«Η κυβέρνηση προσπαθεί να πετάξει από πάνω της οποιαδήποτε ευθύνη για την ασύλληπτη τραγωδία στα Τέμπη» - Τι αναφέρουν στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ
«Η συγγνώμη του κ. Μητσοτάκη ήταν υποκριτική, γιατί την ακολουθεί μία επιχείρηση απόδοσης ευθυνών σε οποιονδήποτε άλλον εκτός από την κυβέρνησή του», ανέφερε η Εφη Αχτσιόγλου
Την άποψη ότι «η κυβέρνηση προσπαθεί να πετάξει από πάνω της οποιαδήποτε ευθύνη για την ασύλληπτη τραγωδία στα Τέμπη», εκφράζουν τα στελέχη της αξιωματικής αντιπολίτευσης σχολιάζοντας την επιμονή της κυβέρνησης ότι στην Λάρισα υπήρχε τηλεδιοίκηση.
«Η συγγνώμη του κ. Μητσοτάκη ήταν υποκριτική, γιατί την ακολουθεί μία επιχείρηση απόδοσης ευθυνών σε οποιονδήποτε άλλον εκτός από την κυβέρνησή του», ανέφερε η Εφη Αχτσιόγλου υπογραμμίζοντας μάλιστα ότι «οι εργαζόμενοι στον σιδηρόδρομο είχαν στείλει εξώδικα με καταγγελίες που σχεδόν φωτογράφιζαν το δυστύχημα. Πρόσθεσε μάλιστα ότι «στη Βουλή η αντιπολίτευση επέμενε για το θέμα της ασφάλειας στον σιδηρόδρομο και ο αρμόδιος υπουργός έλεγε ότι είναι ντροπή να τίθεται τέτοιο θέμα. Η κυβέρνηση έκανε συγκεκριμένες ενέργειες και συγκεκριμένες παραλείψεις, οι οποίες υποβάθμισαν τον σιδηρόδρομο και εξαιτίας αυτών συνέβη το δυστύχημα».
Οι συνεργάτες του Αλέξη Τσίπρα αναφέρουν ακόμα ότι «με αυτό που ζούμε τις τελευταίες ημέρες η κυβέρνηση ευτελίζει τον εαυτό της και προσβάλλει τη μνήμη των θυμάτων» . Κάνουν λόγο για ξεκάθαρα ψέματα της κυβέρνησης επισημαίνοντας με κατηγορηματικό τρόπο ότι «η τηλεδιοίκηση στη Λάρισα λειτουργούσε μέχρι το καλοκαίρι του 2019, οπότε καταστράφηκε από πυρκαγιά και δεν αποκαταστάθηκε, και επέτρεπε τον έλεγχο της κίνησης των τρένων ηλεκτρονικά από τον Δομοκό μέχρι το Πλατύ. Σε μία απόσταση περίπου 170 χλμ. Αυτό που σήμερα λειτουργεί είναι ένας τοπικός σταθμός που δεν επιτρέπει να δεις παρά μόνο λίγο πριν και λίγο μετά από τον σταθμό της Λάρισας. Αυτό δεν είναι τηλεδιοίκηση».
Υπενθύμιζαν παράλληλα, ότι «ο κ. Γεραπετρίτης δήλωνε πως η τηλεδιοίκηση στη Λάρισα λειτουργούσε ενώ είναι ένα γιαπί» και τόνιζαν ότι «οι εργαζόμενοι διέψευσαν και τον αρμόδιο υφυπουργό μπροστά στις κάμερες».
Οι ίδιοι άνθρωποι ανέφεραν ακόμα, ότι «μία σειρά δικλίδες ασφαλείας, οι οποίες υπήρχαν, αφαιρέθηκαν κατά τη διακυβέρνηση της ΝΔ. Το προσωπικό του ΟΣΕ έχει μειωθεί από 1.200 εργαζόμενους το 2019 σε 750 σήμερα. Το δευτεροβάθμιο κέντρο ελέγχου στην Καρόλου δεν λειτουργεί από το 2020 και μετά».
Σχολιάζοντας την παρουσία του κ. Καραμανλή στη Βουλή υπογράμμιζαν ότι ήταν «ντροπιαστική και προκλητική», γιατί «εμφανίστηκε ως ανεύθυνος και αλάνθαστος, λέγοντας ότι το πρόβλημα το έχουν όλοι οι άλλοι πέρα από τον ίδιο, τα έβαλε με τους εργαζόμενους, τα έβαλε με τον ΣΥΡΙΖΑ, τα έβαλε με οποιονδήποτε άλλον πέρα από τον ίδιο που είχε την αρμοδιότητα να εγγυάται την ασφάλεια στις μεταφορές».
