Το δεύτερο διαφημιστικό σποτάκι της έδωσε στη δημοσιότητα η Δημοκρατική Ευθύνη, στο οποίο με πολύ μαύρο χιούμορ περιγράφεται η σημερινή κατάσταση της νέας γενιάς και τα βασικά προβλήματα της χώρας μας, που άπτονται της ίδιας της ύπαρξής της: υπογεννητικότητα και brain drain (μετανάστευση των νέων).

Στην πορεία προς το ιδρυτικό της Συνέδριο (1 και 2 Απριλίου, ξενοδοχέιο Μετροπόλιταν) η Δημοκρατική Ευθύνη συνεχίζει τον προσυνεδριακό της διάλογο και το άνοιγμά της στην κοινωνία και τη νέα γενιά.