Αξιώτης στα Παραπολιτικά 90,1 για Μεγάλο Περίπατο: Κάθε έργο επιφέρει ταλαιπωρία στο επιβατικό κοινό - Ζητάμε ανοχή και κατανόηση
«Αντιλαμβανόμαστε πλήρως ότι γενικά κάθε έργο επιφέρει κάποια ταλαιπωρία στο επιβατικό κοινό και γι’ αυτό βεβαίως ζητάμε την ανοχή και την κατανόηση», δήλωσε στα Παραπολιτικά 90,1 και στην εκπομπή «Mea Culpa» με τον δημοσιογράφο και βουλευτή Κωνσταντίνο Μπογδάνο, ο αντιδήμαρχος του Δήμου Αθηναίων, Βασίλης Αξιώτης.
Αναφορικά με το Μεγάλο Περίπατο της Αθήνας, ο κ. Αξιώτης ανέφερε: «Εμείς συνεχίζουμε τη δεύτερη σε σειρά παρέμβαση του Μεγάλου Περιπάτου μετά την επιτυχή απόδοση της Βασιλίσσης Όλγας στο κοινό, και συνεχίζουμε στην Πανεπιστημίου από χθες. Για να μπορέσουμε να εφαρμόσουμε και να κάνουμε τις ήπιες αυτές παρεμβάσεις που κάνουμε, βαφές δηλαδή και επίδοση στρωμάτων και τοποθέτηση αστικού εξοπλισμού, έχουμε πάρει κάποιες προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις».
«Ως δήμος σε συνεργασία βεβαίως με την περιφέρεια και όλους τους συναρμοδίους φορείς, δηλαδή ΟΑΣΑ και ΟΣΥ τα οποία έχουν αλλάξει τα δρομολόγιά τους έχουμε προσπαθήσει να ενημερώσουμε εγκαίρως από την Παρασκευή με ανακοινώσεις και δελτία τύπου για τις επικείμενες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις», υπογράμμισε.
«Αυτό το οποίο πετυχαίνουμε μέσα από τα έργα του Μεγάλου περιπάτου, μέσα από αυτές τις ήπιες παρεμβάσεις είναι να αποδώσουμε 50 χιλιαδες τμ, 50 ολόκληρα στρέμματα στο κέντρο της Αθήνας να τα δώσουμε στους φυσικούς χρηστές, στους πεζούς και στους ποδηλάτες. Πετυχαίνουμε να διαμορφώσουμε περιπατητικές διαδρομές 7 χλμ και ποδηλατικές επίσης διαδρομές 3 χλμ», σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Αξιώτης.
«Πιλοτικά εφαρμόζουμε το Μεγάλο Περίπατο στο σύνολό του για να μπορέσει να διαμορφωθεί η κουλτούρα και να καταλάβουν οι πολίτες κι όσοι έρχονται στο κέντρο ότι θα αλλάξει το κέντρο γιατί ο Μεγάλος περίπατος θα γίνει πραγματικότητα», επισήμανε ο ίδιος.
Την ίδια στιγμή ο κ. Αξιώτης τόνισε ότι «στο κομμάτι του πολιτικού αφηγήματος αυτό που έχουμε επιλέξει για να μπορέσουμε νε εκσυγχρονίσουμε την Αθήνα και να είναι σύμφωνη με όλες τις σύγχρονες μεγαλουπόλεις είναι να βάζουμε στην πρώτη κατηγορία, στην πρώτη προτεραιότητα τον πεζό!».
«Η δεύτερη προτεραιότητα να βάλουμε τις ήπιες μορφές μικρό-κυκλοφορίας. Δηλαδή ποδήλατο, πατίνια ότι έχει σχέση δηλαδή με ήπια μικρό-κυκλοφορία. Στη τρίτη προτεραιότητα είναι τα ΜΜΜ, λεωφορεία και τρόλεϊ. Και τέταρτο είναι πλέον το αμάξι», εξήγησε επιπρόσθετα.
Αναφορικά με το Μεγάλο Περίπατο της Αθήνας, ο κ. Αξιώτης ανέφερε: «Εμείς συνεχίζουμε τη δεύτερη σε σειρά παρέμβαση του Μεγάλου Περιπάτου μετά την επιτυχή απόδοση της Βασιλίσσης Όλγας στο κοινό, και συνεχίζουμε στην Πανεπιστημίου από χθες. Για να μπορέσουμε να εφαρμόσουμε και να κάνουμε τις ήπιες αυτές παρεμβάσεις που κάνουμε, βαφές δηλαδή και επίδοση στρωμάτων και τοποθέτηση αστικού εξοπλισμού, έχουμε πάρει κάποιες προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις».
«Ως δήμος σε συνεργασία βεβαίως με την περιφέρεια και όλους τους συναρμοδίους φορείς, δηλαδή ΟΑΣΑ και ΟΣΥ τα οποία έχουν αλλάξει τα δρομολόγιά τους έχουμε προσπαθήσει να ενημερώσουμε εγκαίρως από την Παρασκευή με ανακοινώσεις και δελτία τύπου για τις επικείμενες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις», υπογράμμισε.
«Αυτό το οποίο πετυχαίνουμε μέσα από τα έργα του Μεγάλου περιπάτου, μέσα από αυτές τις ήπιες παρεμβάσεις είναι να αποδώσουμε 50 χιλιαδες τμ, 50 ολόκληρα στρέμματα στο κέντρο της Αθήνας να τα δώσουμε στους φυσικούς χρηστές, στους πεζούς και στους ποδηλάτες. Πετυχαίνουμε να διαμορφώσουμε περιπατητικές διαδρομές 7 χλμ και ποδηλατικές επίσης διαδρομές 3 χλμ», σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Αξιώτης.
«Πιλοτικά εφαρμόζουμε το Μεγάλο Περίπατο στο σύνολό του για να μπορέσει να διαμορφωθεί η κουλτούρα και να καταλάβουν οι πολίτες κι όσοι έρχονται στο κέντρο ότι θα αλλάξει το κέντρο γιατί ο Μεγάλος περίπατος θα γίνει πραγματικότητα», επισήμανε ο ίδιος.
Την ίδια στιγμή ο κ. Αξιώτης τόνισε ότι «στο κομμάτι του πολιτικού αφηγήματος αυτό που έχουμε επιλέξει για να μπορέσουμε νε εκσυγχρονίσουμε την Αθήνα και να είναι σύμφωνη με όλες τις σύγχρονες μεγαλουπόλεις είναι να βάζουμε στην πρώτη κατηγορία, στην πρώτη προτεραιότητα τον πεζό!».
«Η δεύτερη προτεραιότητα να βάλουμε τις ήπιες μορφές μικρό-κυκλοφορίας. Δηλαδή ποδήλατο, πατίνια ότι έχει σχέση δηλαδή με ήπια μικρό-κυκλοφορία. Στη τρίτη προτεραιότητα είναι τα ΜΜΜ, λεωφορεία και τρόλεϊ. Και τέταρτο είναι πλέον το αμάξι», εξήγησε επιπρόσθετα.