Η σημερινή επίσκεψη Μητσοτάκη στη Θεσσαλονίκη και τα στοιχήματα του πρωθυπουργού για τον βορρά
Αυτή η περιοδεία του πρωθυπουργού είναι η πρώτη επίσκεψή του στη Θεσσαλονίκη μετά την παρουσία του στην περσινή ΔΕΘ του Σεπτεμβρίου
Σε μια δύσκολη, αλλά και κρίσιμη για την κυβέρνηση περίοδο, ανέβηκε την Τρίτη στη Θεσσαλονίκη ο Κυριάκος Μητσοτάκης. Και λόγω της συγκυρίας, που κρίνεται αρνητική εξαιτίας της κυβερνητικής πρακτικής συμπεριφοράς κατά την πρόσφατη κακοκαιρία, αλλά και λόγω του ότι η χρονιά θεωρείται καθοριστική για την ατζέντα των έργων της συμπρωτεύουσας.
Αυτή η περιοδεία του πρωθυπουργού είναι η πρώτη επίσκεψή του στη Θεσσαλονίκη μετά την παρουσία του στην περσινή ΔΕΘ του Σεπτεμβρίου. Για διάφορους λόγους, που έχουν να κάνουν με την πορεία της πανδημίας, ο Κυριάκος Μητσοτάκης δεν ανέβηκε ξανά στον Βορρά και έτσι η επερχόμενη επίσκεψη θεωρείται σημαντική. Γιατί το λέμε αυτό; Γιατί με τον σχεδιασμό για τις εκλογές να παραμένει ο ίδιος (κάλπες στο τέλος της τετραετίας), το 2022 είναι η χρονιά που πρέπει να τρέξουν τα έργα για τη Θεσσαλονίκη.
Αυτό αφορά το μετρό, που πρέπει να προχωρήσει με γοργούς ρυθμούς, ώστε να υλοποιηθεί ο στόχος για τη λειτουργία του το 2023, αλλά και άλλα σημαντικά έργα για την πόλη. Εντός του έτους αναμένεται να αρχίσει η κατασκευή του flyover, οι εργασίες στο Μητροπολιτικό Πάρκο του Παύλου Μελά έχουν ξεκινήσει, το ίδιο και οι σχετικές διαδικασίες για το παραλιακό μέτωπο της Θεσσαλονίκης, ενώ προχωρά η κατασκευή του παιδιατρικού νοσοκομείου στο Φίλυρο. Ταυτόχρονα, η ανάπλαση της ΔΕΘ, που θα είναι έτοιμη το 2026, μπαίνει και αυτή σε κρίσιμη φάση. Όμως και στα κομματικά η συγκυρία είναι κομβική.
Το κόμμα στη Θεσσαλονίκη έχει κάνει ένα restart μετά τις εσωκομματικές εκλογές του Οκτωβρίου, ενώ και το επερχόμενο συνέδριο της Ν.Δ. αναμένεται να αναδιατάξει τη «γαλάζια» ανθρωπογεωγραφία στην πόλη. Βέβαιο είναι ότι θα υπάρξει και αλλαγή στο τιμόνι της Διοικούσας, όπου αναμένεται να αποχωρήσει ο Τάσος Σπηλιόπουλος. Την ίδια στιγμή, η διαμόρφωση της «γαλάζιας» λίστας στις δύο εκλογικές περιφέρειες της Θεσσαλονίκης είναι μια διαδικασία που μόνο εύκολη δεν θα είναι. Ιδιαίτερα για την Α’ Θεσσαλονίκης, όπου ο ανταγωνισμός θα είναι μεγάλος, με καινούργιους παίκτες να έχουν ήδη κάνει την εμφάνισή τους.
*Δημοσιεύθηκε στο ένθετο ‘’Secret’’ της εφημερίδας «Παραπολιτικά» στις 29/1
Αυτή η περιοδεία του πρωθυπουργού είναι η πρώτη επίσκεψή του στη Θεσσαλονίκη μετά την παρουσία του στην περσινή ΔΕΘ του Σεπτεμβρίου. Για διάφορους λόγους, που έχουν να κάνουν με την πορεία της πανδημίας, ο Κυριάκος Μητσοτάκης δεν ανέβηκε ξανά στον Βορρά και έτσι η επερχόμενη επίσκεψη θεωρείται σημαντική. Γιατί το λέμε αυτό; Γιατί με τον σχεδιασμό για τις εκλογές να παραμένει ο ίδιος (κάλπες στο τέλος της τετραετίας), το 2022 είναι η χρονιά που πρέπει να τρέξουν τα έργα για τη Θεσσαλονίκη.
Αυτό αφορά το μετρό, που πρέπει να προχωρήσει με γοργούς ρυθμούς, ώστε να υλοποιηθεί ο στόχος για τη λειτουργία του το 2023, αλλά και άλλα σημαντικά έργα για την πόλη. Εντός του έτους αναμένεται να αρχίσει η κατασκευή του flyover, οι εργασίες στο Μητροπολιτικό Πάρκο του Παύλου Μελά έχουν ξεκινήσει, το ίδιο και οι σχετικές διαδικασίες για το παραλιακό μέτωπο της Θεσσαλονίκης, ενώ προχωρά η κατασκευή του παιδιατρικού νοσοκομείου στο Φίλυρο. Ταυτόχρονα, η ανάπλαση της ΔΕΘ, που θα είναι έτοιμη το 2026, μπαίνει και αυτή σε κρίσιμη φάση. Όμως και στα κομματικά η συγκυρία είναι κομβική.
Το κόμμα στη Θεσσαλονίκη έχει κάνει ένα restart μετά τις εσωκομματικές εκλογές του Οκτωβρίου, ενώ και το επερχόμενο συνέδριο της Ν.Δ. αναμένεται να αναδιατάξει τη «γαλάζια» ανθρωπογεωγραφία στην πόλη. Βέβαιο είναι ότι θα υπάρξει και αλλαγή στο τιμόνι της Διοικούσας, όπου αναμένεται να αποχωρήσει ο Τάσος Σπηλιόπουλος. Την ίδια στιγμή, η διαμόρφωση της «γαλάζιας» λίστας στις δύο εκλογικές περιφέρειες της Θεσσαλονίκης είναι μια διαδικασία που μόνο εύκολη δεν θα είναι. Ιδιαίτερα για την Α’ Θεσσαλονίκης, όπου ο ανταγωνισμός θα είναι μεγάλος, με καινούργιους παίκτες να έχουν ήδη κάνει την εμφάνισή τους.
*Δημοσιεύθηκε στο ένθετο ‘’Secret’’ της εφημερίδας «Παραπολιτικά» στις 29/1