Το 83% της νέας γενιάς επιλέγει να εκφράσει τα συναισθήματα του μέσω emojis
Σύμφωνα με σχετική έρευνα, σχεδόν όλοι οι χρήστες emojis ανέφεραν ότι τα χρησιμοποιούν για να ελαφρύνουν το κλίμα σε μια κουβέντα
Φως στην επίδραση του φαινομένου των emojis στην κουλτούρα, την οικονομία και την επικοινωνία μεταξύ των ανθρώπων ρίχνει η καινούργια έρευνα της Adobe, που δημοσιεύθηκε στις 17 Ιουλίου, ανήμερα της World Emoji Day.
Στην πρώτη της έρευνα «Emoji Trend Report», η πολυεθνική λογισμικού απευθύνθηκε σε 1.000 χρήστες emojis στις ΗΠΑ να μάθει για τις συνήθειες χρήσης τους και τον ρόλο που τα emojis παίζουν στη ζωή και τις σχέσεις των χρηστών.
Η πλειονότητα των χρηστών (65%) είπε ότι αισθάνονται πιο άνετα να εκφράζουν τα συναισθήματά τους μέσω emojis αντί με τηλεφώνημα. Αυτό το νούμερο ανεβαίνει στο 83% μεταξύ των όσων ανήκουν στη λεγόμενη Generation Z, δηλαδή όσων γεννήθηκαν μεταξύ 1995 και 2010 (σύμφωνα με τη Nielsen Total Audience Report του 2017, η γενιά αυτή είναι το μεγαλύτερο τμήμα του κοινού των media). Σχεδόν όλοι οι χρήστες emojis ανέφεραν ότι τα χρησιμοποιούν για να ελαφρύνουν το κλίμα σε μια κουβέντα (93%) και για να εκφράσουν την κατανόηση τους στους συνομιλητές τους (91%). Μεγάλο ποσοστό (81%) πιστεύει ότι όσοι χρησιμοποιούν emojis είναι πιο συμπαθητικοί και πιο ευπρόσιτοι
Στην πρώτη της έρευνα «Emoji Trend Report», η πολυεθνική λογισμικού απευθύνθηκε σε 1.000 χρήστες emojis στις ΗΠΑ να μάθει για τις συνήθειες χρήσης τους και τον ρόλο που τα emojis παίζουν στη ζωή και τις σχέσεις των χρηστών.
Η πλειονότητα των χρηστών (65%) είπε ότι αισθάνονται πιο άνετα να εκφράζουν τα συναισθήματά τους μέσω emojis αντί με τηλεφώνημα. Αυτό το νούμερο ανεβαίνει στο 83% μεταξύ των όσων ανήκουν στη λεγόμενη Generation Z, δηλαδή όσων γεννήθηκαν μεταξύ 1995 και 2010 (σύμφωνα με τη Nielsen Total Audience Report του 2017, η γενιά αυτή είναι το μεγαλύτερο τμήμα του κοινού των media). Σχεδόν όλοι οι χρήστες emojis ανέφεραν ότι τα χρησιμοποιούν για να ελαφρύνουν το κλίμα σε μια κουβέντα (93%) και για να εκφράσουν την κατανόηση τους στους συνομιλητές τους (91%). Μεγάλο ποσοστό (81%) πιστεύει ότι όσοι χρησιμοποιούν emojis είναι πιο συμπαθητικοί και πιο ευπρόσιτοι