Οι δύο κοµβικές εκδηλώσεις για την προεκλογική εκστρατεία της Ν∆ - Το ψηφοδέλτιο Επικρατείας, το πρόγραμμα και η αρχή της καμπανιάς από τους νέους
Σε ό,τι αφορά το Επικρατείας, ο πρωθυπουργός κρατά τις σκέψεις και τις πιθανές επαφές του ως επτασφράγιστο µυστικό
Όπως αποκάλυψε το parapolitika.gr στα µέσα της εβδοµάδας, αµέσως µετά το Πάσχα θα πραγµατοποιηθούν δύο κοµβικές για την προεκλογική εκστρατεία της Ν.∆. εκδηλώσεις. Η πρώτη θα αφορά την παρουσίαση από τον Κυριάκο Μητσοτάκη του «γαλάζιου» ψηφοδελτίου Επικρατείας και η δεύτερη τη γνωστοποίηση των κεντρικών παραµέτρων του κυβερνητικού προγράµµατος για την επόµενη τετραετία.
Σε ό,τι αφορά το πρώτο µέτωπο, ο πρωθυπουργός κρατά τις σκέψεις και τις πιθανές επαφές του ως επτασφράγιστο µυστικό, µε τους κοινωνούς των σχετικών σχεδιασµών να µην είναι περισσότεροι από ένας ή δύο έµπιστοι συνοµιλητές του. Το µόνο βέβαιο είναι πως µετά και την ατάκα περί µιας κυβέρνησης... πολλών χρωµάτων θα συµπεριληφθεί σε εκλόγιµη θέση στο Επικρατείας της Ν.∆. τουλάχιστον ένα νέο πρόσωπο, που θα συµβολίζει µε τον πλέον ηχηρό τρόπο το περαιτέρω άνοιγµα στην Κεντροαριστερά.
Οσο για το πρόγραµµα, η µεγαλύτερη έµφαση σχετικά µε την προσωπική επιχειρηµατολογία του Κυριάκου Μητσοτάκη θα δοθεί σε ζητήµατα όπως η Υγεία, οι υποδοµές (ιδίως µετά τα Τέµπη), αλλά και οι σχεδιαζόµενες πρωτοβουλίες για τους νέους, όπως στα κοµµάτια της εργασίας και της στέγασης. ∆εν είναι άλλωστε τυχαίο ότι η προεκλογική καµπάνια της Ν.∆. ξεκίνησε επί της ουσίας από τα social media και δη από το δηµοφιλές στη νεολαία ΤikΤok, µε βίντεο από τα οποία εκπέµπονται τα µηνύµατα του κυβερνώντος κόµµατος στις νεαρές ηλικίες, µε πρωταγωνιστή είτε τον ίδιο τον πρωθυπουργό είτε νέα παιδιά, που απευθύνονται σε συνοµηλίκους τους. Το στήσιµο του όλου project έχει αναλάβει ο σύµβουλος του Κυριάκου Μητσοτάκη, Ερικ Παρκς.
*Δημοσιεύθηκε στο ένθετο ‘’Secret’’ της εφημερίδας «Παραπολιτικά» 1/4/23
Σε ό,τι αφορά το πρώτο µέτωπο, ο πρωθυπουργός κρατά τις σκέψεις και τις πιθανές επαφές του ως επτασφράγιστο µυστικό, µε τους κοινωνούς των σχετικών σχεδιασµών να µην είναι περισσότεροι από ένας ή δύο έµπιστοι συνοµιλητές του. Το µόνο βέβαιο είναι πως µετά και την ατάκα περί µιας κυβέρνησης... πολλών χρωµάτων θα συµπεριληφθεί σε εκλόγιµη θέση στο Επικρατείας της Ν.∆. τουλάχιστον ένα νέο πρόσωπο, που θα συµβολίζει µε τον πλέον ηχηρό τρόπο το περαιτέρω άνοιγµα στην Κεντροαριστερά.
Οσο για το πρόγραµµα, η µεγαλύτερη έµφαση σχετικά µε την προσωπική επιχειρηµατολογία του Κυριάκου Μητσοτάκη θα δοθεί σε ζητήµατα όπως η Υγεία, οι υποδοµές (ιδίως µετά τα Τέµπη), αλλά και οι σχεδιαζόµενες πρωτοβουλίες για τους νέους, όπως στα κοµµάτια της εργασίας και της στέγασης. ∆εν είναι άλλωστε τυχαίο ότι η προεκλογική καµπάνια της Ν.∆. ξεκίνησε επί της ουσίας από τα social media και δη από το δηµοφιλές στη νεολαία ΤikΤok, µε βίντεο από τα οποία εκπέµπονται τα µηνύµατα του κυβερνώντος κόµµατος στις νεαρές ηλικίες, µε πρωταγωνιστή είτε τον ίδιο τον πρωθυπουργό είτε νέα παιδιά, που απευθύνονται σε συνοµηλίκους τους. Το στήσιµο του όλου project έχει αναλάβει ο σύµβουλος του Κυριάκου Μητσοτάκη, Ερικ Παρκς.
*Δημοσιεύθηκε στο ένθετο ‘’Secret’’ της εφημερίδας «Παραπολιτικά» 1/4/23