Ιωάννης Στρατάκης: Ανακοίνωσε την ίδρυση του «κόμματος της Σαγιονάρας» - Το επικό τρολάρισμα στις αντιδράσεις που προκλήθηκαν
«Αυτή είναι η πέτρα του σκανδάλου», έγραψε σε ανάρτησή του
Συνεχίζεται η συζήτηση γύρω από τον μουσικό της Συμφωνικής Ορχήστρας της ΕΡΤ, Ιωάννη Στρατάκη, μετά την «αποκάλυψη» πως αυτός ήταν ο άνδρας, ο οποίος βρέθηκε στο προεδρικό μέγαρο στην δεξίωση της επετείου για την Αποκατάσταση της Δημοκρατίας, φορώντας την περιβόητη βερμούδα και τις σαγιονάρες.
Μετά την αρχική του ανάρτηση, στην οποία ο ίδιος παραδεχόταν πως αυτός είναι ο άνδρας που απεικονίζεται με βερμούδα και σαγιονάρα και στην οποία τόνιζε πως η φωτογραφία τραβήχτηκε πριν την έναρξη της δεξίωσης, όταν και ο ίδιος πήγε, προκειμένου να αλλάξει ρούχα και να φορέσει το κοστούμι του, αυτήν την φορά, με φωτογραφία μία σαγιονάρα σχολιάζει πως «αυτή είναι η πέτρα του σκανδάλου».
Ειδικότερα, σε νέα του ανάρτηση, ο Ιωάννης Στρατάκης αναφέρεται στην «πέτρα του σκανδάλου» και ανεβάζει και μια φωτογραφία της.
Μάλιστα, με περιπαικτική διάθεση, ο ίδιος σατιρίζει τις αντιδράσεις λέγοντας πως ο ίδιος θέλει να «εξαργυρώσει» την αναγνωρισιμότητα που του έδωσε η υπόθεση, με την ίδρυση του «κόμματος της Σαγιονάρας».
Η ανάρτηση του Ιωάννη Στρατάκη:
«Ἰδού! ἰδού ἡ πέτρα τοῦ σκανδάλου. Ἦλθε ἡ ὥρα νὰ ἐξαργυρώσω τὴν τόση προσοχὴ τοῦ Ἑλλαδικοῦ κοινοῦ, ἀνακοινῶν τὴν ἵδρυσιν τοῦ κόμματος τῆς Σαγιονάρας. Ἡ Νίκη εἶναι δική μας! Ἐλᾶτε κάλπες, θὰ βαδίσωμεν γιὰ ἄλλην μιὰν φορά τὴν ὁδόν τῆς ἐθνικῆς παλινορθώσεως. Τρέμετε ἀντίπαλα δέη!».
Αξίζει να σημειωθεί πως το «Σωματείο Εργαζομένων Καλλιτεχνών Ορχηστρών και Χορωδίας» της ΕΡΤ εξέδωσε ανακοίνωση για το θέμα.
Συγκεκριμένα, το Σωματείο έκανε σαφές πως η φωτογραφία από το Προεδρικό Μέγαρο, που απεικονίζει καλεσμένο στη χτεσινή δεξίωση της Προέδρου για την αποκατάσταση της Δημοκρατίας, με βερμούδα και σαγιονάρες, στην πραγματικότητα απεικονίζει ένα μουσικό της Εθνικής Συμφωνικής Ορχήστρας της ΕΡΤ, την ώρα που πηγαίνει να κάνει sound-check. Όχι την στιγμή της στη δεξίωσης δηλαδή, αλλά δύο ώρες νωρίτερα από την έναρξη της.
