Ανάπτυξη στις… διαφημίσεις της κυβέρνησης
Με 12 σποτ ο Νίκος Παππάς προσπαθεί να πείσει για την έξοδο της χώρας από τα μνημόνια.
Μπορεί µέχρι τώρα να γνωρίζαµε ότι η προβολή του κυβερνητικού έργου εντάσσεται στο παιχνίδι της εγχώριας προπαγάνδας, ωστόσο στο υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής του Νίκου Παππά έχουν άλλη άποψη... Έτσι, προκήρυξαν διαγωνισµό για τη δηµιουργία 12 τηλεοπτικών σποτ για την προβολή της χώρας µας διεθνώς στους τοµείς της οικονοµίας, της ανάπτυξης, της εξωτερικής πολιτικής, της άµυνας κ.λπ.
Σύµφωνα µε τη συγκεκριµένη απόφαση, τα σποτ θα αξιοποιούνται από τα γραφεία Τύπου και επικοινωνίας του εξωτερικού που ανήκουν στο υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, καθώς και µέσω της ιστοσελίδας του υπουργείου και των λογαριασµών κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Twitter), ενώ θα προβάλλονται και στο πλαίσιο των εκδηλώσεων του ίδιου υπουργείου.
Φαίνεται, όπως γράφει το «Secret», ένθετο της εφημερίδας «Παραπολιτικά», ότι ο κ. Παππάς αποφάσισε να παίξει και τον ρόλο του... σκηνοθέτη, στην προσπάθειά του να πείσει τη διεθνή κοινότητα ότι η Ελλάδα οδεύει προς την ανάπτυξη. Και όλο αυτό µε το αζηµίωτο, αφού θα κοστίσει περί τα 70.000 ευρώ (68.200 ευρώ).