''Πονοκέφαλος'' για τις εταιρείες δηµοσκοπήσεων η επιστολική ψήφος - Τα κόμματα που θα αποκομίσουν εκλογικά κέρδη από τη νέα πραγµατικότητα
Η κυβέρνηση ξεκίνησε καµπάνια ενηµέρωσης, αρχής γενοµένης από τις ΗΠΑ, σχετικά με την επιστολική ψήφο
Η επιστολική ψήφος συνιστά τον νέο µεγάλο «πονοκέφαλο» για τις εταιρείες δηµοσκοπήσεων, αφού αφενός θα πρέπει να βρουν έναν µηχανισµό καταγραφής της και αφετέρου αναµένεται να ανεβάσει κατά πολύ τον αριθµό εκείνων που θα επιλέγουν να προσέλθουν στις κάλπες, τουλάχιστον µε φόντο τα ποσοστά αποχής των τελευταίων αναµετρήσεων. Η εν λόγω παράµετρος κάθε άλλο παρά απαρατήρητη έχει περάσει από το κυβερνητικό στρατόπεδο, το οποίο, έχοντας ήδη αναλύσει τα δεδοµένα, ξεκίνησε καµπάνια ενηµέρωσης, αρχής γενοµένης από τις ΗΠΑ, όπου βρέθηκαν ο αναπληρωτής υπουργός Εσωτερικών και εµπνευστής του όλου σχεδίου, Θεόδωρος Λιβάνιος, και ο επικεφαλής για τις κοµµατικές οργανώσεις του εξωτερικού, Νίκος Θεοδωρόπουλος. Με τα ανακλαστικά που επέδειξε το κυβερνών κόµµα, τα γενικότερα στοιχεία, που αποτελούν αντικείµενο επεξεργασίας από την πρώτη κιόλας ηµέρα της διακυβέρνησης Μητσοτάκη, καθώς και το κλίµα που επικρατεί στις τάξεις των οµογενών, οι πιο... τολµηροί αναλυτές σπεύδουν να προχωρήσουν στην πρόβλεψη πως η «γαλάζια» παράταξη, το ΚΚΕ σε ένα δεύτερο πλάνο, αλλά και το ΠΑΣΟΚ, αν µπορέσει να αξιοποιήσει το µοµέντουµ, θα έχουν εκλογικά κέρδη από τη νέα πραγµατικότητα που έχει προκύψει εδώ και µερικές ηµέρες. Οσο για τον ΣΥΡΙΖΑ, θα πρέπει να βρει πρώτα τα πατήµατά του στο εσωτερικό και µετά βλέπουµε τι µέλλει γενέσθαι στο εξωτερικό...
*Δημοσιεύθηκε στο ένθετο «Secret» της εφημερίδας «Παραπολιτικά» στις 9/12
*Δημοσιεύθηκε στο ένθετο «Secret» της εφημερίδας «Παραπολιτικά» στις 9/12