Η ανακοίνωση του Σωματείου αναφέρει πως παρά την έντονη ζέστη, όλοι οι μουσικoί της ΕΣΟ παρουσιάστηκαν στην Πρόεδρο και τους καλεσμένους της φορώντας σμόκιν και τηρώντας όλα τα προβλεπόμενα πρωτόκολλα ένδυσης, επιδεικνύοντας τον προσήκοντα σεβασμό στους θεσμούς και στην Προεδρία της Δημοκρατίας.«Θεωρούμε ότι ο τρόπος που παρουσιάστηκε η φωτογραφία, θίγει το ήθος του συναδέλφου μας και πλήττει το κύρος της Ορχήστρας και των Μουσικών Συνόλων της ΕΡΤ», αναφέρει χαρακτηριστικά η ανακοίνωση.
Κλείνοντας, το Σωματείο τονίζει πως επιθυμεί, όσα ΜΜΕ, ασχολήθηκαν με το θέμα, παρουσιάζοντάς το με λάθος πληροφορίες, να αποκαταστήσουν την αλήθεια. Παραθέτει μάλιστα και φωτογραφία του ίδιου του μουσικού, λίγο πριν την έναρξη της εκδήλωσης.
Υπενθυμίζεται πως χθες, μετά τον σάλο ο κ. Στρατάκης με ανάρτησή του στο Facebook είχε τοποθετηθεί λέγοντας πως ήταν ο άνδρας πίσω από την εμφάνιση με την σαγιονάρα.
Με μία μακροσκελή ανάρτησή του, ο ίδιος περιγράφει ότι είχε όντως προηγουμένως βρεθεί σε παραλία και οδήγησε επί 1,5 ώρα, προκειμένου να φτάσει στην εκδήλωση και ότι στη συνέχεια φόρεσε το κοστούμι του, το οποίο δεν είχε φορέσει προηγουμένως, για να μην το τσαλακώσει από τον ιδρώτα κατά τη διάρκεια της οδήγησης.
Η ανάρτηση στο Facebook:
«Νά ποὺ μετὰ ἀπὸ σχεδὸν 50 χρόνια ὑπηρέτης τῆς τέχνης ἔγινα διάσχημος γιὰ μιὰ παντόφλα.
Εἶδες ποὺ τελικὰ κανεὶς δὲν γνωρίζει τὴν τύχη του!
Γιὰ τὰ ψιλὰ γράμματα:
1) Δὲν ὑπῆρξα προσκελκλημένος στὴν ἑορτὴ τῆς ἀποκαταστάσεως
2) Ἦλθα πράγματι ἀπὸ τὴν παραλία ἀπ' εὐθείας στὴν (ἐργολαβικὴ) ἐργασία μου, μὲ ὁδικὸ ταξίδι 1,5 ὥρας μέσα στὴν ντάλα γιὰ νὰ εἶμαι στὴν ὥρα μου
3) Δὲν θὰ φόραγα τὸ (κατὰ τὰ ἄλλα ὄμορφο) κοστούμι ἐργασίας διότι εἶναι ἀπὸ χονδρὸ χειμερινὸ ὑφασμα καὶ κοντὰ στὰ 60 μου δὲν ἀντέχω καὶ πολὺ τὴν ζέστη καὶ τὴν ὑγρασία. Ἄλλωστε ἂν τὸ φόραγα ἀπὸ πρὶν ἴσως νὰ τσαλακωνόταν ἀπὸ τὸν ἱδρῶτα.
4) Ὅταν φθάσαμε δὲν εἶχε κανεὶς σκεφθεῖ ὅτι μπορεῖ νὰ διψᾶμε. Μετὰ ἀπὸ ὥρα ἔφεραν νερὸ. Δυστυχῶς τὸ ἐναπόθεσαν στὴν νοτιοανατολικὴ πλευρὰ τοῦ κήπου, ἴσως 1+ χιλιόμετρο μακρυὰ ἀπὸ τὰ καμαρίνια τῶν «ἐργατῶν». Ἐκείνη τὴν πορεία πρὸς τὸ νερὀ κατέγραψε ὁ φακὸς, ὥρα ποὺ ὁ κόσμος -πλὴν ἐλαχίστων- δὲν εἶχα ἀκόμη δεχθεῖ ἐπισκέπτες. Θὰ ἔβγαινα νὰ ἀγοράσω νεράκι ἀπ' ἔξω, ἀλλὰ γιὰ λόγους ἀσφαλείας τὰ ΑΔΤ μας κρατοῦσε ἡ ἀσφάλεια εἰσόδου, ἄρα δὲν μποροῦσα οὔτε νὰ βγῶ οὔτε νὰ ξαναμπῶ.
