Αιφνιδιαστική επίσκεψη Μηταράκη σε κατάστημα του ΕΦΚΑ στο Κιλκίς
Αιφνιδιαστική επίσκεψη πραγματοποίησε ο υφυπουργός Εργασίας, αρμόδιος για θέματα Κοινωνικής Ασφάλισης, Νότης Μηταράκης, στο κατάστημα του Ενιαίου Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (ΕΦΚΑ) στην περιοχή του Κιλκίς, συνοδευόμενος από τον υφυπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης, αρμόδιο για θέματα Απλούστευσης Διαδικασιών, βουλευτή Κιλκίς της ΝΔ, Γιώργο Γεωργαντά.
Ο υφυπουργός Εργασίας συνομίλησε τόσο με υπαλλήλους όσο και με ασφαλισμένους σχετικά με τις συνθήκες εργασίας, αλλά και την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών από τον Φορέα. Για ακόμη μία φορά, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, διαπιστώθηκαν σημαντικές ελλείψεις σε υλικοτεχνικό επίπεδο, ενώ φανερό υπήρξε και το ζήτημα της υποστελέχωσης του Φορέα σε τομείς με μεγάλο φόρτο εργασίας.
Στο πλαίσιο της επίσκεψης, ο κ. Μηταράκης, ανέφερε: «Δυστυχώς, σε όσες επισκέψεις έχουμε πραγματοποιήσει σε καταστήματα του ΕΦΚΑ, έχουν διαπιστωθεί κοινά προβλήματα, τα οποία εντοπίζονται τόσο σε επίπεδο υλικοτεχνικό όσο και ανθρώπινου δυναμικού. Θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε μέχρι να εξασφαλίσουμε την αποτελεσματική λειτουργία του Φορέα, καθώς και την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους ασφαλισμένους, ακολουθώντας τα βέλτιστα διεθνή πρότυπα. Σε αυτό, η συνεργασία μας με το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης θα είναι απαραίτητη, προκειμένου -μέσα από την ψηφιοποίηση του ασφαλιστικού βιογραφικού των πολιτών- από τη μία να διευκολυνθεί το έργο των εργαζομένων και από την άλλη οι πολίτες να εξυπηρετούνται πιο άμεσα και πιο αποτελεσματικά».
Ο υφυπουργός Εργασίας συνομίλησε τόσο με υπαλλήλους όσο και με ασφαλισμένους σχετικά με τις συνθήκες εργασίας, αλλά και την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών από τον Φορέα. Για ακόμη μία φορά, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, διαπιστώθηκαν σημαντικές ελλείψεις σε υλικοτεχνικό επίπεδο, ενώ φανερό υπήρξε και το ζήτημα της υποστελέχωσης του Φορέα σε τομείς με μεγάλο φόρτο εργασίας.
Στο πλαίσιο της επίσκεψης, ο κ. Μηταράκης, ανέφερε: «Δυστυχώς, σε όσες επισκέψεις έχουμε πραγματοποιήσει σε καταστήματα του ΕΦΚΑ, έχουν διαπιστωθεί κοινά προβλήματα, τα οποία εντοπίζονται τόσο σε επίπεδο υλικοτεχνικό όσο και ανθρώπινου δυναμικού. Θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε μέχρι να εξασφαλίσουμε την αποτελεσματική λειτουργία του Φορέα, καθώς και την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους ασφαλισμένους, ακολουθώντας τα βέλτιστα διεθνή πρότυπα. Σε αυτό, η συνεργασία μας με το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης θα είναι απαραίτητη, προκειμένου -μέσα από την ψηφιοποίηση του ασφαλιστικού βιογραφικού των πολιτών- από τη μία να διευκολυνθεί το έργο των εργαζομένων και από την άλλη οι πολίτες να εξυπηρετούνται πιο άμεσα και πιο αποτελεσματικά».