Nέο «χτύπημα» στη γραφειοκρατία από Πιερρακάκη - Επεκτείνονται τα ψηφιακά ραντεβού σε ΚΕΠ, δήμους και ΕΦΚΑ
Επέκταση των ψηφιακών ραντεβού μετά τις Εφορίες και στα ΚΕΠ στους δήμους και τον ΕΦΚΑ προανήγγειλε στη Βουλή ο Κυριάκος Πιερρακάκης.
«Θα μπορείς με μία κάμερα να κάνεις μία τηλεδιάσκεψη με μια υπηρεσία. Θα το κάνουμε για όλες τις υπηρεσίες του δημοσίου. Το ξεκινάμε από τις ΔΟΥ με την υπηρεσία απόδοσης κλειδάριθμου. Θα συνεχιστεί στα ΚΕΠ. Θα μπορεί ένας πολίτης να κλείνει ραντεβού μέσω τηλεδιάσκεψης με τους υπαλλήλους του ΚΕΠ θα γίνει και για τα γκισέ των δήμων και για τα γκισέ του ΕΦΚΑ», εξήγησε ο Κυριάκος Πιερρακάκης, σημειώνοντας ότι οι συνθήκες που διαμόρφωσε η πανδημία του κορονοϊού λειτούργησε ως “ψηφιακός επιταχυντής”, καθιστώντας μία εκκρεμότητα ετών για τη μείωση της γραφειοκρατίας, που υπολογίζεται στο 6,8% του ΑΕΠ, σε αναγκαιότητα.
Σχετικά με την ηλεκτρονική πλατφόρμα gov.gr, είπε ότι η λειτουργία της ξεκίνησε με την συμμετοχή 502 υπηρεσιών και σήμερα περιλαμβάνει 528 υπηρεσίες του δημοσίου.
Ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης εκτίμησε ότι η εφαρμογή του gov.gr θα μειώσει δραστικά τον γραφειοκρατικό όγκο και ως ενδεικτικό παράδειγμα ανέφερε ότι οι εξουσιοδοτήσεις και οι υπεύθυνες δηλώσεις που αφορούσαν σχεδόν το 60% της καθημερινής ασχολίας των υπαλλήλων ΚΕΠ, θα γίνονται πλέον ηλεκτρονικά.
Αναφερόμενος στην ηλεκτρονική πλατφόρμα gov.gr, ανέφερε ότι από τις 502 υπηρεσίες που περιελάμβανε αρχικά, σήμερα αριθμεί 528 υπηρεσίες του δημοσίου, διαβεβαιώνοντας ότι θα προστίθενται νέες υπηρεσίες κάθε εβδομάδα.
Θέλοντας να καταδείξει το διττό όφελος της βελτίωσης της καθημερινότητας των πολιτών και της μείωσης της γραφειοκρατίας από την κατάργηση ουρών στα γκισέ, μέσω των ψηφιακών εφαρμογών που θεσμοθετήθηκαν, ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, παρέθεσε ως παράδειγμα την εξουσιοδότηση και την υπεύθυνη δήλωση, που παρέχονται ηλεκτρονικά μέσω τουgov.gr, επισημαίνοντας ότι από τις 20.000 επισκέψεις στα ΚΕΠ μία ημέρα πριν την πανδημία στη χώρα μας οι 12.000 αφορούσαν αυτές τις δύο υπηρεσίες.
Αναφορικά με τον πενταψήφιο αριθμό 11033, που χρησιμοποιήθηκε για τις μετακινήσεις των πολιτών κατά τη διάρκεια του lockdown, ο κ. Πιερρακάκης, ανέφερε ότι εστάλησαν συνολικά 110 εκατομμύρια sms, ενώ στην άυλη συνταγογράφηση έχουν ήδη εγγραφεί 375.000 ασφαλισμένοι και έχουν συνταγογραφηθεί πάνω από 1 εκατομμύριο ιατρικές συνταγές.
Ο ίδιος εστίασε και στη δυνατότητα δήλωσης της γέννησης άμεσα στο μαιευτήριο και τη λήψη ΑΜΚΑ απλώς με sms, που θεσμοθετήθηκε, επισημαίνοντας ότι και αυτή η διαδικασία συνέβαλλε στην τήρηση των μέσων προστασίας από τον κορωνοϊό αυτή την περίοδο, καθώς απεφεύχθη η μετάβαση τουλάχιστον σε 4 υπηρεσίες του δημοσίου και η αναμονή σε ισάριθμες ουρές.
Τέλος, ο Κυριάκιος Πιερρακάκης, διαβεβαίωσε ότι θα ολοκληρωθεί κανονικά πριν το τέλος του έτους, η δημοπρασία συχνοτήτων φάσματος 5G.
