Τραγωδία στα Τέμπη: Hellenic Train και ΡΑΣ έκριναν κατάλληλο τον άτυχο οδηγό 10 μόλις ημέρες αφότου πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο του Ρίου
Το Big Mouth επανέρχεται με νέα στοιχεία, που επιβαρύνουν ακόμα περισσότερο τη θέση των Hellenic Train και ΡΑΣ σχετικά με την καταλληλόλητα του μηχανοδηγού της μοιραίας αμαξοστοιχίας, μετά τις αποκαλύψεις για τα σημαντικά προβλήματα υγείας που αντιμετώπιζε
Θόρυβο έκαναν στη Βουλή οι προχθεσινές αποκαλύψεις της στήλης Big Mouh του powergame.gr για τα Τέμπη. Το ντοκουμέντο από το νοσοκομείο που έφερε στη δημοσιότητα η στήλη για τα εγκεφαλικά επεισόδια του μηχανοδηγού της μοιραίας επιβατικής αμαξοστοιχίας εκθέτει ανεπανόρθωτα την Hellenic Train και τη ΡΑΣ. Ουσιαστικά το συγκεκριμένο ντοκουμέντο αλλάζει πλήρως την κατεύθυνση της έρευνας για το τραγικό δυστύχημα. Σήμερα το Big Mouth επανέρχεται με νέα στοιχεία, που επιβαρύνουν ακόμα περισσότερο τη θέση τους. Σύμφωνα με σχετικό ρεπορτάζ της στήλης, τόσο η σιδηροδρομική εταιρεία όσο και η Αρχή έκριναν κατάλληλο τον άτυχο οδηγό 10 μόλις ημέρες αφότου πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο του Ρίου, έπειτα από βαρύ εγκεφαλικό το 2017 και 15 ημέρες νοσηλείας! Σημαντικός προβληματισμός παραμένει το αν ο μηχανοδηγός, παρά τα τραγικά λάθη στα οποία υπέπεσε και τους κανονισμούς που παραβίασε, ήταν εξαρχής σε θέση να κάνει αυτήν τη δουλειά. Το πρόβλημα είναι όλοι αυτοί που έκριναν ότι μπορεί ένας άνθρωπος με τόσο σοβαρό θέμα υγείας να επανέλθει τόσο γρήγορα στη δουλειά του και μάλιστα σε μια τόσο κρίσιμη θέση. Γι’ αυτό η πλειοψηφία της Επιτροπής στη Βουλή ζήτησε να γίνει κεκλεισμένων των θυρών η συζήτηση για την κατάσταση της υγείας του οδηγού, ώστε να προστατευτούν τα προσωπικά του δεδομένα. Ευαισθησία που δεν επέδειξαν οι του ΣΥΡΙΖΑ και άλλων κομμάτων...
– Γιατί ναι μεν υπέπεσε σε τραγικά λάθη και παραβίασε τον γενικό κανονισμό κυκλοφορίας, αποδεδειγμένα, αφού δεν ζήτησε έγγραφη άδεια από το σταθμαρχείο για να περάσει με κόκκινο, ούτε την έλαβε ποτέ, όπως ρητά προβλέπει ο κανονισμός. Ήταν όμως εξαρχής σε θέση να κάνει αυτήν τη δουλειά; Η ευθύνη προφανώς βαραίνει περισσότερο τη ΡΑΣ και την Hellenic Train, η οποία, μάλιστα, συμπεριφέρεται σαν να έχει ήδη φύγει από τη χώρα και να έχει επιστρέψει οριστικά στην Ιταλία… Το πρόβλημα είναι όλοι αυτοί που έκριναν ότι μπορεί ένας άνθρωπος με τόσο σοβαρό θέμα υγείας να επανέλθει τόσο γρήγορα στη δουλειά του και μάλιστα σε μια τόσο κρίσιμη θέση, από την οποία εξαρτάται η ασφάλεια εκατοντάδων ανθρώπων. Γι’ αυτό η πλειοψηφία της Επιτροπής στη Βουλή ζήτησε να γίνει κεκλεισμένων των θυρών η συζήτηση για την κατάσταση της υγείας του οδηγού, ώστε να προστατευτούν τα προσωπικά του δεδομένα. Ευαισθησία που δεν επέδειξαν οι του ΣΥΡΙΖΑ και άλλων κομμάτων, που δήθεν κόπτονται για τέτοια θέματα. Άλλος έχει το όνομα, άλλος τη χάρη… Μείνετε συντονισμένοι στη στήλη, γιατί οι αποκαλύψεις θα συνεχιστούν!
