Καραμανλής από Βουλή: Fake news του ΣΥΡΙΖΑ για τα ΜΜΜ - Τα λεωφορεία αυξήθηκαν κατά 70%
Σκληρή επίθεση στον ΣΥΡΙΖΑ, κατηγορώντας τον ότι κινδυνολογεί με τερατώδη ψεύδη και fake news, τα οποία δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα σε ό,τι αφορά τα μέσα σταθερής τροχιάς σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, εξαπέλυσε ο υπ.Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής.
Αυξήσαμε τα λεωφορεία κατά 70% σε 15 μήνες
Αφορμή ήταν επίκαιρη ερώτηση της βουλευτού της ΝΔ 'Αννας Ευθυμίου, σχετικά με την κατάσταση του ΟΑΣΘ.
«Ακούστηκαν τέρατα από τον ΣΥΡΙΖΑ. Το ψεύδος όμως έχει και τα όρια του και αρχίζει να γίνεται γελοίο και επικίνδυνο όταν συνεχίζεται. Η πραγματικότητα είναι ότι παραλάβαμε 235 λεωφορεία από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και σήμερα στους δρόμους της Θεσσαλονίκης κυκλοφορούν 400, δηλαδή τα αυξήσαμε κατά 70% μέσα σε 15 μήνες. Παραλάβαμε ένα ΟΑΣΘ διαλυμένο και με χρέη παντού και εμείς προσπαθούμε να λύσουμε τα προβλήματα που κληρονομήσαμε», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Καραμανλής.
«Τους τελευταίους μήνες έχουν προστεθεί 165 λεωφορεία στις αστικές συγκοινωνίες», ανέφερε ο κ. Καραμανλής, ενώ χαρακτήρισε «ορισμό του fake news» την κατηγορία του ΣΥΡΙΖΑ, που επανέλαβε, όπως είπε , και ο Αλέξης Τσίπρας, ότι η κυβέρνηση της ΝΔ κατήργησε τον διαγωνισμό για την αγορά 750 λεωφορείων.
«Καμία κυβέρνηση και κανένας υπουργός δεν κατήργησε κανέναν διαγωνισμό. Η αλήθεια είναι ότι η αρμόδια Ανεξάρτητη Αρχή Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών τον ακύρωσε γιατί στην ουσία διαπίστωσε υπερβολές, ελλιπείς τεχνικές προδιαγραφές και σύγκρουση συμφερόντων λόγω αθέμιτου ανταγωνισμού και παραβίαση της ελληνικής και κοινοτικής νομοθεσίας. Ο στόλος ενισχύεται, δεν υπήρξε κατάργηση του διαγωνισμού, αλλά ακύρωση του από την αρμόδια ανεξάρτητη αρχή», ανέφερε ο κ. Καραμανλής.
Αγορά 180 λεωφορείων με λίζινγκ
Παράλληλα, ο υπουργός Υποδομών επεσήμανε ότι προχωρά σταδιακά ο μεγάλος διαγωνισμός για την αγορά λεωφορείων φιλικά προς το περιβάλλον, που θα κυκλοφορήσουν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, μια διαδικασία, όπως είπε, που θα διαρκέσει τουλάχιστον 18 μήνες, για αυτό και «η κυβέρνηση προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες που υπάρχουν αποφάσισε να συμπράξει με το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης αλλά και να προχωρήσει στην αγορά 180 λεωφορείων με λίζινγκ, και ήδη 60 από αυτά κυκλοφορούν στη Θεσσαλονίκη».
«Καλύπτεται πλέον το 100% των αναγκών του επιβατηγού κοινού με 145 λεωφορεία του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, ενώ ήδη κυκλοφορούν και τα 4, από τα 11 που μας παρέδωσε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, τα οποία είναι 10 ετών», τόνισε.
Απαντώντας επίσης στην κριτική που δέχθηκε από την αξιωματική αντιπολίτευση με αφορμή ένα τεχνικό πρόβλημα σε λεωφορείο που προσέφερε ο Δήμος Θεσσαλονίκης στον ΟΑΣΘ, ο κ. Καραμανλής αντέτεινε ότι «το ψεύδος έχει και τα όρια του».
«Δεν μπορεί ο ΣΥΡΙΖΑ να κινδυνολογεί ασύστολα για ένα όχι εκτεταμένο αλλά μεμονωμένο μικρό ατύχημα. Υπήρξε ένα μεμονωμένο τεχνικό πρόβλημα, που αντιμετωπίστηκε επί τόπου από τον οδηγό και το θέμα ελέγχεται, κυρίως για το σημείο που βρέθηκε το λεωφορείο και θα περιμένουμε τα αποτελέσματα του ελέγχου. Ποτέ δεν είπαμε ότι πήραμε καινούργια λεωφορεία αλλά ότι αγοράσαμε μεταχειρισμένα τα οποία τα ελέγχουμε σταδιακά αλλά είναι σαφώς πολύ καλύτερα από αυτά που παραλάβαμε», πρόσθεσε ο κ. Καραμανλής.