"Η πανδημία απέδειξε ότι δεν μας έλειπε τίποτε άλλο πέρα από το ολιστικό σχεδιασμό. Τη στρατηγική και τη βούληση. Πρέπει να καλύψουμε το χάσμα. Δεσμευόμαστε ότι θα συνεχίσουμε με την ίδια ταχύτητα ως υπουργείο. Η Ελλάδα δεν μπορεί να χάσει άλλο ένα τρένο για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της", κατέληξε ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
«Θα μπορείς με μία κάμερα να κάνεις μία τηλεδιάσκεψη με μια υπηρεσία. Θα το κάνουμε για όλες τις υπηρεσίες του δημοσίου. Το ξεκινάμε από τις ΔΟΥ με την υπηρεσία απόδοσης κλειδάριθμου. Θα συνεχιστεί στα ΚΕΠ. Θα μπορεί ένας πολίτης να κλείνει ραντεβού μέσω τηλεδιάσκεψης με τους υπαλλήλους του ΚΕΠ θα γίνει και για τα γκισέ των δήμων και για τα γκισέ του ΕΦΚΑ», εξήγησε ο Κυριάκος Πιερρακάκης, σημειώνοντας ότι οι συνθήκες που διαμόρφωσε η πανδημία του κορονοϊού λειτούργησε ως “ψηφιακός επιταχυντής”, καθιστώντας μία εκκρεμότητα ετών για τη μείωση της γραφειοκρατίας, που υπολογίζεται στο 6,8% του ΑΕΠ, σε αναγκαιότητα.
Σχετικά με την ηλεκτρονική πλατφόρμα gov.gr, είπε ότι η λειτουργία της ξεκίνησε με την συμμετοχή 502 υπηρεσιών και σήμερα περιλαμβάνει 528 υπηρεσίες του δημοσίου.
Ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης εκτίμησε ότι η εφαρμογή του gov.gr θα μειώσει δραστικά τον γραφειοκρατικό όγκο και ως ενδεικτικό παράδειγμα ανέφερε ότι οι εξουσιοδοτήσεις και οι υπεύθυνες δηλώσεις που αφορούσαν σχεδόν το 60% της καθημερινής ασχολίας των υπαλλήλων ΚΕΠ, θα γίνονται πλέον ηλεκτρονικά.
Αναφερόμενος στην ηλεκτρονική πλατφόρμα gov.gr, ανέφερε ότι από τις 502 υπηρεσίες που περιελάμβανε αρχικά, σήμερα αριθμεί 528 υπηρεσίες του δημοσίου, διαβεβαιώνοντας ότι θα προστίθενται νέες υπηρεσίες κάθε εβδομάδα.
Θέλοντας να καταδείξει το διττό όφελος της βελτίωσης της καθημερινότητας των πολιτών και της μείωσης της γραφειοκρατίας από την κατάργηση ουρών στα γκισέ, μέσω των ψηφιακών εφαρμογών που θεσμοθετήθηκαν, ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, παρέθεσε ως παράδειγμα την εξουσιοδότηση και την υπεύθυνη δήλωση, που παρέχονται ηλεκτρονικά μέσω τουgov.gr, επισημαίνοντας ότι από τις 20.000 επισκέψεις στα ΚΕΠ μία ημέρα πριν την πανδημία στη χώρα μας οι 12.000 αφορούσαν αυτές τις δύο υπηρεσίες.
Αναφορικά με τον πενταψήφιο αριθμό 11033, που χρησιμοποιήθηκε για τις μετακινήσεις των πολιτών κατά τη διάρκεια του lockdown, ο κ. Πιερρακάκης, ανέφερε ότι εστάλησαν συνολικά 110 εκατομμύρια sms, ενώ στην άυλη συνταγογράφηση έχουν ήδη εγγραφεί 375.000 ασφαλισμένοι και έχουν συνταγογραφηθεί πάνω από 1 εκατομμύριο ιατρικές συνταγές.
Ο ίδιος εστίασε και στη δυνατότητα δήλωσης της γέννησης άμεσα στο μαιευτήριο και τη λήψη ΑΜΚΑ απλώς με sms, που θεσμοθετήθηκε, επισημαίνοντας ότι και αυτή η διαδικασία συνέβαλλε στην τήρηση των μέσων προστασίας από τον κορωνοϊό αυτή την περίοδο, καθώς απεφεύχθη η μετάβαση τουλάχιστον σε 4 υπηρεσίες του δημοσίου και η αναμονή σε ισάριθμες ουρές.
Τέλος, ο Κυριάκιος Πιερρακάκης, διαβεβαίωσε ότι θα ολοκληρωθεί κανονικά πριν το τέλος του έτους, η δημοπρασία συχνοτήτων φάσματος 5G.
"Η πανδημία απέδειξε ότι δεν μας έλειπε τίποτε άλλο πέρα από το ολιστικό σχεδιασμό. Τη στρατηγική και τη βούληση. Πρέπει να καλύψουμε το χάσμα. Δεσμευόμαστε ότι θα συνεχίσουμε με την ίδια ταχύτητα ως υπουργείο. Η Ελλάδα δεν μπορεί να χάσει άλλο ένα τρένο για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της", κατέληξε ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης.