσα έγιναν. Κάτι που σημαίνει ότι το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη έχει ανάγκη άμεσα αλλαγές, καθώς το χθεσινό «φιάσκο» έχει εκθέσει ανεπανόρθωτα πολλούς.
Άφαντοι Καραμανλής – Καραγιάννης
Την ίδια στιγμή, το δίδυμο του υπουργείου Υποδομών πολυδιαφημίζει τα έργα που έχει στα σκαριά και συζητά παράλληλα για τον διαγωνισμό της Αττικής Οδού. Ο λόγος γίνεται για τους Καραμανλή και Καραγιάννη, που φυσικά εξαφανίστηκαν με το πρώτο χιόνι.
Το υπουργείο Υποδομών δεν πήρε θέση για το «μπάχαλο» της Αττικής Οδού, με τον Καραγιάννη «άφαντο». Αντί από χθες ο Καραμανλής να έχει βγει και να έχει ανακοινώσει πρόστιμα, επέλεξε την απόλυτη σιωπή. Πάντως, στο Μαξίμου έχουν αντιληφθεί ότι μάλλον υπερεκτίμησαν το δίδυμο (και) του Υποδομών και κυρίως τον Καραγιάννη.
Εξοργισμένο το Μαξίμου με Πατούλη
Πλην των όσων τραγικών διαδραματίστηκαν τη Δευτέρα, φαίνεται πως ο χιονιάς απλώς οριστικοποίησε το διαζύγιο της κυβέρνησης με τον γαλάζιο περιφερειάρχη, Γιώργο Πατούλη.
Ειδικότερα, το Μαξίμου επιρρίπτει ευθύνες στον περιφερειάρχη για το γεγονός ότι η κακοκαιρία «πρόλαβε» την Περιφέρεια, καθώς δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει αυτό. Πέραν των σοβαρών θεμάτων που θα κληθεί να αντιμετωπίσει από την επόμενη μέρα του χιονιά ο Πατούλης, υπάρχουν και λιγότερο σημαντικά. Για παράδειγμα, χθες, από νωρίς το πρωί, έβγαινε στα κανάλια και κατηγορούσε τη Νέα Οδό, γιατί όπως έλεγε ολιγώρησε. Μετά χάθηκε. Και κυρίως χάθηκε, όταν προέκυψε το γιγαντιαίο θέμα της Αττικης Οδού. Αυτά.
Στο πουθενά Παναγιωτόπουλος – Θεοδωρικάκος
Παράλληλα, ένα από τα θέματα που θίχτηκαν την Δευτέρα ήταν η παντελής απουσία κυβερνητικών στελεχών από το μέτωπο. Ορμώμενοι απ’αυτό, έπρεπε να περάσουν κάμποσες ώρες για να εμφανιστούν οι υπουργοί Προστασίας του Πολίτη, Τάκης Θεοδωρικάκος και Άμυνας (αν εμφανίστηκε) Νίκος Παναγιωτόπουλος. Αντί να βγουν από την πρώτη στιγμή μπροστά και να εισηγηθούν να «κατέβει» στρατός και αστυνομία στη μάχη, περίμεναν να βραδιάσει για να αναλάβουν ρόλο. Μάλιστα, στην περίπτωση Θεοδωρικάκου, είδαμε και κάτι ακόμη. Στην ενημέρωση του υπουργού Στυλιανίδη, να συμμετέχει ο υφυπουργός, Λευτέρης Οικονόμου και όχι ο ίδιος ο υπουργός, που αν κάτι ξέρει, είναι η επικοινωνία. Και επειδή το καλοκαίρι, πριν εισέλθει εκ νέου στην κυβέρνηση, μαθαίνω ότι έκανε μαθήματα περί διαχείρισης κρίσεων, χθες ήταν μια χρυσή ευκαιρία, για να προσφέρει τις (σχετικές) γνώσεις του.