5) Σήμερα τὸ πρωῒ διαπίστωσα πὼς μοιάζω μὲ γνωστὸ δημοσιογράφο-συντάκτη ἐπίσης γνωστῆς ἐφημερίδας, ποὺ ὁ ἄνθρωπος βρῆκε τὸν μπελά του (ἐκτὸς τὸ δικό μου σοκ)
6) Λυποῦμαι ποὺ ἔγινα ἀφορμὴ γιὰ τὸση ταραχή, δικαιολογημένη μερικῶς ἐὰν κανεὶς δὲν γνωρίζῃ πὼς ἡ φωτογραφία ἐλήφθη ἀρκετὰ πρὶν τὴν ἔναρξι τῆς ἐκδηλώσεως.
7) Λυποῦμαι ἐπίσης ποὺ ἔγινα ἀφορμὴ νὰ χυθῇ τόσο λεκτικὸ δηλητήριο στὸ διαδίκτυο.
Μὴν ἀνησυχῇτε ὅμως, τὰ κοστούμια μου εἶναι ὑπεράριθμα καὶ δὲν ὁδηγεῖς μὲ λουστρίνια, ἀλλὰ τὰ φέρνεις μαζί καὶ ντύνεσαι ὅταν πρέπει ὅπως πρέπει.
Ἄ! καὶ κάτι ἄλλο, τὴν Δημοκρατία δὲν τὴν κάνουν τὰ ροῦχα. Ρωτῆστε τὸν Κλεισθένη καὶ τὸν Περικλῆ γιὰ τὸ ποιά μάρκα κοστούμια προτιμοῦσαν. Ἐγὼ εἶμαι πιὸ κοντὰ μὲ τὴν σαγιονάρα... Καὶ ὄχι, δὲν πῆγα νὰ κάνω κάποια πολιτικὴ δήλωσι ἢ πρότασι. Εἶμαι μικρός καὶ ἱκανοποιημένος».
Μετά την αρχική του ανάρτηση, στην οποία ο ίδιος παραδεχόταν πως αυτός είναι ο άνδρας που απεικονίζεται με βερμούδα και σαγιονάρα και στην οποία τόνιζε πως η φωτογραφία τραβήχτηκε πριν την έναρξη της δεξίωσης, όταν και ο ίδιος πήγε, προκειμένου να αλλάξει ρούχα και να φορέσει το κοστούμι του, αυτήν την φορά, με φωτογραφία μία σαγιονάρα σχολιάζει πως «αυτή είναι η πέτρα του σκανδάλου».
Ειδικότερα, σε νέα του ανάρτηση, ο Ιωάννης Στρατάκης αναφέρεται στην «πέτρα του σκανδάλου» και ανεβάζει και μια φωτογραφία της.
Μάλιστα, με περιπαικτική διάθεση, ο ίδιος σατιρίζει τις αντιδράσεις λέγοντας πως ο ίδιος θέλει να «εξαργυρώσει» την αναγνωρισιμότητα που του έδωσε η υπόθεση, με την ίδρυση του «κόμματος της Σαγιονάρας».
Η ανάρτηση του Ιωάννη Στρατάκη:
«Ἰδού! ἰδού ἡ πέτρα τοῦ σκανδάλου. Ἦλθε ἡ ὥρα νὰ ἐξαργυρώσω τὴν τόση προσοχὴ τοῦ Ἑλλαδικοῦ κοινοῦ, ἀνακοινῶν τὴν ἵδρυσιν τοῦ κόμματος τῆς Σαγιονάρας. Ἡ Νίκη εἶναι δική μας! Ἐλᾶτε κάλπες, θὰ βαδίσωμεν γιὰ ἄλλην μιὰν φορά τὴν ὁδόν τῆς ἐθνικῆς παλινορθώσεως. Τρέμετε ἀντίπαλα δέη!».
