Αυγενάκης στα Παραπολιτικά 90,1: Το Ράλι Ακρόπολις ξανάρχεται με πολλές βελτιώσεις
Θα πραγματοποιηθεί σε τρεις περιφέρειες με μοναδικό πρόγραμμα
Για την επιστροφή της διοργάνωσης Ράλι Ακρόπολις, τοποθετήθηκε μιλώντας στα Παραπολιτικά 90,1 και στην εκπομπή «Mea Culpa» με τον Κωνσταντίνο Μπογδάνο, ο υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης, υπογραμμίζοντας ότι «ξανάρχεται με πολλές βελτιώσεις, με πολλά νέα στοιχεία, με μεγάλη δίψα από τους εκατοντάδες χιλιάδες φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού στη χώρα μας αλλά και σε όλο τον κόσμο».
«Δεύτερον θα προχωρήσουμε στην εκκίνηση κάτω από τον Ιερό βράχο της Ακρόπολης και ειδικές διαδρομές μες την Αθήνα και περιμένουμε σχετικές εγκρίσεις. Θα ακολουθήσει μια ακόμα μοναδική διαδρομή ολοήμερη στους Αγίους Θεοδώρους στο Λουτράκι, που εκεί έχει ψηφιστεί από τους μετέχοντες ως μια από τις πιο όμορφες διαδρομές του Ράλι Ακρόπολις. Και πάμε στις δύο επόμενες ημέρες όπου πλέον καταλήγει στην περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας με διαδρομές σε Βοιωτία, Φωκίδα, Φθιώτιδα και Ευρυτανία με κορυφαία και πιο σκληρή διαδρομή αυτή της Ευρυτανίας. ‘’Διαδρομή Ταρζάν’’ έτσι λέγεται», δήλωσε επιπρόσθετα.
«Τον θεωρούσαμε ελίτ. Λάθος, είναι ένας τομέας που συνδέεται άμεσα και με την οδική συμπεριφορά και με την οδική ασφάλεια . Δεύτερον διότι συνδέεται με την απίστευτα μεγάλη και έντονη προβολή της χώρα μας. 150 τουλάχιστον τηλεοπτικά κανάλια διεθνή καλύπτουν την διοργάνωση, περίπου στους 840 με 850 εκατομμύρια φανατικούς ακολούθους τηλεθεατές του μηχανοκίνητου αθλητισμού, και το τρίτο είναι η ενίσχυση της οικονομίας μας τόσο σε εθνικό και τοπικό επίπεδο. Το βέβαιο είναι ότι ο ιδιωτικός τομέας έχει αγκαλιάσει πολύ αυτή τη διοργάνωση και τείνουμε να καλύψουμε το μεγαλύτερο έως όλο το μέρος των χρημάτων που θα έπρεπε να καλύψουμε μέσα από χορηγίες που με απόλυτη διαφάνεια διαχειρίζεται η οργανωτική επιτροπή», κατέληξε.
