Θεοχάρης: Η Ελλάδα «ανοίγει πανιά» – Τα μέτρα, το σχέδιο για το καλοκαίρι και τα 6 σποτ της καμπάνιας
«Ανοίγουμε πανιά με ασφάλεια. Οφείλουμε αυτή την προσπάθεια και την επιτυχία στους ανθρώπους του ελληνικού τουρισμού», τόνισε ο υπουργός Τουρισμού
Με το σύνθημα «Ανοίγουμε Πανιά», ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης ανακοίνωσε τις λεπτομέρειες για το «ασφαλές άνοιγμα του τουρισμού» στο Σούνιο.-αφού αναφέρθηκε εκτενώς στην περσινή τουριστική περίοδο- τονίζοντας πως ο ελληνικός τουρισμός δίνει μάχες και τις κερδίζει, κάνοντας λόγο για «συντεταγμένο σχέδιο» και τη φετινή χρονιά.
Ανοίγουμε την ελληνική τουριστική βιομηχανία, επαναφέρουμε την Ελλάδα ως έναν τόπο ταυτόσημο με την φιλοξενία και την ασφάλεια, είπε ο υπουργός Τουρισμού. «Τιμάμε τη διαχρονικότητα της Ελλάδας και ανταποκρινόμαστε στις προσδοκίες όλων. Ανοίξαμε με αυστηρές διαδικασίες και υποδεχτήκαμε τους επισκέπτες με ασφάλεια. Γι’ αυτό η χώρα μας βραβεύτηκε σαν πρωτοπόρος στο άνοιγμα του τουρισμού για το 2020» είπε.
«Ο στόχος και το υπέρτατο καθήκον που είχαμε μπροστά μας πέρσι ήταν να κρατήσουμε ζωντανό τον ελληνικό τουρισμό μέσα στην χειρότερη κρίση που θα μπορούσε κάποιος να φανταστεί» είπε ο κ. Θεοχάρης τονίζοντας πως η Ελλάδα προβάλλεται σαν υπόδειγμα διαχείρισης της πανδημίας, σε σχέση και με τον τουρισμό.
Ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης, με φόντο τον Ναό του Ποσειδώνα στο Σούνιο.
«Στην Ελλάδα έχουμε σχέδιο και ξέρουμε να το υλοποιούμε. Μεγάλο μας στοίχημα δεν είναι να αναδεικνύουμε μόνο τη φυσική ομορφιά της χώρας, τον πολιτισμό, τη γαστρονομία και όλα αυτά που μας κάνουν ξεχωριστούς» είπε και τόνισε πως η ασφάλεια είναι κεντρικός πυλώνας του τουρισμού για το 2021.
«Οι προτεραιότητες έχουν ανατραπεί στη ζωή όλων μας και αυτό επηρεάζει και τον τουρισμό. Ανοίγουμε πανιά με ασφάλεια. Οφείλουμε αυτή την προσπάθεια και την επιτυχία στους ανθρώπους του ελληνικού τουρισμού, σε κάθε Έλληνα και Ελληνίδα» είπε.
Προβολή της χώρας στο εξωτερικό θα γίνει σε δύο πυλώνες: Ένα νέο αφήγημα πέραν από το «ήλιος και θάλασσα» στο τρίπτυχο άνθρωποι-αξίες- εμπειρίες. Το κεντρικό μότο της φετινής καμπάνιας είναι το: «Αll you want is Greece – Ό,τι χρειάζεσαι είναι η Ελλάδα» ανέφερε ο κ. Φραγκάκης. Δεύτερος πυλώνας η διαφημιστική εκστρατεία, προϋπολογισμού 22,9 εκατ. ευρώ.
Κατόπιν ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ παρουσίασε τα πέντε βίντεο της φετινής καμπάνιας. Όλα τα σποτ «κλείνουν» με το σύνθημα «All you want is Greece».
