Made in USA το νέο image του Τσίπρα: Από την Αμερική η εταιρεία επικοινωνίας που συμβουλεύει πλέον τον Αλέξη
Αφίξεις στην Κουμουνδούρου τις τελευταίες εβδομάδες και σημαντικές αλλαγές
Τους ανθρώπους της εταιρείας επικοινωνίας που συμμετείχε στην προεκλογική εσωκομματική καμπάνια του Μπέρνι Σάντερς κατά τη διαδικασία ανάδειξης υποψήφιου προέδρου των Δημοκρατικών στις ΗΠΑ, τόσο το 2016 απέναντι στη Χίλαρι Κλίντον όσο και το 2020 απέναντι στον Τζο Μπάιντεν, έχει φέρει, σύμφωνα με πληροφορίες, εδώ και λίγες εβδομάδες στην Αθήνα ο ΣΥΡΙΖΑ.
Ο Σάντερς ήταν ο πλέον «αριστερός», για τα αμερικανικά δεδομένα, από τους υποψηφίους των Δημοκρατικών στις δύο αναμετρήσεις, και μάλιστα κατάφερε να φτάσει σχεδόν έως το τέλος της εσωκομματικής διαδικασίας τόσο το 2016 όσο και το 2020. Την πρώτη φορά είχε απέναντί του τη Χίλαρι Κλίντον, η οποία τον κέρδισε και αντιμετώπισε τον Ντόναλντ Τραμπ, από τον οποίο ηττήθηκε. Το 2020 ο Σάντερς έφτασε και πάλι στην τελική ευθεία, αλλά παραιτήθηκε, καθώς οι δημοσκοπήσεις έδειχναν ότι θα έχανε από τον Τζο Μπάιντεν.
Η κίνηση αυτή, πάντως, από την πλευρά της Κουμουνδούρου δείχνει ότι ο Αλέξης Τσίπρας και οι στενοί του συνεργάτες έχουν μπει πλέον για τα καλά σε ρυθμούς προεκλογικής εκστρατείας και έχουν βρει τρόπους να πετύχουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
*Δημοσιεύτηκε στο Secret στις 16 Απριλίου 2022.
Ο Σάντερς ήταν ο πλέον «αριστερός», για τα αμερικανικά δεδομένα, από τους υποψηφίους των Δημοκρατικών στις δύο αναμετρήσεις, και μάλιστα κατάφερε να φτάσει σχεδόν έως το τέλος της εσωκομματικής διαδικασίας τόσο το 2016 όσο και το 2020. Την πρώτη φορά είχε απέναντί του τη Χίλαρι Κλίντον, η οποία τον κέρδισε και αντιμετώπισε τον Ντόναλντ Τραμπ, από τον οποίο ηττήθηκε. Το 2020 ο Σάντερς έφτασε και πάλι στην τελική ευθεία, αλλά παραιτήθηκε, καθώς οι δημοσκοπήσεις έδειχναν ότι θα έχανε από τον Τζο Μπάιντεν.
Εκτιμήθηκε
Ωστόσο, η προεκλογική του εκστρατεία εκτιμήθηκε ως πολύ καλή κι αυτό φαίνεται ότι αξιολογήθηκε από την ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ, που έφερε τα πρόσωπα της καμπάνιας Σάντερς στην Ελλάδα, για να τους στηρίξουν στον προεκλογικό χρόνο που ακολουθεί. Οπως πληροφορούμαστε, πρόκειται για τους εμπνευστές, μεταξύ άλλων, του hashtag @FeelTheBern, που έκανε θραύση στο Twitter, στην εσωκομματική κόντρα των Δημοκρατικών, και προκάλεσε πολλές δημόσιες συζητήσεις.Αξιολόγηση
Οι Αμερικανοί σύμβουλοι επικοινωνίας του ΣΥΡΙΖΑ έχουν παρακολουθήσει ήδη τι συμβαίνει στην πολιτική επικαιρότητα στη χώρα μας και αξιολόγησαν, όπως μαθαίνουμε, ένα πολύ σοβαρό θέμα που έπρεπε να αντιμετωπιστεί: Τόσο ο Αλέξης Τσίπρας -που αποτελεί το βασικό επικοινωνιακό όπλο του ΣΥΡΙΖΑ- όσο και τα στελέχη του κόμματος που έχουν δημόσιο λόγο πρέπει πάντοτε να συνοδεύουν τις προτάσεις τους για τα οικονομικά θέματα με συγκεκριμένα στοιχεία και αριθμούς, που να δείχνουν ότι δεν μιλάνε με λόγια του αέρα. Κι αυτό γιατί αφενός μεν η οικονομία θα είναι το βασικό θέμα της προεκλογικής ατζέντας, αφετέρου δε αντιλήφθηκαν ότι ο ΣΥΡΙΖΑ έχει μεγάλο πρόβλημα αξιοπιστίας.Ειδική καμπάνια
Παράλληλα, η συγκεκριμένη ομάδα είναι εκείνη που πρότεινε την ειδική καμπάνια «50/50» που ξεκίνησε το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης τις προηγούμενες ημέρες. Ο ίδιος ο Αλέξης Τσίπρας την ξεκίνησε με μια ανάρτησή του, στην οποία έγραψε: «Στηρίζω την ισάριθμη αντιπροσώπευση των φύλων. 50/50 παντού». Πρόκειται ουσιαστικά για την ενθάρρυνση της εκπροσώπησης των φύλων τόσο στο πολιτικό σύστημα όσο και στα νέα κομματικά όργανα της αξιωματικής αντιπολίτευσης, μέσα από τις καταστατικές αλλαγές που εισηγήθηκε η ηγεσία του κόμματος στο πλαίσιο του Συνεδρίου.Η κίνηση αυτή, πάντως, από την πλευρά της Κουμουνδούρου δείχνει ότι ο Αλέξης Τσίπρας και οι στενοί του συνεργάτες έχουν μπει πλέον για τα καλά σε ρυθμούς προεκλογικής εκστρατείας και έχουν βρει τρόπους να πετύχουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
*Δημοσιεύτηκε στο Secret στις 16 Απριλίου 2022.