Οι αναφορές για δομικό ανασχηματισμό
Έπειτα από 2,5 χρόνια στην κυβέρνηση, ένα πλέον είναι το σίγουρο. Ό,τι και να έχει σχεδιάσει ο Κυριάκος Μητσοτάκης, οφείλει να προχωρήσει σε δομικό ανασχηματισμό της κυβέρνησης. Τα περί επιτελικού κράτους και τα υπόλοιπα, δεν έχουν καμία απολύτως αξία, μπροστά στην πραγματικότητα. Πέραν αυτού, κάποια στιγμή θα πρέπει να σταματήσει ο πρωθυπουργός να κάνει τη δουλειά των υπουργών που σε κάθε κρίση, κρύβονται.
Καλώς ή κακώς, είναι αναγκαιότερος από ποτέ. Εκτός κι αν εκεί στο Μαξίμου είναι ικανοποιημένοι από το «ξύλο» που τρώει ο Μητσοτάκης.
Όπως γνωστοποιεί το powergame.gr, η οργή ήταν μεγάλη στο Μέγαρο Μαξίμου όταν αντιλήφθηκαν ότι η εταιρεία μετακύλησε την ευθύνη για το «μπάχαλο» στην κυβέρνηση, προκειμένου να «τη βγάλουν καθαρή». Βέβαια, οι εικόνες από τον αυτοκινητόδρομο, όχι μόνο δεν βοηθούσαν προς την κατεύθυνση αυτή, αλλά απεναντίας, δημιουργούσαν τεράστιο ζήτημα γενικότερα στον Όμιλο. Γι’ αυτό και δεν αποκλείεται ακόμη και μέσα στη μέρα να έχουμε την παραίτηση σύσσωμου του Δ.Σ. της Αττικής Οδού, αφού σύμφωνα με πληροφορίες από την Ελλάκτωρ που επικαλείται το powergame.gr, από τη Δευτέρα άρχισαν να αναζητούν ευθύνες.
Δεδομένου του ότι ξεκίνησε η διαδικασία για τον διαγωνισμό της Αττικής Οδού, μια από τις ιδέες που υπήρξε σχετικά με την τιμωρία του φορέα που διαχειρίζεται τον αυτοκινητόδρομο, ήταν και ο αποκλεισμός του από τη διαγωνιστική διαδικασία. Σε κάθε περίπτωση, οι εξελίξεις επί του θέματος παρουσιάζουν ενδιαφέρον.
Η γκάφα του υπουργού Στυλιανίδη
Σε σύσκεψη που έλαβε χώρα πριν την κακοκαιρία, ο Χρήστος Στυλιανίδης, παρά το γεγονός ότι υπήρξε εισήγηση για τον αποκλεισμό των βαρέων οχημάτων από την Αττική Οδό, ο ίδιος έκρινε ότι θα ήταν λάθος να διακοπεί η εφοδιαστική αλυσίδα. Εκ του αποτελέσματος, φαίνεται πως έκανε λάθος. Κάποιος θα έλεγε ότι αντί να υποβάλλει την παραίτησή του, άρχισε να λέει πράγματα που εξόργισαν την πλειοψηφία των πολιτών. Όπως και να έχει, η επιλογή Στυλιανίδη απέτυχε εκ του αποτελέσματος, διασύροντας το επιτελικό κράτος στον αυτοκινητόδρομο της Αττικής Οδού. Η αποτυχία Τουρνά
Την ίδια στιγμή, η ανάθεση της θέσης του υφυπουργού Πολιτικής Προστασίας στον Ευάγγελο Τουρνά, είχε να κάνει με την εμπειρία που διέθετε ως ανώτατος αξιωματικός των Ενόπλων Δυνάμεων στη διαχείριση κρίσεων. Εκ του αποτελέσματος και γι’αυτόν, φάνηκε ότι δεν αντιμετώπισε και με τον καλύτερο τρόπο τα όσα έγιναν. Κάτι που σημαίνει ότι το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη έχει ανάγκη άμεσα αλλαγές, καθώς το χθεσινό «φιάσκο» έχει εκθέσει ανεπανόρθωτα πολλούς.Άφαντοι Καραμανλής – Καραγιάννης
Την ίδια στιγμή, το δίδυμο του υπουργείου Υποδομών πολυδιαφημίζει τα έργα που έχει στα σκαριά και συζητά παράλληλα για τον διαγωνισμό της Αττικής Οδού. Ο λόγος γίνεται για τους Καραμανλή και Καραγιάννη, που φυσικά εξαφανίστηκαν με το πρώτο χιόνι. Το υπουργείο Υποδομών δεν πήρε θέση για το «μπάχαλο» της Αττικής Οδού, με τον Καραγιάννη «άφαντο». Αντί από χθες ο Καραμανλής να έχει βγει και να έχει ανακοινώσει πρόστιμα, επέλεξε την απόλυτη σιωπή. Πάντως, στο Μαξίμου έχουν αντιληφθεί ότι μάλλον υπερεκτίμησαν το δίδυμο (και) του Υποδομών και κυρίως τον Καραγιάννη.
