Αναγνωστόπουλος (γ.γ Υπ.Ψηφιακής Διακυβέρνησης): Ο πολίτης με το Mykeplive.gr θα μπορεί να εξυπηρετείται χωρίς φυσική παρουσία
«Ο πολίτης μέσω του Mykeplive.gr θα μπορεί να εξυπηρετείται από τα ΚΕΠ χωρίς φυσική παρουσία δήλωσε στα Παραπολιτικά 90,1 και στην εκπομπή ‘’Black Out’’ και στον δημοσιογράφο Χρήστο Μυτιλινιό, ο Δημοσθένης Αναγνωστόπουλος, γενικός γραμματέας του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
O κ. Αναγνωστόπουλος διευκρίνισε ότι «ο πολίτης κλείνει ραντεβού και μέσω βιντεοκλήσης εξυπηρετείται».
Ακόμη εξήγησε ότι «η συνομιλία μετά την ολοκλήρωση της η συνομιλία διαγράφεται και δεν μένει σε κάποια πλατφόρμα».
Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη του Δημοσθένη Αναγνωστόπουλου στα Παραπολιτικά 90,1:
Για το Mykeplive.gr, ο κ. Αναγνωστόπουλος ανέφερε: «Ο σκοπός είναι τις δουλειές που κάνει κανείς στο ΚΕΠ να μπορεί να τις κάνει από το σπίτι και αυτό γίνεται εξ αποστάσεως με μια βιντεοκλήση όπου ο πολίτης θα μπορεί να συνδέεται και να εξυπηρετείται από τον υπάλληλο του ΚΕΠ με τρόπο ψηφιακό. Είναι η επόμενη εποχή των ΚΕΠ, η εποχή όπου δεν θα έχουμε φυσική παρουσία και εξυπηρέτηση από κοντά αλλά εξ αποστάσεως».
«Ο πολίτης μπαίνει μέσα στην εφαρμογή Mykeplive.gr και κλείνει ένα ψηφιακό ραντεβού. Την ώρα που έρχεται το ψηφιακό ραντεβού να πραγματοποιηθεί έχουμε δηλώσει από πριν ποια είναι τα στοιχεία μας και επίσης έχουμε δηλώσει με ποιο τρόπο θα θέλαμε να λάβουμε τα αποτελέσματα των εργασιών που θα γίνουν από τα ΚΕΠ. Δηλαδή αν θα το πάρουμε ηλεκτρονικά ή με φυσική παρουσία. Συνδέεται λοιπόν κανείς με τους κωδικούς taxisnet, μπαίνει μέσα στην εφαρμογή την προσδιορισμένη ώρα του ραντεβού του και συνδέεται με μια βιντεοκλήση με τον υπάλληλο του ΚΕΠ. Η συναλλαγή αυτή δεν καταγράφεται μετά δηλαδή δεν διατηρείται. Ειναι μια συναλλαγή όπου εσύ βάζεις την ταυτότητά σου για να προσδιορίσεις ότι είσαι ο ίδιος και εν συνεχεία ζητάει τι ακριβώς θέλει. Ο κύκλος είναι ραντεβού, βιντεοκλήση και παίρνει τα αποτελέσματα», διευκρίνισε ο ίδιος.
«Ήδη έχουν κλειστεί 295 ψηφιακά ραντεβού σε λίγες μόνο μέρες και σημειωτέον τα ραντεβού που μπορεί να κλείσει κανείς είναι μόνο για 9 μέρες μπροστά», ανέφερε χαρακτηριστικά.
«Ξεκίνησε αυτή η εφαρμογή της εξ αποστάσεως εξυπηρέτησης με το AADElive όπου δίναμε τη δυνατότητα να παίρνει κανείς κλειδάριθμο για το taxisnet από μακριά χωρίς να πάει στην εφορία. Αυτή η υπηρεσία που ξεκίνησε από το AADElive και επίσης τώρα το Mykeplive διεθνώς έχει αποσπάσει πάρα πολύ καλά σχόλια και βρίσκουν πάρα πολύ καινοτόμες τις εφαρμογές που έχουμε φτιάξει και αναφέρονται και διεθνώς ως πολύ καλές περιπτώσεις», σημείωσε επιπρόσθετα.
