Χιλιάδες ευρώ για να προβάλουν τους μουσαμάδες στο Μετρό Θεσσαλονίκης
«Λεφτά υπάρχουν για το υπουργείο Υποδομών»
Σε μια περίοδο που βλέπουμε να αυξάνονται οι φόροι και να κόβονται τα κοινωνικά επιδόματα για να περισταλούν οι κρατικές δαπάνες, λεφτά υπάρχουν για διαφήμιση και προβολή
Υπενθυμίζεται ότι πριν λίγο καιρό ο Αλέξης Τσίπρας εγκαινίασε το Μετρό της Θεσσαλονίκης, ενώ μία μέρα μετά, είδαν φωτογραφίες που αποδομούν τη φιέστα και απεικονίζουν τα ολοκαίνουρια εκδοτήρια εισιτηρίων.
Όπως προκύπτει από τα επίσημα έγγραφα του υπουργείο Υποδομών, τα οποία έχουν αναρτηθεί στη «Διαύγεια», μέσα στη χρονιά θα δαπανηθεί το ποσό των 400.000 ευρώ για την προβολή του έργου του Μετρό Θεσσαλονίκης.
Την περασμένη εβδομάδα, το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας ενέκρινε το σχέδιο επικοινωνιακής προβολής και παραγωγής οπτικοακουστικού υλικού για το έργο καθώς και την κατάθεση φακέλου προς έγκριση από την ΓΓΕΕ του Υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης.
Η χρηματοδότηση του προγράμματος θα προέλθει από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη» ΕΣΠΑ 2014-2020.
Σύμφωνα με την απόφαση, σε παραδοσιακά ΜΜΕ θα διατεθούν 290.000 ευρώ με το 30% αυτών να διατίθεται σε περιφερειακά ΜΜΕ. Από αυτά, 150.000 ευρώ θα δοθούν σε τηλεοπτικούς σταθμούς (45.000 ευρώ σε περιφερειακά ΜΜΕ), 30.000 ευρώ σε ραδιοφωνικούς σταθμούς (9.000 ευρώ σε περιφερειακά ΜΜΕ) και 110.000 ευρώ σε έντυπα (33.000 ευρώ σε περιφερειακά ΜΜΕ).
Τα υπόλοιπα 110.000 ευρώ θα διατεθούν για την παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού σχετικά με το Μετρό Θεσσαλονίκης, την προβολή μέσω ηλεκτρονικών ΜΜΕ και την κατασκευή νέας ιστοσελίδας.