Johnnie Walker: Τέλος το κλασικό γυάλινο μπουκάλι για το γνωστό ουίσκι
Δείτε από τι υλικό θα φτιάχνονται τα νέα μπουκάλια, πλήρως ανακυκλούμενα.
Το διάσημο ουίσκι Johnnie Walker θα διατίθεται σε χάρτινα μπουκάλια που δεν θα περιέχουν ίχνος πλαστικού από τις αρχές του 2021, ανακοίνωσε σήμερα η εταιρεία παραγωγής του Diageo Plc, καθώς ο μεγαλύτερος στον κόσμο παρασκευαστής οινοπνευματωδών επιταχύνει τις προσπάθειές της για να αποτρέψει τη ρύπανση από πλαστικά απορρίμματα.
Η νέα συσκευασία, που αναπτύχθηκε από τη νέα εταιρεία Pulpex Ltd, την οποία ίδρυσε από κοινού με την εταιρεία διαχείρισης επιχειρήσεων Pilot Lite, θα είναι κατασκευασμένη από ξυλοπολτό που ανταποκρίνεται στα διατροφικά πρότυπα και είναι πλήρως ανακυκλώσιμος, ανακοίνωσε ο παρασκευαστής της μπύρας Guinness και του τζιν Tanqueray.
Η Pulpex θα δημιουργήσει επίσης επώνυμα χάρτινα μπουκάλια σε άλλες κατηγορίες ποτών, όπως για την παραγωγό του Lipton εταιρεία Unilever και την εταιρεία αναψυκτικών PepsiCo, τα οποία αναμένεται να κυκλοφορήσουν τον επόμενο χρόνο.
Οι εταιρείες παρασκευής καταναλωτικών προϊόντων βρίσκονται υπό ασφυκτική πίεση για να μειώσουν το ποσοστό του πλαστικού που χρησιμοποιούν για την συσκευασία τροφίμων κι άλλων ειδών νοικοκυριού. Μόνον στην Ευρώπη εκτιμάται πως 8,2 εκατ. τόννοι πλαστικού χρησιμοποιήθηκαν για να συσκευασθούν τρόφιμα και ποτά μέσα στο 2018, τονίζουν αναλυτές της ING.
Η Diageo χρησιμοποιεί λιγότερο από 5% πλαστικού στο σύνολο των συσκευασιών της, όμως σε συνεργασία με τη Unilever και PepsiCo έχει θέσει ως στόχο να μειώσει και να ανακυκλώσει το πλαστικό στις συσκευασίας της στο πλαίσιο των Στόχων για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη του ΟΗΕ έως το 2025.
Η νέα συσκευασία, που αναπτύχθηκε από τη νέα εταιρεία Pulpex Ltd, την οποία ίδρυσε από κοινού με την εταιρεία διαχείρισης επιχειρήσεων Pilot Lite, θα είναι κατασκευασμένη από ξυλοπολτό που ανταποκρίνεται στα διατροφικά πρότυπα και είναι πλήρως ανακυκλώσιμος, ανακοίνωσε ο παρασκευαστής της μπύρας Guinness και του τζιν Tanqueray.
Η Pulpex θα δημιουργήσει επίσης επώνυμα χάρτινα μπουκάλια σε άλλες κατηγορίες ποτών, όπως για την παραγωγό του Lipton εταιρεία Unilever και την εταιρεία αναψυκτικών PepsiCo, τα οποία αναμένεται να κυκλοφορήσουν τον επόμενο χρόνο.
Οι εταιρείες παρασκευής καταναλωτικών προϊόντων βρίσκονται υπό ασφυκτική πίεση για να μειώσουν το ποσοστό του πλαστικού που χρησιμοποιούν για την συσκευασία τροφίμων κι άλλων ειδών νοικοκυριού. Μόνον στην Ευρώπη εκτιμάται πως 8,2 εκατ. τόννοι πλαστικού χρησιμοποιήθηκαν για να συσκευασθούν τρόφιμα και ποτά μέσα στο 2018, τονίζουν αναλυτές της ING.
Η Diageo χρησιμοποιεί λιγότερο από 5% πλαστικού στο σύνολο των συσκευασιών της, όμως σε συνεργασία με τη Unilever και PepsiCo έχει θέσει ως στόχο να μειώσει και να ανακυκλώσει το πλαστικό στις συσκευασίας της στο πλαίσιο των Στόχων για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη του ΟΗΕ έως το 2025.