Κρίσιμες οι επόμενες εβδομάδες - Νέα τηλεοπτική καμπάνια ενημέρωσης για τον κοροναϊό φέρνει η κυβέρνηση
Κρίσιμες είναι οι επόμενες εβδομάδες για την αντιμετώπιση της διασποράς του κοροναϊού και το ζητούμενο για την κυβέρνηση και το Υπουργείο Υγείας είναι να αποφευχθεί μία επιθετική αύξηση κρουσμάτων και διασωληνωμένων, ενδεχόμενο που θα αύξανε την πίεση στο σύστημα υγείας και θα έθετε σε κίνδυνο ζωές.
Η αντιμετώπιση του κορονοϊού χωρίς οριζόντια μέτρα, όπως το lockdown, εκτιμάται ότι είναι εφικτή - όμως αυτό, όπως το έθεσε ο πρωθυπουργός στο τηλεοπτικό του μήνυμα, εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από όλους και το κατά πόσο τηρούνται τα μέτρα προστασίας που είναι ήδη σε ισχύ. Το δίλημμα, όπως υπογράμμισε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, είναι «αυτοπροστασία ή καραντίνα».
Στο πλαίσιο αυτό, προετοιμάζεται το τελευταίο διάστημα μια νέα εκστρατεία ενημέρωσης του κοινού. Η πρώτη εκστρατεία ενημέρωσης «μένουμε σπίτι» και «μένουμε ασφαλείς», κατά το πρώτο κύμα της πανδημίας του κορονοϊού, συνδύασε δωρεάν μηνύματα κοινωνικού περιεχομένου με καμπάνια ενημέρωσης σε όλες τις κατηγορίες ΜΜΕ (τηλεόραση, ραδιόφωνο, εφημερίδες, διαδίκτυο).
Εν όψει της έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς η κυβέρνηση προχώρησε σε δωρεάν μηνύματα κοινωνικού περιεχομένου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, κατόπιν σχετικής έγκρισης από το ΕΣΡ. Τώρα, καθώς τα κρούσματα του κορονοϊού έχουν αυξηθεί και κινούνται σε σταθερά υψηλά επίπεδα και ταυτόχρονα αναμένεται να αυξηθούν από τον Οκτώβριο και οι εποχικές ιώσεις (π.χ. της γρίπης), σχεδιάζεται μία νέα καμπάνια ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης, η οποία κατά τις κυβερνητικές εκτιμήσεις θα συμβάλει σημαντικά στο να σωθούν ζωές.
Η νέα αυτή καμπάνια θα περιλαμβάνει μόνο τους τηλεοπτικούς σταθμούς εθνικής εμβέλειας, όπως έχει ήδη προαναγγείλει ο Πρωθυπουργός στην πρόσφατη προ ημερησίας διάταξης συζήτηση στη Βουλή. «Είναι κάτι το οποίο θα το θέσουμε και προς συζήτηση στη Βουλή, εφόσον κρίνουμε ότι χρειάζεται και δεύτερη καμπάνια ενημέρωσης, ειδικά για τα ζητήματα των σχολείων και ειδικά για το ζήτημα της χρήσης της μάσκας, είμαστε εδώ πέρα να το φέρουμε στη Βουλή και να το συζητήσουμε. Και αυτή τη στιγμή η καμπάνια θα είναι αμιγώς τηλεοπτική καμπάνια, εφόσον αποφασίσουμε να κάνουμε μία τέτοια», είχε τονίσει στην ομιλία του ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
Σύμφωνα με πληροφορίες, αναλυτικές λεπτομέρειες για το ύψος της καμπάνιας και το ακριβές χρονοδιάγραμμα θα δώσει σήμερα στη Βουλή ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας.
Η αντιμετώπιση του κορονοϊού χωρίς οριζόντια μέτρα, όπως το lockdown, εκτιμάται ότι είναι εφικτή - όμως αυτό, όπως το έθεσε ο πρωθυπουργός στο τηλεοπτικό του μήνυμα, εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από όλους και το κατά πόσο τηρούνται τα μέτρα προστασίας που είναι ήδη σε ισχύ. Το δίλημμα, όπως υπογράμμισε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, είναι «αυτοπροστασία ή καραντίνα».
Στο πλαίσιο αυτό, προετοιμάζεται το τελευταίο διάστημα μια νέα εκστρατεία ενημέρωσης του κοινού. Η πρώτη εκστρατεία ενημέρωσης «μένουμε σπίτι» και «μένουμε ασφαλείς», κατά το πρώτο κύμα της πανδημίας του κορονοϊού, συνδύασε δωρεάν μηνύματα κοινωνικού περιεχομένου με καμπάνια ενημέρωσης σε όλες τις κατηγορίες ΜΜΕ (τηλεόραση, ραδιόφωνο, εφημερίδες, διαδίκτυο).
Εν όψει της έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς η κυβέρνηση προχώρησε σε δωρεάν μηνύματα κοινωνικού περιεχομένου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, κατόπιν σχετικής έγκρισης από το ΕΣΡ. Τώρα, καθώς τα κρούσματα του κορονοϊού έχουν αυξηθεί και κινούνται σε σταθερά υψηλά επίπεδα και ταυτόχρονα αναμένεται να αυξηθούν από τον Οκτώβριο και οι εποχικές ιώσεις (π.χ. της γρίπης), σχεδιάζεται μία νέα καμπάνια ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης, η οποία κατά τις κυβερνητικές εκτιμήσεις θα συμβάλει σημαντικά στο να σωθούν ζωές.
Η νέα αυτή καμπάνια θα περιλαμβάνει μόνο τους τηλεοπτικούς σταθμούς εθνικής εμβέλειας, όπως έχει ήδη προαναγγείλει ο Πρωθυπουργός στην πρόσφατη προ ημερησίας διάταξης συζήτηση στη Βουλή. «Είναι κάτι το οποίο θα το θέσουμε και προς συζήτηση στη Βουλή, εφόσον κρίνουμε ότι χρειάζεται και δεύτερη καμπάνια ενημέρωσης, ειδικά για τα ζητήματα των σχολείων και ειδικά για το ζήτημα της χρήσης της μάσκας, είμαστε εδώ πέρα να το φέρουμε στη Βουλή και να το συζητήσουμε. Και αυτή τη στιγμή η καμπάνια θα είναι αμιγώς τηλεοπτική καμπάνια, εφόσον αποφασίσουμε να κάνουμε μία τέτοια», είχε τονίσει στην ομιλία του ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
Σύμφωνα με πληροφορίες, αναλυτικές λεπτομέρειες για το ύψος της καμπάνιας και το ακριβές χρονοδιάγραμμα θα δώσει σήμερα στη Βουλή ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας.