Η νέα τάση στην επικοινωνία των υποψηφίων - Η αμεσότητά τους και η επικέντρωση στο Viber
Η νέα τάση, λένε κάποιοι, που δεν µπορείς να αποφύγεις
Αλλάζουν οι προεκλογικές ανάγκες των βουλευτών, αλλάζουν και τα εργαλεία επικοινωνίας.
Τον τελευταίο µήνα, οι περισσότεροι έχουν αποκτήσει, από εκεί που δεν είχαν ιδέα για την ύπαρξή τους, από social media και ΤikΤok µέχρι προσωπικά κανάλια επικοινωνίας και ενηµέρωσης για όλα στο Viber. Η νέα τάση, λένε κάποιοι, που δεν µπορείς να αποφύγεις.
Σε συζήτηση στο Εντευκτήριο έλεγαν: «Κάθε σοβαρός βουλευτής που σέβεται τον αγώνα του πρέπει να έχει όλο το πακέτο επικοινωνίας. Και δεν είναι άλλο από το παιχνίδι που γίνεται στα social»!
Τον τελευταίο µήνα, οι περισσότεροι έχουν αποκτήσει, από εκεί που δεν είχαν ιδέα για την ύπαρξή τους, από social media και ΤikΤok µέχρι προσωπικά κανάλια επικοινωνίας και ενηµέρωσης για όλα στο Viber. Η νέα τάση, λένε κάποιοι, που δεν µπορείς να αποφύγεις.
Σε συζήτηση στο Εντευκτήριο έλεγαν: «Κάθε σοβαρός βουλευτής που σέβεται τον αγώνα του πρέπει να έχει όλο το πακέτο επικοινωνίας. Και δεν είναι άλλο από το παιχνίδι που γίνεται στα social»!