avatar

Κακά Κορίτσια
Μαρία Λεμονιά, Έλενα Καραμίχαλου

Το ενιαίο εισιτήριο στα ΜΜΕ της Θεσσαλονίκης και οι κινήσεις της κυβέρνησης: Πληροφορίες για συνάντηση Περιστέρη και Εξάρχου με τον Μητσοτάκη

Οι αποκαλύψεις του ''Big Mouth''

Ο πρωθυπουργός θέλει μέχρι την ημέρα που θα εγκαινιάσει το Μετρό της Θεσσαλονίκης, αν υπάρχει ''μαγικός τρόπος'', να βρεθεί και να λειτουργήσει το ενιαίο εισιτήριο

metro_thessalonikis_11

Εκτός από τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σταϊκούρα ασχολείται πλέον και κεντρικά η κυβέρνηση Μητσοτάκη με το ενιαίο εισιτήριο στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Θεσσαλονίκης, όπως αναφέρει η στήλη Big Mouth του powergame.gr.

Στο πλαίσιο αυτό, σύμφωνα πάντα με πληροφορίες της στήλης, αναμένεται μέχρι το τέλος της εβδομάδας να διαβούν την πόρτα του Μεγάρου Μαξίμου ο Γιώργος Περιστέρης της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και ο Αλέξανδρος Εξάρχου της Intrakat-Aktor.

Διαβάστε ακόμα: Έτοιμο και το εισιτήριο στο μετρό Θεσσαλονίκης

Σύμφωνα με το Big Mouth, λοιπόν, ο πρωθυπουργός θέλει μέχρι την ημέρα που θα εγκαινιάσει το Μετρό της Θεσσαλονίκης, αν υπάρχει «μαγικός τρόπος», να βρεθεί και να λειτουργήσει το ενιαίο εισιτήριο. Και προφανώς δεν αναφέρεται στο μοντέλο του Πειραιά, που έπειτα από τέσσερα χρόνια -όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η στήλη -  μπαινοβγαίνουν οι επιβάτες τσάμπα…

Τι γράφει η στήλη Big Mouth

-Από τα λίγα που έχω καταφέρει να μάθω από τη γνωστή περιφερειακή πηγή που διαθέτω στο Μαξίμου, καταλαβαίνω ότι πλέον με το ενιαίο εισιτήριο στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Θεσσαλονίκης ασχολείται, εκτός από τον υπουργό Σταϊκούρα, και κεντρικά η λαοπρόβλητη κυβέρνηση του αρχηγού Κυριάκου. Στο πλαίσιο αυτό, από κάτι περίεργα πουλάκια που κελαηδούν τα έξυπνα νέα (είναι κάτι σαν τις έξυπνες πόλεις) πληροφορούμαι ότι μέχρι το τέλος της εβδομάδας θα διαβούν την πόρτα του Μαξίμου ο Περιστέρης της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και ο Εξάρχου της Intrakat-Aktor. Βλέπετε, ο πρόεδρος Μητσοτάκης θέλει μέχρι την ημέρα που θα εγκαινιάσει το Μέτρο του Βαρδάρη, αν υπάρχει μαγικός τρόπος, να βρεθεί τρόπος και να λειτουργήσει το ενιαίο εισιτήριο. Και προφανώς δεν αναφέρεται στο μοντέλο του Πειραιά, που έπειτα από τέσσερα χρόνια μπαινοβγαίνουν οι επιβάτες τσάμπα.

Διαβάστε ολόκληρη τη στήλη Big Mouth του powergame.gr εδώ.