Tι αναφέρει η στήλη «Big Mouth»
– Θόρυβο έκαναν στη Βουλή οι προχθεσινές μας αποκαλύψεις για τα Τέμπη. Το ντοκουμέντο από το νοσοκομείο που φέραμε στη δημοσιότητα για τα εγκεφαλικά επεισόδια του μηχανοδηγού της μοιραίας επιβατικής αμαξοστοιχίας εκθέτει ανεπανόρθωτα την Hellenic Train και τη ΡΑΣ. Αλλάζουν δε πλήρως την κατεύθυνση της έρευνας για το τραγικό δυστύχημα. Σήμερα θα σας δώσω κι άλλα στοιχεία, που επιβαρύνουν ακόμα περισσότερο τη θέση τους. Το έψαξα λοιπόν παραπάνω και έβγαλα λαβράκι: τόσο η σιδηροδρομική εταιρεία όσο και η Αρχή έκριναν κατάλληλο τον άτυχο οδηγό 10 μόλις ημέρες αφότου πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο του Ρίου, έπειτα από βαρύ εγκεφαλικό το 2017 και 15 ημέρες νοσηλείας! Ήθελα να ήξερα πώς η Hellenic Train πιστοποιεί την καταλληλότητα του προσωπικού της. Οι γιατροί βλέπουν άραγε τους οδηγούς ή τους στέλνουν απλά τις βεβαιώσεις χωρίς να τους εξετάσουν; Η ΡΑΣ ελέγχει τίποτε από αυτά επί της ουσίας ή απλώς εγκρίνει ό,τι της στέλνουν; Θέλω όμως να είμαι δίκαιος, το κύριο πρόβλημα εδώ δεν είναι ο άτυχος μηχανοδηγός.– Γιατί ναι μεν υπέπεσε σε τραγικά λάθη και παραβίασε τον γενικό κανονισμό κυκλοφορίας, αποδεδειγμένα, αφού δεν ζήτησε έγγραφη άδεια από το σταθμαρχείο για να περάσει με κόκκινο, ούτε την έλαβε ποτέ, όπως ρητά προβλέπει ο κανονισμός. Ήταν όμως εξαρχής σε θέση να κάνει αυτήν τη δουλειά; Η ευθύνη προφανώς βαραίνει περισσότερο τη ΡΑΣ και την Hellenic Train, η οποία, μάλιστα, συμπεριφέρεται σαν να έχει ήδη φύγει από τη χώρα και να έχει επιστρέψει οριστικά στην Ιταλία… Το πρόβλημα είναι όλοι αυτοί που έκριναν ότι μπορεί ένας άνθρωπος με τόσο σοβαρό θέμα υγείας να επανέλθει τόσο γρήγορα στη δουλειά του και μάλιστα σε μια τόσο κρίσιμη θέση, από την οποία εξαρτάται η ασφάλεια εκατοντάδων ανθρώπων. Γι’ αυτό η πλειοψηφία της Επιτροπής στη Βουλή ζήτησε να γίνει κεκλεισμένων των θυρών η συζήτηση για την κατάσταση της υγείας του οδηγού, ώστε να προστατευτούν τα προσωπικά του δεδομένα. Ευαισθησία που δεν επέδειξαν οι του ΣΥΡΙΖΑ και άλλων κομμάτων, που δήθεν κόπτονται για τέτοια θέματα. Άλλος έχει το όνομα, άλλος τη χάρη… Μείνετε συντονισμένοι στη στήλη, γιατί οι αποκαλύψεις θα συνεχιστούν!