O κ. Αναγνωστόπουλος διευκρίνισε ότι «ο πολίτης κλείνει ραντεβού και μέσω βιντεοκλήσης εξυπηρετείται».
Ακόμη εξήγησε ότι «η συνομιλία μετά την ολοκλήρωση της η συνομιλία διαγράφεται και δεν μένει σε κάποια πλατφόρμα».
Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη του Δημοσθένη Αναγνωστόπουλου στα Παραπολιτικά 90,1:
Για το Mykeplive.gr, ο κ. Αναγνωστόπουλος ανέφερε: «Ο σκοπός είναι τις δουλειές που κάνει κανείς στο ΚΕΠ να μπορεί να τις κάνει από το σπίτι και αυτό γίνεται εξ αποστάσεως με μια βιντεοκλήση όπου ο πολίτης θα μπορεί να συνδέεται και να εξυπηρετείται από τον υπάλληλο του ΚΕΠ με τρόπο ψηφιακό. Είναι η επόμενη εποχή των ΚΕΠ, η εποχή όπου δεν θα έχουμε φυσική παρουσία και εξυπηρέτηση από κοντά αλλά εξ αποστάσεως».
«Ο πολίτης μπαίνει μέσα στην εφαρμογή Mykeplive.gr και κλείνει ένα ψηφιακό ραντεβού. Την ώρα που έρχεται το ψηφιακό ραντεβού να πραγματοποιηθεί έχουμε δηλώσει από πριν ποια είναι τα στοιχεία μας και επίσης έχουμε δηλώσει με ποιο τρόπο θα θέλαμε να λάβουμε τα αποτελέσματα των εργασιών που θα γίνουν από τα ΚΕΠ. Δηλαδή αν θα το πάρουμε ηλεκτρονικά ή με φυσική παρουσία. Συνδέεται λοιπόν κανείς με τους κωδικούς taxisnet, μπαίνει μέσα στην εφαρμογή την προσδιορισμένη ώρα του ραντεβού του και συνδέεται με μια βιντεοκλήση με τον υπάλληλο του ΚΕΠ. Η συναλλαγή αυτή δεν καταγράφεται μετά δηλαδή δεν διατηρείται. Ειναι μια συναλλαγή όπου εσύ βάζεις την ταυτότητά σου για να προσδιορίσεις ότι είσαι ο ίδιος και εν συνεχεία ζητάει τι ακριβώς θέλει. Ο κύκλος είναι ραντεβού, βιντεοκλήση και παίρνει τα αποτελέσματα», διευκρίνισε ο ίδιος.
«Ήδη έχουν κλειστεί 295 ψηφιακά ραντεβού σε λίγες μόνο μέρες και σημειωτέον τα ραντεβού που μπορεί να κλείσει κανείς είναι μόνο για 9 μέρες μπροστά», ανέφερε χαρακτηριστικά.
«Ξεκίνησε αυτή η εφαρμογή της εξ αποστάσεως εξυπηρέτησης με το AADElive όπου δίναμε τη δυνατότητα να παίρνει κανείς κλειδάριθμο για το taxisnet από μακριά χωρίς να πάει στην εφορία. Αυτή η υπηρεσία που ξεκίνησε από το AADElive και επίσης τώρα το Mykeplive διεθνώς έχει αποσπάσει πάρα πολύ καλά σχόλια και βρίσκουν πάρα πολύ καινοτόμες τις εφαρμογές που έχουμε φτιάξει και αναφέρονται και διεθνώς ως πολύ καλές περιπτώσεις», σημείωσε επιπρόσθετα.