Η νέα «πιασάρικη» καμπάνια του ΕΟΤ με... χιούμορ και με τις ομορφιές της Ελλάδας - «Ελλάδα, µια εµπειρία που αλλάζει τη ζωή µας»
Θα ενισχύσει ακόµα περισσότερο τη µεγαλύτερη τουριστική ανάκαµψη στην Ευρώπη
Παρουσιάστηκε η νέα καµπάνια του ΕΟΤ, µε µότο «Ελλάδα, µια εµπειρία που αλλάζει τη ζωή µας» και «πρωταγωνιστές» τις κρυφές χάρες της χώρας µας -από το µάζεµα φραγκόσυκων µέχρι τον χορό µε αγνώστους σε πανηγύρι-, παρουσία του υπουργού Τουρισµού, Βασίλη Κικίλια, της προέδρου του ΕΟΤ, Άντζελας Γκερέκου, και του γ.γ. του Οργανισµού, Δηµήτρη Φραγκάκη.
Συνδυάζοντας το χιούµορ µε τις οµορφιές της Ελλάδας, η καµπάνια είναι καλαίσθητη και «πιασάρικη» και προφανώς θα ενισχύσει ακόµα περισσότερο τη µεγαλύτερη τουριστική ανάκαµψη στην Ευρώπη που πέτυχε η χώρα µας, όπως τόνισε ο κ. Κικίλιας.
Δημοσιεύτηκε στο Secret των ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΩΝ στις 13/5
Συνδυάζοντας το χιούµορ µε τις οµορφιές της Ελλάδας, η καµπάνια είναι καλαίσθητη και «πιασάρικη» και προφανώς θα ενισχύσει ακόµα περισσότερο τη µεγαλύτερη τουριστική ανάκαµψη στην Ευρώπη που πέτυχε η χώρα µας, όπως τόνισε ο κ. Κικίλιας.
Δημοσιεύτηκε στο Secret των ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΩΝ στις 13/5