Ο Νίκος Χαρδαλιάς σε κεντρικό ρόλο στην προεκλογική εκστρατεία της ΝΔ - Τι θα του αναθέσει ο πρωθυπουργός
Ο άνθρωπος των ειδικών αποστολών για την κυβέρνηση Μητσοτάκη ετοιµάζεται να αναλάβει άλλη µία πρόκληση
Ο κύβος ερρίφθη για τον Νίκο Χαρδαλιά, ο οποίος αυτό το διάστηµα ετοιµάζεται για τη νέα µεγάλη πρόκληση, που, όπως µαθαίνει η στήλη, του επιφυλάσσει ο πρωθυπουργός. Ο άνθρωπος των ειδικών αποστολών για την κυβέρνηση Μητσοτάκη ετοιµάζεται να αναλάβει άλλη µία πρόκληση, ίσως τη σηµαντικότερη στη διάρκεια της «γαλάζιας» τριετίας, όπου πρωταγωνίστησε -ως γνωστόν- στη µάχη κατά της πανδηµίας και όχι µόνο.
Συγκεκριµένα ο σηµερινός υφυπουργός Αµυνας θα βρεθεί στην πρώτη γραµµή της προεκλογικής εκστρατείας της Ν.∆., αποτελώντας κεντρικό πρόσωπο της καµπάνιας του κυβερνώντος κόµµατος στον δρόµο προς τις κάλπες, λειτουργώντας αφενός εν είδει εκπροσώπου και αφετέρου ως... άτυπος campaign manager, συµµετέχοντας στον επικοινωνιακό σχεδιασµό και στην υλοποίησή του και πραγµατοποιώντας περιοδείες (µε τον πρωθυπουργό ή κατά µόνας, ανάλογα µε την περίπτωση) ανά την ελληνική περιφέρεια.
Πρόκειται ξεκάθαρα για προσωπική επιλογή του Κυριάκου Μητσοτάκη, η οποία βασίζεται στην αναγνωρισιµότητα και στα σταθερά υψηλά ποσοστά δηµοφιλίας του άλλοτε δηµάρχου Βύρωνα, στοιχεία που, όπως φαίνεται, ήταν αρκετά για να οδηγήσουν στην εκ νέου αξιοποίηση του Νίκου Χαρδαλιά σε τόσο κοµβικό ρόλο.
Εκτός των προαναφερθέντων, στην απόφαση αυτή του πρωθυπουργού µέτρησε τόσο η εκλογική εµπειρία του υφυπουργού όσο και η άριστη γνώση της κοµµατικής ανθρωπογεωγραφίας. Παράλληλα, µε τον τρόπο αυτόν καθίσταται σαφές πως πέφτουν τίτλοι τέλους στα σενάρια περί υποψηφιότητας στον Νότιο Τοµέα. Αντιθέτως, παραµένουν ενεργά (µε δεδοµένο ότι δεν θα πολιτευθεί στις εθνικές εκλογές) τα αντίστοιχα περί ενδιαφέροντός του για την Ευρωβουλή.
*Δημοσιεύθηκε στο ένθετο ‘’Secret’’ της εφημερίδας «Παραπολιτικά» στις 3/9
Συγκεκριµένα ο σηµερινός υφυπουργός Αµυνας θα βρεθεί στην πρώτη γραµµή της προεκλογικής εκστρατείας της Ν.∆., αποτελώντας κεντρικό πρόσωπο της καµπάνιας του κυβερνώντος κόµµατος στον δρόµο προς τις κάλπες, λειτουργώντας αφενός εν είδει εκπροσώπου και αφετέρου ως... άτυπος campaign manager, συµµετέχοντας στον επικοινωνιακό σχεδιασµό και στην υλοποίησή του και πραγµατοποιώντας περιοδείες (µε τον πρωθυπουργό ή κατά µόνας, ανάλογα µε την περίπτωση) ανά την ελληνική περιφέρεια.
Πρόκειται ξεκάθαρα για προσωπική επιλογή του Κυριάκου Μητσοτάκη, η οποία βασίζεται στην αναγνωρισιµότητα και στα σταθερά υψηλά ποσοστά δηµοφιλίας του άλλοτε δηµάρχου Βύρωνα, στοιχεία που, όπως φαίνεται, ήταν αρκετά για να οδηγήσουν στην εκ νέου αξιοποίηση του Νίκου Χαρδαλιά σε τόσο κοµβικό ρόλο.
Εκτός των προαναφερθέντων, στην απόφαση αυτή του πρωθυπουργού µέτρησε τόσο η εκλογική εµπειρία του υφυπουργού όσο και η άριστη γνώση της κοµµατικής ανθρωπογεωγραφίας. Παράλληλα, µε τον τρόπο αυτόν καθίσταται σαφές πως πέφτουν τίτλοι τέλους στα σενάρια περί υποψηφιότητας στον Νότιο Τοµέα. Αντιθέτως, παραµένουν ενεργά (µε δεδοµένο ότι δεν θα πολιτευθεί στις εθνικές εκλογές) τα αντίστοιχα περί ενδιαφέροντός του για την Ευρωβουλή.
*Δημοσιεύθηκε στο ένθετο ‘’Secret’’ της εφημερίδας «Παραπολιτικά» στις 3/9