Μέσα στον επόμενο μήνα θα προχωρήσει η διαδικασία αυτονόμησης του χαρτοφυλακίου Μεταφορών από το Υποδομών, με τον πρωθυπουργό να εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο αυτό εδώ και καιρό. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η στήλη Big Mouth του Powergame.gr, ο Κυριάκος Μητσοτάκης προσανατολιζόταν σε αυτήν την απόφαση πριν από τις διαδηλώσεις για τα Τέμπη και τα όσα ακολούθησαν.

Ο λόγος, δε, για να «σπάσει» το Υποδομών και Μεταφορών είναι η έλλειψη πρωτοβουλιών, που θα έδιναν λύσεις στα σοβαρά (και διαχρονικά) προβλήματα των δημόσιων συγκοινωνιών.

Εκτός, όμως, από τον σχεδιασμό του νέου υπουργικού χαρτοφυλακίου, φαίνεται πως αντίστροφα μετρά ο χρόνος για τον μέχρι σήμερα επικεφαλής του (ενιαίου) υπουργείου, δηλαδή για τον Χρήστο Σταϊκούρα. Και αυτό γιατί, σύμφωνα με το Big Mouth, ο Κυριάκος Μητσοτάκης του χρεώνει σχεδόν εξ ολοκλήρου την ανυπαρξία μετεκλογικού σχεδιασμού σε σχέση με τις δημόσιες συγκοινωνίες.

Μάλιστα, δε, σαν να μην έφτανε αυτό, προέκυψαν και κάτι άλλα, που συνδέονται με τις καθυστερήσεις στα μεγάλα έργα, όπως για παράδειγμα ο ΒΟΑΚ, όπου ο υπουργός κατηγορείται ότι δεν έχει κάνει απολύτως τίποτα για το μείζον θέμα των απαλλοτριώσεων.

Διαβάστε ολόκληρη τη στήλη Big Mouth του Powergame.gr ΕΔΩ