Η απόφαση Μενδώνη για τους Ρώσους καλλιτέχνες και τα υποκριτικά «πυρά» που δέχθηκε - Ποια η χρησιμότητα της κίνησής της
Είναι άλλο ένα μέσο πίεσης προς το καθεστώς Πούτιν, προκειμένου να σταματήσει τον φονικό πόλεμο
Πολύ θόρυβο ξεσήκωσε η απόφαση της υπουργού Πολιτισμού να ακυρώσει εκδηλώσεις που ήταν προγραμματισμένες και σχετίζονταν με Ρώσους καλλιτέχνες. Η κίνηση αυτή δεν ήταν μια εκδικητική επιλογή έναντι των καλλιτεχνών ούτε είχε να κάνει με τον ρωσικό πολιτισμό. Είναι άλλο ένα μέσο πίεσης προς το καθεστώς Πούτιν, προκειμένου να σταματήσει τον φονικό πόλεμο.
Οι παλαιότεροι, δε, θυμήθηκαν πως ένα από τα βασικά αιτήματα των Ελλήνων αντιστασιακών την περίοδο της χούντας ήταν και η διακοπή των σχέσεων των ξένων κρατών με το μαύρο καθεστώς των «Απριλιανών» σε όλα τα επίπεδα. Ούτε ο Τσαϊκόφσκι διώκεται ούτε ο Σοστακόβιτς διώκεται ούτε ο Τολστόι διώκεται ούτε ο Ντοστογιέφσκι διώκεται. Ορθώς η Λίνα Μενδώνη, λοιπόν, ακολουθεί αυτή τη συμβολική πολιτική πρακτική.
*Δημοσιεύθηκε στο ένθετο ‘’Secret’’ της εφημερίδας «Παραπολιτικά» στις 4/3
Οι παλαιότεροι, δε, θυμήθηκαν πως ένα από τα βασικά αιτήματα των Ελλήνων αντιστασιακών την περίοδο της χούντας ήταν και η διακοπή των σχέσεων των ξένων κρατών με το μαύρο καθεστώς των «Απριλιανών» σε όλα τα επίπεδα. Ούτε ο Τσαϊκόφσκι διώκεται ούτε ο Σοστακόβιτς διώκεται ούτε ο Τολστόι διώκεται ούτε ο Ντοστογιέφσκι διώκεται. Ορθώς η Λίνα Μενδώνη, λοιπόν, ακολουθεί αυτή τη συμβολική πολιτική πρακτική.
*Δημοσιεύθηκε στο ένθετο ‘’Secret’’ της εφημερίδας «Παραπολιτικά» στις 4/3