Όπως επισήμανε ο υπουργός Τουρισμού «ανοίγουμε την Παρασκευή με ένα σχέδιο προστασίας της υγειονομικής ασφάλειας όλων όσοι εμπλέκονται στην παροχή τουριστικών υπηρεσιών ολοκληρωμένο, τεχνολογικά προηγμένο και δοκιμασμένο: Υψώνουμε τείχος ασφαλείας με πέντε διαφορετικές ζώνες άμυνας, τις οποίες έχουμε παρουσιάσει εκτενώς αλλά και βελτιώνουμε, σε επιμέρους λεπτομέρειες διαρκώς.
2. Λειτουργία Συστήματος Στοχευμένης Δειγματοληψίας, στηριζόμενο στο EVA, με rapid test
3. Πλέγμα ξενοδοχείων καραντίνας σε 35 σημεία της επικράτειας επί τη βάση των πυλών εισόδου και των κρουσμάτων του 2020.
4. Εφαρμογή των νέων πρωτοκόλλων δραστηριοτήτων στον τουρισμό
5. Επιτάχυνση των εμβολιασμών στην επικράτεια, ώστε να αναπτυχθεί ένα τείχος προστασίας του γενικού πληθυσμού και των εργαζομένων».
Εξάλλου, ο υπουργός Τουρισμού αναφέρθηκε και στα πρόσφατα ταξίδια του σε αρκετές χώρες του πλανήτη, όπου και μίλησε για το άνοιγμα του ελληνικού τουρισμού.
«Πριν από μόλις μερικές ώρες βρισκόμουν στη Βρετανία. Και πιο πριν στη Γερμανία και την Πολωνία. Προηγουμένως επισκέφτηκα τις Ηνωμένες Πολιτείες, τη Ρωσία, τη Σερβία, τη Ρουμανία. Σε κάθε χώρα είχα συνομιλίες με κρατικούς αξιωματούχους και εκπροσώπους της τουριστικής αγοράς. Πολλές διαφορετικές χώρες, με διαφορετικά χαρακτηριστικά και ιδιαιτερότητες. Το τελικό συμπέρασμα είναι ένα: Το θερμό και έντονο ενδιαφέρον για τον ελληνικό Τουρισμό.
«Και θέλω να σας μεταφέρω την αίσθηση της ανυπομονησίας, της προσμονής εκ μέρους των ξένων παραγόντων για το πότε και κυρίως το πώς ανοίγει ο Τουρισμός στην Ελλάδα. Πραγματικά έμεινα εντυπωσιασμένος διαπιστώνοντας πόσο ψηλά βρίσκεται η πατρίδα στις προτιμήσεις τεράστιων αγορών, με εκατομμύρια ανθρώπους που ονειρεύονται, περισσότερο από ποτέ άλλοτε, να ταξιδέψουν στη χώρα μας.
«Άμεση και χειροπιαστή απόδειξη αυτού του, τόσο έντονου, ενδιαφέροντος, είναι οι συμφωνίες διεύρυνσης της συνεργασίας μας με τους μεγαλύτερους tour operator σε Ευρώπη και Αμερική, καθώς και η αύξηση των πτήσεων, με περισσότερα και πιο πυκνά καθημερινά δρομολόγια από περισσότερα αεροδρόμια αναχώρησης σε Βρετανία και Ηνωμένες Πολιτείες προς την Ελλάδα.
Το σχέδιο «Γαλάζια Ελευθερία» της ελληνικής κυβέρνησης για τους οριζόντιους και καθολικούς εμβολιασμούς στα νησιά μάς φέρνει πιο κοντά στην απελευθέρωση» υπογράμμισε ο κ. Θεοχάρης.
Κατέληξε δε ο υπουργός Τουρισμού λέγοντας: «Γι’ αυτό παλεύει ολόκληρος και σύσσωμος ο τουριστικός κλάδος στην Ελλάδα: Για να ανακτήσουμε το χαμένο έδαφος, για να αφήσουμε πίσω τα μαύρα σύννεφα του φόβου και της ανασφάλειας. Για να κάνουμε το γαλανό και το λευκό της Ελλάδας τα χρώματα της ελπίδας και της ελευθερίας. Και θα τα καταφέρουμε».