Αξίζει να σημειωθεί πως το «Σωματείο Εργαζομένων Καλλιτεχνών Ορχηστρών και Χορωδίας» της ΕΡΤ εξέδωσε ανακοίνωση για το θέμα.
Συγκεκριμένα, το Σωματείο έκανε σαφές πως η φωτογραφία από το Προεδρικό Μέγαρο, που απεικονίζει καλεσμένο στη χτεσινή δεξίωση της Προέδρου για την αποκατάσταση της Δημοκρατίας, με βερμούδα και σαγιονάρες, στην πραγματικότητα απεικονίζει ένα μουσικό της Εθνικής Συμφωνικής Ορχήστρας της ΕΡΤ, την ώρα που πηγαίνει να κάνει sound-check. Όχι την στιγμή της στη δεξίωσης δηλαδή, αλλά δύο ώρες νωρίτερα από την έναρξη της.
Η ανακοίνωση του Σωματείου αναφέρει πως παρά την έντονη ζέστη, όλοι οι μουσικoί της ΕΣΟ παρουσιάστηκαν στην Πρόεδρο και τους καλεσμένους της φορώντας σμόκιν και τηρώντας όλα τα προβλεπόμενα πρωτόκολλα ένδυσης, επιδεικνύοντας τον προσήκοντα σεβασμό στους θεσμούς και στην Προεδρία της Δημοκρατίας.«Θεωρούμε ότι ο τρόπος που παρουσιάστηκε η φωτογραφία, θίγει το ήθος του συναδέλφου μας και πλήττει το κύρος της Ορχήστρας και των Μουσικών Συνόλων της ΕΡΤ», αναφέρει χαρακτηριστικά η ανακοίνωση.
Κλείνοντας, το Σωματείο τονίζει πως επιθυμεί, όσα ΜΜΕ, ασχολήθηκαν με το θέμα, παρουσιάζοντάς το με λάθος πληροφορίες, να αποκαταστήσουν την αλήθεια. Παραθέτει μάλιστα και φωτογραφία του ίδιου του μουσικού, λίγο πριν την έναρξη της εκδήλωσης.
Η «αποκάλυψη» του Ιωάννη Στρατάκη
Υπενθυμίζεται πως χθες, μετά τον σάλο ο κ. Στρατάκης με ανάρτησή του στο Facebook είχε τοποθετηθεί λέγοντας πως ήταν ο άνδρας πίσω από την εμφάνιση με την σαγιονάρα. Με μία μακροσκελή ανάρτησή του, ο ίδιος περιγράφει ότι είχε όντως προηγουμένως βρεθεί σε παραλία και οδήγησε επί 1,5 ώρα, προκειμένου να φτάσει στην εκδήλωση και ότι στη συνέχεια φόρεσε το κοστούμι του, το οποίο δεν είχε φορέσει προηγουμένως, για να μην το τσαλακώσει από τον ιδρώτα κατά τη διάρκεια της οδήγησης.
Η ανάρτηση στο Facebook:
«Νά ποὺ μετὰ ἀπὸ σχεδὸν 50 χρόνια ὑπηρέτης τῆς τέχνης ἔγινα διάσχημος γιὰ μιὰ παντόφλα.
Εἶδες ποὺ τελικὰ κανεὶς δὲν γνωρίζει τὴν τύχη του!