«Αντιμετωπίσαμε πολλές τρύπες, πολλές εκκρεμότητες και πολλές ελλείψεις»
«Δεν σας κρύβω ότι όταν ξεκινήσαμε περίπου πριν 1,5 χρόνο την προσπάθεια να συνομιλήσουμε με την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA) και την WRC τον μηχανισμό που πραγματικά διοργανώνει με άριστο και μοναδικό τρόπο παγκοσμίως τα αντίστοιχα ράλι τα πράγματα ήταν πολύ δύσκολα. Αντιμετωπίσαμε πολλές τρύπες, πολλές εκκρεμότητες, πολλές ελλείψεις και πολλές υποχρεώσεις σκόρπιες που είχαν δημιουργηθεί λόγω της κακής διαχείρισης τα προηγούμενα χρόνια από την Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Αυγενάκης.Καινούργια δεδομένα
«Αυτά όμως αποτελούν παρελθόν, η Ελλάδα επανέρχεται πλέον στις μεγάλες διεθνείς διοργανώσεις μετά από 8 ολόκληρα χρόνια όπου αναλάβαμε καταρχήν για το ’21 ως πρώτη αναπληρωματική χώρα με δεδομένο το ’22 και το ’23, έχουμε υπογράψει τις σχετικές συμβάσεις, αλλά είδαμε το κενό, μπήκαμε επιθετικά και έτσι κερδίσαμε και το ’21, στη θέση της Χιλής μπήκε η Ελλάδα. 9 με 12 Σεπτεμβρίου το ράλι Ακρόπολις επανέρχεται, φυσικά με πολλά καινούργια δεδομένα, με εικόνες μοναδικές», επισήμανε ο ίδιος.Σε τρεις περιφέρειες
Ο υφυπουργός διευκρίνισε ότι θα πραγματοποιηθεί σε τρεις περιφέρειες με μοναδικό πρόγραμμα. «Δηλαδή θα ξεκινήσουμε με e Sports, μια διεθνή διοργάνωση η οποία θα πραγματοποιηθεί εδώ στην Αθήνα στα πλαίσια του Ράλι Ακρόπολις WRC. Ένας καινούριος θεσμός που προωθεί όχι μονάχα η FIA αλλά και η ΔΟΕ.«Δεύτερον θα προχωρήσουμε στην εκκίνηση κάτω από τον Ιερό βράχο της Ακρόπολης και ειδικές διαδρομές μες την Αθήνα και περιμένουμε σχετικές εγκρίσεις. Θα ακολουθήσει μια ακόμα μοναδική διαδρομή ολοήμερη στους Αγίους Θεοδώρους στο Λουτράκι, που εκεί έχει ψηφιστεί από τους μετέχοντες ως μια από τις πιο όμορφες διαδρομές του Ράλι Ακρόπολις. Και πάμε στις δύο επόμενες ημέρες όπου πλέον καταλήγει στην περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας με διαδρομές σε Βοιωτία, Φωκίδα, Φθιώτιδα και Ευρυτανία με κορυφαία και πιο σκληρή διαδρομή αυτή της Ευρυτανίας. ‘’Διαδρομή Ταρζάν’’ έτσι λέγεται», δήλωσε επιπρόσθετα.
Τα τρία μεγάλα οφέλη
«Η συνεργασία μας με τον Δήμαρχο Λαμιέων, με τον Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας όπως και τους αντίστοιχους δημάρχους και περιφερειάρχες σε Περιφέρεια Πελοποννήσου, Αττικής είναι άριστη και δουλεύουμε όλοι έτσι ώστε να έχουμε ένα καταπληκτικό αποτέλεσμα και φυσικά να είναι μια μοναδική διοργάνωση τέτοια όπου πλέον δεν θα συζητάμε αν θα το έχουμε την επόμενη χρονιά ή την παραπάνω χρονιά αλλά να είναι μια μόνιμη διοργάνωση επιπέδου. Έχουμε τρία μεγάλα οφέλη, το ένα ειναι ότι ενισχύεται ένας τομέας του αθλητισμού ξεχασμένος», συμπλήρωσε ο κ. Αυγενάκης.«Τον θεωρούσαμε ελίτ. Λάθος, είναι ένας τομέας που συνδέεται άμεσα και με την οδική συμπεριφορά και με την οδική ασφάλεια . Δεύτερον διότι συνδέεται με την απίστευτα μεγάλη και έντονη προβολή της χώρα μας. 150 τουλάχιστον τηλεοπτικά κανάλια διεθνή καλύπτουν την διοργάνωση, περίπου στους 840 με 850 εκατομμύρια φανατικούς ακολούθους τηλεθεατές του μηχανοκίνητου αθλητισμού, και το τρίτο είναι η ενίσχυση της οικονομίας μας τόσο σε εθνικό και τοπικό επίπεδο. Το βέβαιο είναι ότι ο ιδιωτικός τομέας έχει αγκαλιάσει πολύ αυτή τη διοργάνωση και τείνουμε να καλύψουμε το μεγαλύτερο έως όλο το μέρος των χρημάτων που θα έπρεπε να καλύψουμε μέσα από χορηγίες που με απόλυτη διαφάνεια διαχειρίζεται η οργανωτική επιτροπή», κατέληξε.