Εξοργισμένο το Μαξίμου με Πατούλη
Πλην των όσων τραγικών διαδραματίστηκαν τη Δευτέρα, φαίνεται πως ο χιονιάς απλώς οριστικοποίησε το διαζύγιο της κυβέρνησης με τον γαλάζιο περιφερειάρχη, Γιώργο Πατούλη. Ειδικότερα, το Μαξίμου επιρρίπτει ευθύνες στον περιφερειάρχη για το γεγονός ότι η κακοκαιρία «πρόλαβε» την Περιφέρεια, καθώς δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει αυτό. Πέραν των σοβαρών θεμάτων που θα κληθεί να αντιμετωπίσει από την επόμενη μέρα του χιονιά ο Πατούλης, υπάρχουν και λιγότερο σημαντικά. Για παράδειγμα, χθες, από νωρίς το πρωί, έβγαινε στα κανάλια και κατηγορούσε τη Νέα Οδό, γιατί όπως έλεγε ολιγώρησε. Μετά χάθηκε. Και κυρίως χάθηκε, όταν προέκυψε το γιγαντιαίο θέμα της Αττικης Οδού. Αυτά.
Στο πουθενά Παναγιωτόπουλος – Θεοδωρικάκος
Παράλληλα, ένα από τα θέματα που θίχτηκαν την Δευτέρα ήταν η παντελής απουσία κυβερνητικών στελεχών από το μέτωπο. Ορμώμενοι απ’αυτό, έπρεπε να περάσουν κάμποσες ώρες για να εμφανιστούν οι υπουργοί Προστασίας του Πολίτη, Τάκης Θεοδωρικάκος και Άμυνας (αν εμφανίστηκε) Νίκος Παναγιωτόπουλος. Αντί να βγουν από την πρώτη στιγμή μπροστά και να εισηγηθούν να «κατέβει» στρατός και αστυνομία στη μάχη, περίμεναν να βραδιάσει για να αναλάβουν ρόλο. Μάλιστα, στην περίπτωση Θεοδωρικάκου, είδαμε και κάτι ακόμη. Στην ενημέρωση του υπουργού Στυλιανίδη, να συμμετέχει ο υφυπουργός, Λευτέρης Οικονόμου και όχι ο ίδιος ο υπουργός, που αν κάτι ξέρει, είναι η επικοινωνία. Και επειδή το καλοκαίρι, πριν εισέλθει εκ νέου στην κυβέρνηση, μαθαίνω ότι έκανε μαθήματα περί διαχείρισης κρίσεων, χθες ήταν μια χρυσή ευκαιρία, για να προσφέρει τις (σχετικές) γνώσεις του. Οι αναφορές για δομικό ανασχηματισμό
Έπειτα από 2,5 χρόνια στην κυβέρνηση, ένα πλέον είναι το σίγουρο. Ό,τι και να έχει σχεδιάσει ο Κυριάκος Μητσοτάκης, οφείλει να προχωρήσει σε δομικό ανασχηματισμό της κυβέρνησης. Τα περί επιτελικού κράτους και τα υπόλοιπα, δεν έχουν καμία απολύτως αξία, μπροστά στην πραγματικότητα. Πέραν αυτού, κάποια στιγμή θα πρέπει να σταματήσει ο πρωθυπουργός να κάνει τη δουλειά των υπουργών που σε κάθε κρίση, κρύβονται.Καλώς ή κακώς, είναι αναγκαιότερος από ποτέ. Εκτός κι αν εκεί στο Μαξίμου είναι ικανοποιημένοι από το «ξύλο» που τρώει ο Μητσοτάκης.