Μια μάλλον... οικονομική καμπάνια κάνει ενόψει ευρωκάλπης η Πίστη Κρυσταλλίδου, με τη «γαλάζια» υποψήφια να ανεβάζει ένα βίντεο σχετικό στο TikTok από τα «κεντρικά» της προεκλογικής της εκστρατείας, στην Πτολεμαΐδα, τη γενέτειρά της, την οποία άλλωστε έχει εκπροσωπήσει σε επίπεδο τοπικής αυτοδιοίκησης.

*Διαβάστε ακόμα: Πίστη Κρυσταλλίδου στα Παραπολιτικά: "Oι απώλειες στη ζωή µου µε έκαναν πιο δυνατή"

Σε αυτό βλέπουμε αρχικά το «Who is who» της υποψήφιας ευρωβουλευτή, δηλαδή την αναφορά στο Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα, τον εθελοντισμό αλλά και την ΑΜΚΕ «Win Cancer», της οποίας και προεδρεύει, αλλά στη συνέχεια προκύπτει ένα ζήτημα: πώς θα προωθήσει την υποψηφιότητά της. Ο... campaign manager, ο πατέρας της, καπετάν Πολύβιος, τα... «έχει βάλει κάτω» και καταλήγει πως η πιο οικονομική λύση είναι το ΚΤΕΛ για να διενεργηθεί η καμπάνια. Η Πίστη Κρυσταλλίδου, έχοντας ανά χείρας τη... μασκότ της, τον σκύλο της που ακούει στο όνομα «Φουντούκι», πείθεται και βγάζει τα εισιτήρια.

«Ευρωεκλογές με ΚΤΕΛ δεν έκανε κανείς… θα κάνουμε όμως εμείς!», είναι το μήνυμά της.

Δείτε το βίντεο:

@pistikristallidou Ευρωεκλογές με ΚΤΕΛ δεν έκανε κανείς … θα κάνουμε όμως εμείς! #ΠίστηΣτηνΕυρώπη #Ευρώπη2024_2029 #σταθερά_πιο_κοντά_στην_Ευρώπη #ΝΔ #aitia_kalou #ΙσχυρήΕλλάδα #ΑξιοποίησεΤηνΨήφοΣου #UseYourVote #EUelections2024 #epp #ελκ ♬ πρωτότυπος ήχος - Pisti Kristallidou