Κεραμέως: Στο ΣΥΡΙΖΑ αντιλαμβάνονται τα σχολεία ως πεδίο πολιτικής αντιπαράθεσης
Τα «πυρά» της προς τον ΣΥΡΙΖΑ έστρεψε η υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως κατηγορώντας πως το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης αντιλαμβάνεται τα σχολεία και τους μαθητές ως πεδίο πολιτικής αντιπαράθεσης.
Δεν τους ενδιαφέρουν οι ανάγκες των μαθητών - Προτιμούν τα σχολεία κλειστά
Σε απάντηση δηλώσεων στελεχών της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης σχετικά με τις καταλήψεις σχολικών μονάδων και τις σχετικές πρωτοβουλίες του yπουργείου, η yπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Nίκη Κεραμέως δήλωσε:
«Όταν η αυτονόητη ανάγκη κάλυψης των χαμένων διδακτικών ωρών και η πρόσβαση στην εκπαίδευση βαφτίζεται «καταστολή», κάτι δεν πάει προφανώς καλά. Στο ΣΥΡΙΖΑ αντιλαμβάνονται τα σχολεία ως πεδίο πολιτικής αντιπαράθεσης και τους μαθητές ως ευκαιρία κομματικής πελατείας. Δεν ενδιαφέρουν οι ανάγκες και η μόρφωσή τους, ούτε και οι θυσίες των γονιών τους.
Προέχει η συστηματική παραπληροφόρηση και η καπηλεία των προβληματισμών και των ελπίδων τους στο βωμό του κομματικού οφέλους. Γι΄αυτό και προτιμούν το χειρότερο όλων των σχολείων: το κλειστό.
Είναι χρέος μας να αφουγκραζόμαστε αγωνίες, να προσαρμοζόμαστε στην υγειονομική κρίση και να αναζητούμε λύσεις. Πολλά μπορούν να γίνουν στα σχολεία μας για να ανταποκριθούν στις μεγάλες δυνατότητες των μαθητών και τις προσδοκίες όλων, για να γίνουν καλύτερα. Αλλά καλύτερο σχολείο με κλειστές αίθουσες δεν γίνεται.»
Δεν τους ενδιαφέρουν οι ανάγκες των μαθητών - Προτιμούν τα σχολεία κλειστά
Σε απάντηση δηλώσεων στελεχών της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης σχετικά με τις καταλήψεις σχολικών μονάδων και τις σχετικές πρωτοβουλίες του yπουργείου, η yπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Nίκη Κεραμέως δήλωσε:
«Όταν η αυτονόητη ανάγκη κάλυψης των χαμένων διδακτικών ωρών και η πρόσβαση στην εκπαίδευση βαφτίζεται «καταστολή», κάτι δεν πάει προφανώς καλά. Στο ΣΥΡΙΖΑ αντιλαμβάνονται τα σχολεία ως πεδίο πολιτικής αντιπαράθεσης και τους μαθητές ως ευκαιρία κομματικής πελατείας. Δεν ενδιαφέρουν οι ανάγκες και η μόρφωσή τους, ούτε και οι θυσίες των γονιών τους.
Προέχει η συστηματική παραπληροφόρηση και η καπηλεία των προβληματισμών και των ελπίδων τους στο βωμό του κομματικού οφέλους. Γι΄αυτό και προτιμούν το χειρότερο όλων των σχολείων: το κλειστό.
Είναι χρέος μας να αφουγκραζόμαστε αγωνίες, να προσαρμοζόμαστε στην υγειονομική κρίση και να αναζητούμε λύσεις. Πολλά μπορούν να γίνουν στα σχολεία μας για να ανταποκριθούν στις μεγάλες δυνατότητες των μαθητών και τις προσδοκίες όλων, για να γίνουν καλύτερα. Αλλά καλύτερο σχολείο με κλειστές αίθουσες δεν γίνεται.»