Αυξήσαμε τα λεωφορεία κατά 70% σε 15 μήνες
Αφορμή ήταν επίκαιρη ερώτηση της βουλευτού της ΝΔ 'Αννας Ευθυμίου, σχετικά με την κατάσταση του ΟΑΣΘ.
«Ακούστηκαν τέρατα από τον ΣΥΡΙΖΑ. Το ψεύδος όμως έχει και τα όρια του και αρχίζει να γίνεται γελοίο και επικίνδυνο όταν συνεχίζεται. Η πραγματικότητα είναι ότι παραλάβαμε 235 λεωφορεία από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και σήμερα στους δρόμους της Θεσσαλονίκης κυκλοφορούν 400, δηλαδή τα αυξήσαμε κατά 70% μέσα σε 15 μήνες. Παραλάβαμε ένα ΟΑΣΘ διαλυμένο και με χρέη παντού και εμείς προσπαθούμε να λύσουμε τα προβλήματα που κληρονομήσαμε», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Καραμανλής.
«Τους τελευταίους μήνες έχουν προστεθεί 165 λεωφορεία στις αστικές συγκοινωνίες», ανέφερε ο κ. Καραμανλής, ενώ χαρακτήρισε «ορισμό του fake news» την κατηγορία του ΣΥΡΙΖΑ, που επανέλαβε, όπως είπε , και ο Αλέξης Τσίπρας, ότι η κυβέρνηση της ΝΔ κατήργησε τον διαγωνισμό για την αγορά 750 λεωφορείων.
«Καμία κυβέρνηση και κανένας υπουργός δεν κατήργησε κανέναν διαγωνισμό. Η αλήθεια είναι ότι η αρμόδια Ανεξάρτητη Αρχή Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών τον ακύρωσε γιατί στην ουσία διαπίστωσε υπερβολές, ελλιπείς τεχνικές προδιαγραφές και σύγκρουση συμφερόντων λόγω αθέμιτου ανταγωνισμού και παραβίαση της ελληνικής και κοινοτικής νομοθεσίας. Ο στόλος ενισχύεται, δεν υπήρξε κατάργηση του διαγωνισμού, αλλά ακύρωση του από την αρμόδια ανεξάρτητη αρχή», ανέφερε ο κ. Καραμανλής.
Αγορά 180 λεωφορείων με λίζινγκ
Παράλληλα, ο υπουργός Υποδομών επεσήμανε ότι προχωρά σταδιακά ο μεγάλος διαγωνισμός για την αγορά λεωφορείων φιλικά προς το περιβάλλον, που θα κυκλοφορήσουν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, μια διαδικασία, όπως είπε, που θα διαρκέσει τουλάχιστον 18 μήνες, για αυτό και «η κυβέρνηση προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες που υπάρχουν αποφάσισε να συμπράξει με το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης αλλά και να προχωρήσει στην αγορά 180 λεωφορείων με λίζινγκ, και ήδη 60 από αυτά κυκλοφορούν στη Θεσσαλονίκη».
«Καλύπτεται πλέον το 100% των αναγκών του επιβατηγού κοινού με 145 λεωφορεία του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, ενώ ήδη κυκλοφορούν και τα 4, από τα 11 που μας παρέδωσε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, τα οποία είναι 10 ετών», τόνισε.
Απαντώντας επίσης στην κριτική που δέχθηκε από την αξιωματική αντιπολίτευση με αφορμή ένα τεχνικό πρόβλημα σε λεωφορείο που προσέφερε ο Δήμος Θεσσαλονίκης στον ΟΑΣΘ, ο κ. Καραμανλής αντέτεινε ότι «το ψεύδος έχει και τα όρια του».
«Δεν μπορεί ο ΣΥΡΙΖΑ να κινδυνολογεί ασύστολα για ένα όχι εκτεταμένο αλλά μεμονωμένο μικρό ατύχημα. Υπήρξε ένα μεμονωμένο τεχνικό πρόβλημα, που αντιμετωπίστηκε επί τόπου από τον οδηγό και το θέμα ελέγχεται, κυρίως για το σημείο που βρέθηκε το λεωφορείο και θα περιμένουμε τα αποτελέσματα του ελέγχου. Ποτέ δεν είπαμε ότι πήραμε καινούργια λεωφορεία αλλά ότι αγοράσαμε μεταχειρισμένα τα οποία τα ελέγχουμε σταδιακά αλλά είναι σαφώς πολύ καλύτερα από αυτά που παραλάβαμε», πρόσθεσε ο κ. Καραμανλής.