Η απευθείας ανάθεση στο παρά πέντε για το λογότυπο του Μετρό Θεσσαλονίκης έναντι 30.000 ευρώ
Τι αποκαλύπτει η στήλη Big Mouth
Σύμφωνα με τη στήλη Big Mouth του powergame.gr, η επεξεργασία του λογοτύπου για το Μετρό Θεσσαλονίκης δόθηκε σε μια εταιρεία, με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης, έναντι 30.000 ευρώ
Ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό δόθηκε σε μια εταιρεία, από την οποία είχε περάσει ο ανεκδιήγητος Δεσταμπασίδης, προκειμένου να φτιάξει το λογότυπο του Μετρό Θεσσαλονίκης.
*Διαβάστε ακόμα: Δυο καρέκλες για τον Σκέρτσο - Ποια τα επόμενα πιθανά βήματα του υπουργού Επικρατείας
Ειδικότερα, σύμφωνα με τη στήλη Big Mouth του powergame.gr, δόθηκε σε μια εταιρεία, με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης, έναντι 30.000 ευρώ, η επεξεργασία του λογοτύπου για το Μετρό Θεσσαλονίκης.
Και μάλιστα, πρόκειται για μια ανάθεση που έγινε στο παρά πέντε και όχι ένα εξάμηνο πριν.
Απευθείας ανάθεση για το λογότυπο
Σε μια εταιρεία που παλαιότερα είχε περάσει ο ανεκδιήγητος Δεσταμπασίδης, με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης δόθηκε η επεξεργασία του λογοτύπου για το Μετρό Θεσσαλονίκης. Μάλιστα δεν σας κρύβω ότι βλέποντας το ποσόν της ανάθεσης για ένα λογότυπο, σκέφτηκα μήπως τα εγκαταλείψω όλα και αρχίσω να φτιάχνω λογότυπα. Ε, εδώ που τα λέμε, αν είναι να βγάζω 30.000 το λογότυπο, αφού το φτιάχνω θα το πηγαίνω αυτοπροσώπως και στον Σταϊκούρα. Πάντως πρέπει να σας πω ότι δεν καταλαβαίνω και τον λόγο που μια τέτοια ανάθεση πρέπει να γίνει στο παρά πέντε και όχι ένα εξάμηνο πριν. Τι είναι το λογότυπο, τυρί και φοβούνται μη χαλάσει;
Διαβάστε το σχετικό έγγραφο εδώ.
*Διαβάστε ολόκληρη τη στήλη Big Mouth του powergame.gr εδώ
*Διαβάστε ακόμα: Δυο καρέκλες για τον Σκέρτσο - Ποια τα επόμενα πιθανά βήματα του υπουργού Επικρατείας
Ειδικότερα, σύμφωνα με τη στήλη Big Mouth του powergame.gr, δόθηκε σε μια εταιρεία, με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης, έναντι 30.000 ευρώ, η επεξεργασία του λογοτύπου για το Μετρό Θεσσαλονίκης.
Και μάλιστα, πρόκειται για μια ανάθεση που έγινε στο παρά πέντε και όχι ένα εξάμηνο πριν.
Τι αναφέρει η στήλη Big Mouth
Απευθείας ανάθεση για το λογότυπο
Σε μια εταιρεία που παλαιότερα είχε περάσει ο ανεκδιήγητος Δεσταμπασίδης, με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης δόθηκε η επεξεργασία του λογοτύπου για το Μετρό Θεσσαλονίκης. Μάλιστα δεν σας κρύβω ότι βλέποντας το ποσόν της ανάθεσης για ένα λογότυπο, σκέφτηκα μήπως τα εγκαταλείψω όλα και αρχίσω να φτιάχνω λογότυπα. Ε, εδώ που τα λέμε, αν είναι να βγάζω 30.000 το λογότυπο, αφού το φτιάχνω θα το πηγαίνω αυτοπροσώπως και στον Σταϊκούρα. Πάντως πρέπει να σας πω ότι δεν καταλαβαίνω και τον λόγο που μια τέτοια ανάθεση πρέπει να γίνει στο παρά πέντε και όχι ένα εξάμηνο πριν. Τι είναι το λογότυπο, τυρί και φοβούνται μη χαλάσει;
Διαβάστε το σχετικό έγγραφο εδώ.
*Διαβάστε ολόκληρη τη στήλη Big Mouth του powergame.gr εδώ