Βουλή - Καραμανλής: Το έργο του μετρό Άλσος Βείκου - Γουδί ξεκινά από τα Εξάρχεια
«Πρόκειται για ένα μεγάλο έργο υποδομής που θα κατασκευαστεί η γραμμή 4, το μετρό σταθμός Άλσος Βείκου – Γουδί. Το έργο ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2017 άλλα είχε καθυστερήσεις, εξαιτίας των νομικών ζητημάτων», τόνισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κ. Καραμανλής κατά την ενημέρωση που παρείχε στα μέλη της επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου σχετικά με την δημιουργία της Γραμμής 4 “Άλσος Βεΐκου-Γουδή” του Μετρό της Αθήνας.
Ο κ. Καραμαλής εξήγησε πως «Καταφέραμε να ξεμπλοκάρουμε το έργο και είμαστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε τις πρόδρομες εργασίες. Ξεκολλήσαμε την σύμβαση του κύριους έργου το οποίο έχει ενταχθεί για χρηματοδότηση στο ΕΣΠΑ 2027. Το μετρό θα επεκτείνετε κατά 13 χιλιόμετρα, με 15 νέους σταθμούς που θα τοποθετηθούν, Άλσος Βείκου, Κυψέλη, Εξάρχεια, Κολωνάκι, Ευαγγελσμό, Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, και κατάληξη στο Γουδί,» είπε ο υπουργός και ανακοίνωσε κάτι που έκανε μεγάλη αίσθηση, αλλά έδωσε και το στίγμα της πολιτικής της κυβέρνησης για τις προθέσεις της, να επαναφέρει την Αθήνα στην κανονικότητα και να την παραδώσει στους πολίτες της.
Ο Κ. Καραμανλής ανακοίνωσε πως «το πρώτο εργοτάξιο θα στηθεί στην πλατεία Εξάρχειων, και σας ζητάω να το αποφασίσουμε και να το συμφωνήσουμε όλοι σε αυτήν την αίθουσα για δυο βασικού λογούς, και συμπλήρωσε «Δεν έχουμε δικαίωμα να αφήσουμε καμία περιοχή χωρίς ανάπτυξη, οι πολίτες έχουν δικαίωμα στην ανάπτυξη, η πολιτεία δεν πρέπει να αφήσει καμία περιοχή στη λογική της γκετοποίησης και της περιθωριοποίησης». Ο Κ. Καραμανλής σημείωσε πως "Η κυβέρνησή δεν πρόκειται να κάνει πίσω και ζητάει την συμπαράσταση όλων των κομμάτων της Βουλής για να προχωρήσει αυτό το έργο».
Το κόστος του έργου ανέρχεται στα 39 εκατ ευρώ χωρίς ΦΠΑ, θα έχει διάρκεια 30 μήνες για την ολοκλήρωση του έργου υπάρχει και έκπτωση 14% ποσοστό που ανέρχεται στα 33 εκατ ευρώ. Το έργο ξεκινά άμεσα με τις εργασίες να έχουν αφετηρία τη Βείκου και την Κατεχάκη. Πρόκειται για ένα τεράστιο έργο εντός του αστικού ιστού των Αθηνών. Θα ξεπεράσει το 1δις όταν ολοκληρωθεί το έργο.
Ο υπουργός Υποδομών επεσήμανε πως «Έργα τέτοιας κλίμακας θα επιφέρουν δυσκολίες στην καθημερινότητα των πολίτων αλλά τα οφέλη θα βελτιώσουν την καθημερινότητά των πολίτων του λεκανοπέδιου. Πρόκειται για ένα έργο με θετικό αποτύπωμα, τόνισε ο κ. Καραμανλής και συμπλήρωσε πως «η μέση κυκλοφορία των οχημάτων θα μειωθεί κατά 60 χιλιάδες λιγότερα που δεν θα κυκλοφορούν στην Αττική», τόνισε ο Υπουργός Υποδομών.
Ο κ. Καραμαλής εξήγησε πως «Καταφέραμε να ξεμπλοκάρουμε το έργο και είμαστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε τις πρόδρομες εργασίες. Ξεκολλήσαμε την σύμβαση του κύριους έργου το οποίο έχει ενταχθεί για χρηματοδότηση στο ΕΣΠΑ 2027. Το μετρό θα επεκτείνετε κατά 13 χιλιόμετρα, με 15 νέους σταθμούς που θα τοποθετηθούν, Άλσος Βείκου, Κυψέλη, Εξάρχεια, Κολωνάκι, Ευαγγελσμό, Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, και κατάληξη στο Γουδί,» είπε ο υπουργός και ανακοίνωσε κάτι που έκανε μεγάλη αίσθηση, αλλά έδωσε και το στίγμα της πολιτικής της κυβέρνησης για τις προθέσεις της, να επαναφέρει την Αθήνα στην κανονικότητα και να την παραδώσει στους πολίτες της.
Ο Κ. Καραμανλής ανακοίνωσε πως «το πρώτο εργοτάξιο θα στηθεί στην πλατεία Εξάρχειων, και σας ζητάω να το αποφασίσουμε και να το συμφωνήσουμε όλοι σε αυτήν την αίθουσα για δυο βασικού λογούς, και συμπλήρωσε «Δεν έχουμε δικαίωμα να αφήσουμε καμία περιοχή χωρίς ανάπτυξη, οι πολίτες έχουν δικαίωμα στην ανάπτυξη, η πολιτεία δεν πρέπει να αφήσει καμία περιοχή στη λογική της γκετοποίησης και της περιθωριοποίησης». Ο Κ. Καραμανλής σημείωσε πως "Η κυβέρνησή δεν πρόκειται να κάνει πίσω και ζητάει την συμπαράσταση όλων των κομμάτων της Βουλής για να προχωρήσει αυτό το έργο».
Το κόστος του έργου ανέρχεται στα 39 εκατ ευρώ χωρίς ΦΠΑ, θα έχει διάρκεια 30 μήνες για την ολοκλήρωση του έργου υπάρχει και έκπτωση 14% ποσοστό που ανέρχεται στα 33 εκατ ευρώ. Το έργο ξεκινά άμεσα με τις εργασίες να έχουν αφετηρία τη Βείκου και την Κατεχάκη. Πρόκειται για ένα τεράστιο έργο εντός του αστικού ιστού των Αθηνών. Θα ξεπεράσει το 1δις όταν ολοκληρωθεί το έργο.
Ο υπουργός Υποδομών επεσήμανε πως «Έργα τέτοιας κλίμακας θα επιφέρουν δυσκολίες στην καθημερινότητα των πολίτων αλλά τα οφέλη θα βελτιώσουν την καθημερινότητά των πολίτων του λεκανοπέδιου. Πρόκειται για ένα έργο με θετικό αποτύπωμα, τόνισε ο κ. Καραμανλής και συμπλήρωσε πως «η μέση κυκλοφορία των οχημάτων θα μειωθεί κατά 60 χιλιάδες λιγότερα που δεν θα κυκλοφορούν στην Αττική», τόνισε ο Υπουργός Υποδομών.