Η μοναδική «πλωτή» Ferrari του κόσμου αναζητά «καπετάνιο»
Ο λόγος για το ταχύπλοο σκάφος 1952 Ferrari Arno XI, το οποίο έσπασε το παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας στο νερό
Τη δεκαετία του 1950, η Ferrari έδωσε κινητήρα σε ένα αγωνιστικό ταχύπλοο σκάφος για να σπάσει το παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας ακόμα στο νερό. Η πρόταση ήλθε από τον Ακίλε Καστόλντι, πρωταθλητή εκείνη την εποχή των αγώνων ταχύτητας ταχύπλοων σκαφών, και ο Έντσο Φεράρι συμφώνησε να βοηθήσει. Το αποτέλεσμα ήταν το αγωνιστικό ταχύπλοο σκάφος 1952 Ferrari Arno XI. Το οποίο, τώρα, έχει τεθεί στο Dupont Registry προς πώληση.
Το 1952 Ferrari Arno XI ναυπηγήθηκε για να σπάσει το ρεκόρ ταχύτητας στην κατηγορία των 800 κιλών. Τα ρεκόρ του Καστόλντι ήταν αλλεπάλληλα από το 1940, και για να σπάσει το παγκόσμιο ρεκόρ παρήγγειλε στην Cantieri Timossi ένα υδροπλάνο. Όταν ο Έντσο έμαθε ότι είχαν βάψει το άνω τμήμα του υδροπλάνου με το κόκκινο της Ferrari, έστειλε την ομάδα της Scuderia F1 για να συνδράμει το εγχείρημα με την τεχνογνωσία της. Όλο αυτό κατέληξε στο παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας στην επιφάνεια του νερού: 150,40 μίλια την ώρα (περίπου 242 χιλιόμετρα την ώρα). Παγκόσμιο ρεκόρ που έως και σήμερα δεν έχει καταρριφθεί.
Αρχικά, ο Καστόλντι απέκτησε τον κινητήρα V12 (4,5 λίτρων) της Φεράρι. Όταν ο Έντσο κατάλαβε ότι ο Καστόλντι πήγαινε για παγκόσμιο ρεκόρ, άρχισαν τα πειράματα για να αυξήσουν την ιπποδύναμη. Τελικά, η ομάδα μηχανικών πρόσθεσε στον V12 δύο ακόμη μηχανικούς υπερσυμπιεστές που «τάιζαν» τον κινητήρα μεθανόλη. Ο κινητήρας των 385 ίππων κατέληξε να έχει, στους αγώνες, ιπποδύναμη μεταξύ 550 και 600 ίππων.
Το 1952 Ferrari Arno XI ναυπηγήθηκε για να σπάσει το ρεκόρ ταχύτητας στην κατηγορία των 800 κιλών. Τα ρεκόρ του Καστόλντι ήταν αλλεπάλληλα από το 1940, και για να σπάσει το παγκόσμιο ρεκόρ παρήγγειλε στην Cantieri Timossi ένα υδροπλάνο. Όταν ο Έντσο έμαθε ότι είχαν βάψει το άνω τμήμα του υδροπλάνου με το κόκκινο της Ferrari, έστειλε την ομάδα της Scuderia F1 για να συνδράμει το εγχείρημα με την τεχνογνωσία της. Όλο αυτό κατέληξε στο παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας στην επιφάνεια του νερού: 150,40 μίλια την ώρα (περίπου 242 χιλιόμετρα την ώρα). Παγκόσμιο ρεκόρ που έως και σήμερα δεν έχει καταρριφθεί.
Αρχικά, ο Καστόλντι απέκτησε τον κινητήρα V12 (4,5 λίτρων) της Φεράρι. Όταν ο Έντσο κατάλαβε ότι ο Καστόλντι πήγαινε για παγκόσμιο ρεκόρ, άρχισαν τα πειράματα για να αυξήσουν την ιπποδύναμη. Τελικά, η ομάδα μηχανικών πρόσθεσε στον V12 δύο ακόμη μηχανικούς υπερσυμπιεστές που «τάιζαν» τον κινητήρα μεθανόλη. Ο κινητήρας των 385 ίππων κατέληξε να έχει, στους αγώνες, ιπποδύναμη μεταξύ 550 και 600 ίππων.