Διακριτό το επικοινωνιακό έλλειμμα του Μαξίμου: Η πτώση της ανεργίας και η σχεδιασμένη καμπάνια στα social που πέρασε στα αζήτητα
Οι αποκαλύψεις του ''Big Mouth''
"Τρύπες" παρουσιάζει ο επικοινωνιακός σχεδιασμός του Μαξίμου

Αντιμέτωπο με μεγάλο επικοινωνιακό έλλειμμα είναι το Μαξίμου. Εκτός από τους χειρισμούς για τα Τέμπη, ο κυβερνητικός επικοινωνιακός σχεδιασμός παρουσιάζει «τρύπες» και σε άλλα σημαντικά κοινωνικά ζητήματα.
Παράδειγμα, προχθές η ΕΛΣΤΑΤ ανακοίνωσε ότι η ανεργία στη χώρα μας μειώθηκε στο 8,7%, δηλαδή τρεις ποσοστιαίες μονάδες λιγότερο από πέρυσι. Πρόκειται για το χαμηλότερο ποσοστό ανεργίας από το 2008, κι όμως, η είδηση πέρασε στα ψιλά.
Μάλιστα, σε σχέση με τον επικοινωνιακό σχεδιασμό, σύμφωνα με πληροφορίες του Big Mouth του powergame.gr, κατά την παραμονή της μεγάλης συγκέντρωσης, πριν από μία εβδομάδα, κάποιες προτάσεις για σχεδιασμένη καμπάνια στα social media πέρασαν στα αζήτητα, αφήνοντας τα bots, που ανέφερε χθες ο πρωθυπουργός στη Βουλή, να οργιάζουν.Διαβάστε εδώ: Κυριάκος Μητσοτάκης: Θα βρούμε τα bots του Διαδικτύου που διακινούσαν το πιο χυδαίο περιεχόμενο για τα Τέμπη - Να βγουν οι μάσκες του Διαδικτύου
Διαβάστε ΕΔΩ τη σημερινή στήλη του Big Mouth