Με φόντο τον ναό του Ποσειδώνα
Ανοίγουμε την ελληνική τουριστική βιομηχανία, επαναφέρουμε την Ελλάδα ως έναν τόπο ταυτόσημο με την φιλοξενία και την ασφάλεια, είπε ο υπουργός Τουρισμού. «Τιμάμε τη διαχρονικότητα της Ελλάδας και ανταποκρινόμαστε στις προσδοκίες όλων. Ανοίξαμε με αυστηρές διαδικασίες και υποδεχτήκαμε τους επισκέπτες με ασφάλεια. Γι’ αυτό η χώρα μας βραβεύτηκε σαν πρωτοπόρος στο άνοιγμα του τουρισμού για το 2020» είπε.
«Ο στόχος και το υπέρτατο καθήκον που είχαμε μπροστά μας πέρσι ήταν να κρατήσουμε ζωντανό τον ελληνικό τουρισμό μέσα στην χειρότερη κρίση που θα μπορούσε κάποιος να φανταστεί» είπε ο κ. Θεοχάρης τονίζοντας πως η Ελλάδα προβάλλεται σαν υπόδειγμα διαχείρισης της πανδημίας, σε σχέση και με τον τουρισμό.
Στοίχημα για τον τουρισμό η ασφάλεια
«Οι προτεραιότητες έχουν ανατραπεί στη ζωή όλων μας και αυτό επηρεάζει και τον τουρισμό. Ανοίγουμε πανιά με ασφάλεια. Οφείλουμε αυτή την προσπάθεια και την επιτυχία στους ανθρώπους του ελληνικού τουρισμού, σε κάθε Έλληνα και Ελληνίδα» είπε.
«All you want is Greece»
Μέσα σε διάστημα 9 μηνών υλοποιήσαμε 4 καμπάνιες για τον ελληνικό τουρισμό. Δημιουργήσαμε μια παρακαταθήκη ενόψει της φετινής σεζόν. Το 2020 ήταν η χρονιά της επιβίωσης. Το 2021 είναι η χρονιά της ανάκαμψης.Προβολή της χώρας στο εξωτερικό θα γίνει σε δύο πυλώνες: Ένα νέο αφήγημα πέραν από το «ήλιος και θάλασσα» στο τρίπτυχο άνθρωποι-αξίες- εμπειρίες. Το κεντρικό μότο της φετινής καμπάνιας είναι το: «Αll you want is Greece – Ό,τι χρειάζεσαι είναι η Ελλάδα» ανέφερε ο κ. Φραγκάκης. Δεύτερος πυλώνας η διαφημιστική εκστρατεία, προϋπολογισμού 22,9 εκατ. ευρώ.
Κατόπιν ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ παρουσίασε τα πέντε βίντεο της φετινής καμπάνιας. Όλα τα σποτ «κλείνουν» με το σύνθημα «All you want is Greece».
Τα μέτρα που ισχύουν με το άνοιγμα του τουρισμού στις 14 Μαΐου
Όπως επισήμανε ο υπουργός Τουρισμού «ανοίγουμε την Παρασκευή με ένα σχέδιο προστασίας της υγειονομικής ασφάλειας όλων όσοι εμπλέκονται στην παροχή τουριστικών υπηρεσιών ολοκληρωμένο, τεχνολογικά προηγμένο και δοκιμασμένο: Υψώνουμε τείχος ασφαλείας με πέντε διαφορετικές ζώνες άμυνας, τις οποίες έχουμε παρουσιάσει εκτενώς αλλά και βελτιώνουμε, σε επιμέρους λεπτομέρειες διαρκώς.