Σημείωναν τέλος, ότι «η ευθύνη για το δυστύχημα βαραίνει την κυβέρνηση, γιατί ακολουθεί μία συστηματική πολιτική απαξίωσης συνολικά των δημόσιων δομών. Το κράτος αποσύρεται από την κοινωνική του λειτουργία».
«Η συγγνώμη του κ. Μητσοτάκη ήταν υποκριτική, γιατί την ακολουθεί μία επιχείρηση απόδοσης ευθυνών σε οποιονδήποτε άλλον εκτός από την κυβέρνησή του», ανέφερε η Εφη Αχτσιόγλου υπογραμμίζοντας μάλιστα ότι «οι εργαζόμενοι στον σιδηρόδρομο είχαν στείλει εξώδικα με καταγγελίες που σχεδόν φωτογράφιζαν το δυστύχημα. Πρόσθεσε μάλιστα ότι «στη Βουλή η αντιπολίτευση επέμενε για το θέμα της ασφάλειας στον σιδηρόδρομο και ο αρμόδιος υπουργός έλεγε ότι είναι ντροπή να τίθεται τέτοιο θέμα. Η κυβέρνηση έκανε συγκεκριμένες ενέργειες και συγκεκριμένες παραλείψεις, οι οποίες υποβάθμισαν τον σιδηρόδρομο και εξαιτίας αυτών συνέβη το δυστύχημα».
Οι συνεργάτες του Αλέξη Τσίπρα αναφέρουν ακόμα ότι «με αυτό που ζούμε τις τελευταίες ημέρες η κυβέρνηση ευτελίζει τον εαυτό της και προσβάλλει τη μνήμη των θυμάτων» . Κάνουν λόγο για ξεκάθαρα ψέματα της κυβέρνησης επισημαίνοντας με κατηγορηματικό τρόπο ότι «η τηλεδιοίκηση στη Λάρισα λειτουργούσε μέχρι το καλοκαίρι του 2019, οπότε καταστράφηκε από πυρκαγιά και δεν αποκαταστάθηκε, και επέτρεπε τον έλεγχο της κίνησης των τρένων ηλεκτρονικά από τον Δομοκό μέχρι το Πλατύ. Σε μία απόσταση περίπου 170 χλμ. Αυτό που σήμερα λειτουργεί είναι ένας τοπικός σταθμός που δεν επιτρέπει να δεις παρά μόνο λίγο πριν και λίγο μετά από τον σταθμό της Λάρισας. Αυτό δεν είναι τηλεδιοίκηση».
Υπενθύμιζαν παράλληλα, ότι «ο κ. Γεραπετρίτης δήλωνε πως η τηλεδιοίκηση στη Λάρισα λειτουργούσε ενώ είναι ένα γιαπί» και τόνιζαν ότι «οι εργαζόμενοι διέψευσαν και τον αρμόδιο υφυπουργό μπροστά στις κάμερες».
Οι ίδιοι άνθρωποι ανέφεραν ακόμα, ότι «μία σειρά δικλίδες ασφαλείας, οι οποίες υπήρχαν, αφαιρέθηκαν κατά τη διακυβέρνηση της ΝΔ. Το προσωπικό του ΟΣΕ έχει μειωθεί από 1.200 εργαζόμενους το 2019 σε 750 σήμερα. Το δευτεροβάθμιο κέντρο ελέγχου στην Καρόλου δεν λειτουργεί από το 2020 και μετά».
Σχολιάζοντας την παρουσία του κ. Καραμανλή στη Βουλή υπογράμμιζαν ότι ήταν «ντροπιαστική και προκλητική», γιατί «εμφανίστηκε ως ανεύθυνος και αλάνθαστος, λέγοντας ότι το πρόβλημα το έχουν όλοι οι άλλοι πέρα από τον ίδιο, τα έβαλε με τους εργαζόμενους, τα έβαλε με τον ΣΥΡΙΖΑ, τα έβαλε με οποιονδήποτε άλλον πέρα από τον ίδιο που είχε την αρμοδιότητα να εγγυάται την ασφάλεια στις μεταφορές».
Σημείωναν τέλος, ότι «η ευθύνη για το δυστύχημα βαραίνει την κυβέρνηση, γιατί ακολουθεί μία συστηματική πολιτική απαξίωσης συνολικά των δημόσιων δομών. Το κράτος αποσύρεται από την κοινωνική του λειτουργία».