ΑΚΤΩΡ: ''Τρέχει'' με αυξημένες ταχύτητες τα μεγάλα έργα - Αντίστροφα μετράει το Μετρό Θεσσαλονίκης, σχεδόν ολοκληρωμένο το 1/3 του Πάτρα - Πύργος
Οι εργασίες στο Μετρό της Θεσσαλονίκης αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί περί τα τέλη του φθινοπώρου
Την ολοκλήρωση των εργασιών στο Μετρό Θεσσαλονίκης προανήγγειλαν χθες το μεσημέρι ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Ταχιάος και ο διευθύνοντας σύμβουλος της ΑΚΤΩΡ, Αλέξανδρο Εξάρχου. Επισημαίνεται ότι από τη στιγμή που οι Εξάρχου, Μπάκος και Καϋμενάκης αγόρασαν την Άκτωρ, το Μετρό της Θεσσαλονίκης προχωρεί με γρήγορους ρυθμούς. Όπως αναφέρει η στήλη Big Mouth του powergame.gr, αυτό δεν εξαντλείται στα 50 εκατ. ευρώ που έβαλε με το «καλημέρα» ο Εξάρχου, αλλά και στην αποτελεσματικότητα της εταιρείας να ολοκληρώσει το έργο. Σύμφωνα με πηγές της στήλης, οι εργασίες αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί περί τα τέλη του φθινοπώρου.
Εκτός όμως από το Μετρό της Θεσσαλονίκης, ο Άκτωρ του Εξάρχου, έχει ολοκληρώσει μέσα σε ενάμιση μήνα το 22% των εργασιών στο έργο Πάτρα - Πύργος. Πάντως, να σημειωθεί ότι δεν είναι λίγοι αυτοί που πιστεύουν ότι ο Άκτωρ επί των ημερών των Εξάρχου, Μπάκου, Καϋμενάκη είναι πιο αποτελεσματικός και πιο κοντά στον Μητσοτάκη και την κυβέρνησή του, σε σύγκριση με την περίοδο Χόλτερµαν. Κοντολογίς, από τη στιγμή που ο Άκτωρ πέρασε στα χέρια της Intrakat «τρέχει» και μάλιστα με αυξημένες ταχύτητες την κατασκευή των μεγάλων έργων.
– Εκτός όμως από το Μετρό της Θεσσαλονίκης, που αν κατάλαβα από τα όσα μου αράδιασε η θεία από τα Χανιά θα έχει ολοκληρωθεί (άρα και εγκαινιαστεί από τον Μητσοτάκη) περί τα τέλη του φθινοπώρου, η 84χρονη Χανιώτισσα, που ζει και αναπνέει για τον Μητσοτάκη, μου επισήμανε ότι ο Άκτωρ του Εξάρχου έχει ολοκληρώσει μέσα σε ενάμιση μήνα το 22% των εργασιών στο έργο Πάτρα – Πύργος. Αν κατάλαβα καλά, η θεία μου ήθελε με στοιχεία να αμφισβητήσει τα όσα άκουγε εδώ και καιρό από τους εργολάβους σε σχέση με την ικανότητα του Άκτωρα να ολοκληρώσει τα μεγάλα έργα. Μάλιστα, επειδή είναι σκληρή Μητσοτακική, από τα όσα μου είπε έχω την αίσθηση ότι έχει επηρεαστεί από το γεγονός της σχέσης του Χόλτερμαν με τον υπουργό Δένδια. Βλέπετε, η θεία μου θεωρεί ότι ο υπουργός Άμυνας δεν αγαπάει και τόσο τον Μητσοτάκη, οπότε έχει κάποιες επιφυλάξεις και για τον Ολλανδό μεγαλοεπιχειρηματία. Αν κατάλαβα καλά, πιστεύει ότι ο Άκτωρ επί των ημερών των Εξάρχου, Μπάκου, Καϋμενάκη και πιο αποτελεσματικός είναι, αλλά σίγουρα πιο κοντά στον Μητσοτάκη και την κυβέρνησή του, που είναι εκείνο που την απασχολεί περισσότερο από οτιδήποτε άλλο. Πάντως, εγώ θα κρατήσω τα όσα μου είπε η θεία από τα Χανιά για την ταχύτητα που υλοποιεί τα έργα ο Άκτωρ. Και το κρατώ γιατί, αν και γιαγιά, μου έδωσε συγκεκριμένα στοιχεία, που λίγο έλειψε να πιστέψω ότι συνομιλώ με τον Σκέρτσο και όχι με τη θεία μου.
! Πάντως, πρέπει να ομολογήσω ότι ο Άκτωρ από τη στιγμή που πέρασε στα χέρια της Intrakat «τρέχει» και μάλιστα με αυξημένες ταχύτητες την κατασκευή των μεγάλων έργων. Και αυτό δεν αποτελεί διαπίστωση της 84χρονης θείας μου.