Γιὰ τὰ ψιλὰ γράμματα:
1) Δὲν ὑπῆρξα προσκελκλημένος στὴν ἑορτὴ τῆς ἀποκαταστάσεως
2) Ἦλθα πράγματι ἀπὸ τὴν παραλία ἀπ' εὐθείας στὴν (ἐργολαβικὴ) ἐργασία μου, μὲ ὁδικὸ ταξίδι 1,5 ὥρας μέσα στὴν ντάλα γιὰ νὰ εἶμαι στὴν ὥρα μου
3) Δὲν θὰ φόραγα τὸ (κατὰ τὰ ἄλλα ὄμορφο) κοστούμι ἐργασίας διότι εἶναι ἀπὸ χονδρὸ χειμερινὸ ὑφασμα καὶ κοντὰ στὰ 60 μου δὲν ἀντέχω καὶ πολὺ τὴν ζέστη καὶ τὴν ὑγρασία. Ἄλλωστε ἂν τὸ φόραγα ἀπὸ πρὶν ἴσως νὰ τσαλακωνόταν ἀπὸ τὸν ἱδρῶτα.
4) Ὅταν φθάσαμε δὲν εἶχε κανεὶς σκεφθεῖ ὅτι μπορεῖ νὰ διψᾶμε. Μετὰ ἀπὸ ὥρα ἔφεραν νερὸ. Δυστυχῶς τὸ ἐναπόθεσαν στὴν νοτιοανατολικὴ πλευρὰ τοῦ κήπου, ἴσως 1+ χιλιόμετρο μακρυὰ ἀπὸ τὰ καμαρίνια τῶν «ἐργατῶν». Ἐκείνη τὴν πορεία πρὸς τὸ νερὀ κατέγραψε ὁ φακὸς, ὥρα ποὺ ὁ κόσμος -πλὴν ἐλαχίστων- δὲν εἶχα ἀκόμη δεχθεῖ ἐπισκέπτες. Θὰ ἔβγαινα νὰ ἀγοράσω νεράκι ἀπ' ἔξω, ἀλλὰ γιὰ λόγους ἀσφαλείας τὰ ΑΔΤ μας κρατοῦσε ἡ ἀσφάλεια εἰσόδου, ἄρα δὲν μποροῦσα οὔτε νὰ βγῶ οὔτε νὰ ξαναμπῶ.
5) Σήμερα τὸ πρωῒ διαπίστωσα πὼς μοιάζω μὲ γνωστὸ δημοσιογράφο-συντάκτη ἐπίσης γνωστῆς ἐφημερίδας, ποὺ ὁ ἄνθρωπος βρῆκε τὸν μπελά του (ἐκτὸς τὸ δικό μου σοκ)
6) Λυποῦμαι ποὺ ἔγινα ἀφορμὴ γιὰ τὸση ταραχή, δικαιολογημένη μερικῶς ἐὰν κανεὶς δὲν γνωρίζῃ πὼς ἡ φωτογραφία ἐλήφθη ἀρκετὰ πρὶν τὴν ἔναρξι τῆς ἐκδηλώσεως.
7) Λυποῦμαι ἐπίσης ποὺ ἔγινα ἀφορμὴ νὰ χυθῇ τόσο λεκτικὸ δηλητήριο στὸ διαδίκτυο.
Μὴν ἀνησυχῇτε ὅμως, τὰ κοστούμια μου εἶναι ὑπεράριθμα καὶ δὲν ὁδηγεῖς μὲ λουστρίνια, ἀλλὰ τὰ φέρνεις μαζί καὶ ντύνεσαι ὅταν πρέπει ὅπως πρέπει.
Ἄ! καὶ κάτι ἄλλο, τὴν Δημοκρατία δὲν τὴν κάνουν τὰ ροῦχα. Ρωτῆστε τὸν Κλεισθένη καὶ τὸν Περικλῆ γιὰ τὸ ποιά μάρκα κοστούμια προτιμοῦσαν. Ἐγὼ εἶμαι πιὸ κοντὰ μὲ τὴν σαγιονάρα... Καὶ ὄχι, δὲν πῆγα νὰ κάνω κάποια πολιτικὴ δήλωσι ἢ πρότασι. Εἶμαι μικρός καὶ ἱκανοποιημένος».