Ειδικότερα προβλέπονται τα εξής:
1. Πρωτόκολλο εισόδου στην χώρα:- Συμπλήρωση του PLF μία ημέρα πριν την αναχώρηση
- Πιστοποιητικό εμβολιασμού
- PCR test έως και 72 ώρες πριν
- Πιστοποιητικό ανάρρωσης
- Ενεργοποίηση του Green Pass από 01/06
2. Λειτουργία Συστήματος Στοχευμένης Δειγματοληψίας, στηριζόμενο στο EVA, με rapid test
3. Πλέγμα ξενοδοχείων καραντίνας σε 35 σημεία της επικράτειας επί τη βάση των πυλών εισόδου και των κρουσμάτων του 2020.
4. Εφαρμογή των νέων πρωτοκόλλων δραστηριοτήτων στον τουρισμό
5. Επιτάχυνση των εμβολιασμών στην επικράτεια, ώστε να αναπτυχθεί ένα τείχος προστασίας του γενικού πληθυσμού και των εργαζομένων».
Εξάλλου, ο υπουργός Τουρισμού αναφέρθηκε και στα πρόσφατα ταξίδια του σε αρκετές χώρες του πλανήτη, όπου και μίλησε για το άνοιγμα του ελληνικού τουρισμού.
«Πριν από μόλις μερικές ώρες βρισκόμουν στη Βρετανία. Και πιο πριν στη Γερμανία και την Πολωνία. Προηγουμένως επισκέφτηκα τις Ηνωμένες Πολιτείες, τη Ρωσία, τη Σερβία, τη Ρουμανία. Σε κάθε χώρα είχα συνομιλίες με κρατικούς αξιωματούχους και εκπροσώπους της τουριστικής αγοράς. Πολλές διαφορετικές χώρες, με διαφορετικά χαρακτηριστικά και ιδιαιτερότητες. Το τελικό συμπέρασμα είναι ένα: Το θερμό και έντονο ενδιαφέρον για τον ελληνικό Τουρισμό.
«Και θέλω να σας μεταφέρω την αίσθηση της ανυπομονησίας, της προσμονής εκ μέρους των ξένων παραγόντων για το πότε και κυρίως το πώς ανοίγει ο Τουρισμός στην Ελλάδα. Πραγματικά έμεινα εντυπωσιασμένος διαπιστώνοντας πόσο ψηλά βρίσκεται η πατρίδα στις προτιμήσεις τεράστιων αγορών, με εκατομμύρια ανθρώπους που ονειρεύονται, περισσότερο από ποτέ άλλοτε, να ταξιδέψουν στη χώρα μας.
«Άμεση και χειροπιαστή απόδειξη αυτού του, τόσο έντονου, ενδιαφέροντος, είναι οι συμφωνίες διεύρυνσης της συνεργασίας μας με τους μεγαλύτερους tour operator σε Ευρώπη και Αμερική, καθώς και η αύξηση των πτήσεων, με περισσότερα και πιο πυκνά καθημερινά δρομολόγια από περισσότερα αεροδρόμια αναχώρησης σε Βρετανία και Ηνωμένες Πολιτείες προς την Ελλάδα.
Το σχέδιο «Γαλάζια Ελευθερία» της ελληνικής κυβέρνησης για τους οριζόντιους και καθολικούς εμβολιασμούς στα νησιά μάς φέρνει πιο κοντά στην απελευθέρωση» υπογράμμισε ο κ. Θεοχάρης.
Κατέληξε δε ο υπουργός Τουρισμού λέγοντας: «Γι’ αυτό παλεύει ολόκληρος και σύσσωμος ο τουριστικός κλάδος στην Ελλάδα: Για να ανακτήσουμε το χαμένο έδαφος, για να αφήσουμε πίσω τα μαύρα σύννεφα του φόβου και της ανασφάλειας. Για να κάνουμε το γαλανό και το λευκό της Ελλάδας τα χρώματα της ελπίδας και της ελευθερίας. Και θα τα καταφέρουμε».