Εκτός όμως από το Μετρό της Θεσσαλονίκης, ο Άκτωρ του Εξάρχου, έχει ολοκληρώσει μέσα σε ενάμιση μήνα το 22% των εργασιών στο έργο Πάτρα - Πύργος. Πάντως, να σημειωθεί ότι δεν είναι λίγοι αυτοί που πιστεύουν ότι ο Άκτωρ επί των ημερών των Εξάρχου, Μπάκου, Καϋμενάκη είναι πιο αποτελεσματικός και πιο κοντά στον Μητσοτάκη και την κυβέρνησή του, σε σύγκριση με την περίοδο Χόλτερµαν. Κοντολογίς, από τη στιγμή που ο Άκτωρ πέρασε στα χέρια της Intrakat «τρέχει» και μάλιστα με αυξημένες ταχύτητες την κατασκευή των μεγάλων έργων.
Tι αναφέρει η στήλη «Big Mouth»
– Και μια και αναφέρθηκα στους εργολάβους και στις υπουργικές επισκέψεις στα εργοτάξια, πρέπει να σας πω ότι χθες προς το μεσημεράκι με πήρε η θεία μου από τα Χανιά, που είχε δει τον Έξαρχου της Intrakat με ένα γιλέκο παρέα με τον υφυπουργό Ταχιάο να προαναγγέλλουν την ολοκλήρωση των εργασιών στο Μετρό Θεσσαλονίκης. «Είδες;», μου είπε η 84χρονη γιαγιά, που έχει πάρει τα πάνω της μετά την υπόσχεση του προέδρου Μητσοτάκη ότι δεν θα φύγει για την Ευρώπη. Το «είδες» απ’ ό,τι κατάλαβα αφορούσε τον Έξαρχου και την Intrakat, που προφανώς η θεία μου τον έχει συνδυάσει με τη διακυβέρνηση Μητσοτάκη. Για να ακριβολογώ, τον θεωρεί (τον Εξάρχου) φίλο του Μητσοτακαίικου, άρα και δικό της άνθρωπο. Η θεία, που με είχε ακούσει να έχω μια δυσπιστία για τα αφεντικά της Intrakat, μου επισήμανε ότι από τη στιγμή που οι Εξάρχου, Μπάκος και Καϋμενάκης αγόρασαν την Άκτωρ, το Μετρό της Θεσσαλονίκης προχωρεί με γρήγορους ρυθμούς. Και, όπως μου είπε, αυτό δεν εξαντλείται στα 50 εκατ. ευρώ που έβαλε με το «καλημέρα» ο Εξάρχου, αλλά και στην αποτελεσματικότητα της εταιρείας να ολοκληρώσει το έργο. Κάποια στιγμή πίστεψα ότι η θεία μου ήταν είτε συνομιλητής του Κούτρα είτε διατηρούσε κάποια σχέση με προγόνους (γιατί με τον ίδιο το αποκλείω) του Εξάρχου.– Εκτός όμως από το Μετρό της Θεσσαλονίκης, που αν κατάλαβα από τα όσα μου αράδιασε η θεία από τα Χανιά θα έχει ολοκληρωθεί (άρα και εγκαινιαστεί από τον Μητσοτάκη) περί τα τέλη του φθινοπώρου, η 84χρονη Χανιώτισσα, που ζει και αναπνέει για τον Μητσοτάκη, μου επισήμανε ότι ο Άκτωρ του Εξάρχου έχει ολοκληρώσει μέσα σε ενάμιση μήνα το 22% των εργασιών στο έργο Πάτρα – Πύργος. Αν κατάλαβα καλά, η θεία μου ήθελε με στοιχεία να αμφισβητήσει τα όσα άκουγε εδώ και καιρό από τους εργολάβους σε σχέση με την ικανότητα του Άκτωρα να ολοκληρώσει τα μεγάλα έργα. Μάλιστα, επειδή είναι σκληρή Μητσοτακική, από τα όσα μου είπε έχω την αίσθηση ότι έχει επηρεαστεί από το γεγονός της σχέσης του Χόλτερμαν με τον υπουργό Δένδια. Βλέπετε, η θεία μου θεωρεί ότι ο υπουργός Άμυνας δεν αγαπάει και τόσο τον Μητσοτάκη, οπότε έχει κάποιες επιφυλάξεις και για τον Ολλανδό μεγαλοεπιχειρηματία. Αν κατάλαβα καλά, πιστεύει ότι ο Άκτωρ επί των ημερών των Εξάρχου, Μπάκου, Καϋμενάκη και πιο αποτελεσματικός είναι, αλλά σίγουρα πιο κοντά στον Μητσοτάκη και την κυβέρνησή του, που είναι εκείνο που την απασχολεί περισσότερο από οτιδήποτε άλλο. Πάντως, εγώ θα κρατήσω τα όσα μου είπε η θεία από τα Χανιά για την ταχύτητα που υλοποιεί τα έργα ο Άκτωρ. Και το κρατώ γιατί, αν και γιαγιά, μου έδωσε συγκεκριμένα στοιχεία, που λίγο έλειψε να πιστέψω ότι συνομιλώ με τον Σκέρτσο και όχι με τη θεία μου.
! Πάντως, πρέπει να ομολογήσω ότι ο Άκτωρ από τη στιγμή που πέρασε στα χέρια της Intrakat «τρέχει» και μάλιστα με αυξημένες ταχύτητες την κατασκευή των μεγάλων έργων. Και αυτό δεν αποτελεί διαπίστωση της 84χρονης θείας μου.