Την αξοποίηση του ιστορικού αεροδρομίου του Αμυγδαλεώνα Καβάλας υπέγραψε ο Νίκος Παναγιωτόπουλος
Η συνολική επένδυση ανέρχεται κατ’ ελάχιστον στα 4.861.000 ευρώ σύμφωνα με την εγκριθείσα τεχνική προσφορά της εταιρείας
Στην τελική ευθεία βρίσκεται πλέον η υπόθεση της αξιοποιήσεως του ιστορικού αεροδρομίου Αμυγδαλεώνος Καβάλας με την έγκριση και υπογραφή από τον υπουργό Εθνικής Αμύνης (και βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας του νομού), Νίκο Παναγιωτόπουλο της κατακυρώσεως του διαγωνισμού εκμισθώσεως για 40 χρόνια εκτάσεων εντός του αεροδρομίου Αμυγδαλεώνα Καβάλας στην εταιρεία Egnatia Aviation ΕΠΕ.
Έτσι, με την προαναφερθείσα εξέλιξη, ολοκληρώθηκε η πολυετής προσπάθεια αξιοποίησης του ιστορικού αεροδρομίου του Αμυγδαλεώνα, που κατασκευάστηκε το 1947 στη διάρκεια του Εμφυλίου, ενώ για τον ίδιο σκοπό ο ΥΕΘΑ είχε συνεργασία με τον Πρόεδρο του Μετοχικού Ταμείου Αεροπορίας απόστρατό πτέραρχο (Ι) Δημήτρη Μιχαλολιάκο, για τον προγραμματισμό των επόμενων ενεργειών.
Για όλα αυτά έγραψε σχετικώς στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook ο Νίκος Παναγιωτόπουλος τα εξής: «Η σχετική σύμβαση με το Μετοχικό Ταμείο Αεροπορίας προβλέπει συγκεκριμένο επενδυτικό και επιχειρησιακό σχέδιο που θα το μετατρέψει σε σύγχρονο διεθνές αεροπορικό πνεύμονα / κέντρο για την εκπαίδευση πιλότων και την οργάνωση – υποστήριξη δραστηριοτήτων διάδοσης του αεροπορικού πνεύματος (Γενικής Αεροπορίας, Αεραθλητισμού, Αερολεσχών κ.α.).
Η συνολική επένδυση ανέρχεται κατ’ ελάχιστον στα 4.861.000 ευρώ σύμφωνα με την εγκριθείσα τεχνική προσφορά της εταιρείας. Η αναβάθμιση και επαναλειτουργία του αεροδρομίου Αμυγδαλεώνα με διεθνή πρότυπα και παραμέτρους, στοχεύει να αποτελέσει πόλο έλξης αεροπορικών δραστηριοτήτων συντελώντας, μεταξύ άλλων, στην ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής αλλά και στην προβολή της Καβάλας και της χώρας μας διεθνώς».
Αξίζει να σημειωθεί ότι το αεροδρόμιο του Αμυγδαλεώνα, ως προελέχθη, άρχισε να κατασκευάζεται το 1947 με χρηματοδότηση του Αμερικανικού «Σχεδίου Μάρσαλ», προκειμένου να εγκατασταθεί εκεί μονάδα της Πολεμικής Αεροπορίας (τότε «Ελληνική Βασιλική Αεροπορία»), με την ονομασία «Αεροπορικό Απόσπασμα Καβάλας», προκειμένου να υποστηρίζει, όποτε απαιτείτο, επιχειρησιακές αναπτύξεις/μετασταθμεύσεις σμηνών μαχητικών αεροσκαφών από το κεντρικό αεροδρόμιο του ΣΕΔΕΣ της Θεσσαλονίκης. Το 1985 ξεκίνησε η κατασκευή του νέου αεροδρομίου στη Χρυσούπολη, όπου το 1997 έγινε η μετεγκατάσταση του Αεροπορικού Αποσπάσματος, αφήνοντας έκτοτε ουσιαστικώς ανενεργό το αεροδρόμιο του Αμυγδαλεώνα.
Έτσι, με την προαναφερθείσα εξέλιξη, ολοκληρώθηκε η πολυετής προσπάθεια αξιοποίησης του ιστορικού αεροδρομίου του Αμυγδαλεώνα, που κατασκευάστηκε το 1947 στη διάρκεια του Εμφυλίου, ενώ για τον ίδιο σκοπό ο ΥΕΘΑ είχε συνεργασία με τον Πρόεδρο του Μετοχικού Ταμείου Αεροπορίας απόστρατό πτέραρχο (Ι) Δημήτρη Μιχαλολιάκο, για τον προγραμματισμό των επόμενων ενεργειών.
Για όλα αυτά έγραψε σχετικώς στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook ο Νίκος Παναγιωτόπουλος τα εξής: «Η σχετική σύμβαση με το Μετοχικό Ταμείο Αεροπορίας προβλέπει συγκεκριμένο επενδυτικό και επιχειρησιακό σχέδιο που θα το μετατρέψει σε σύγχρονο διεθνές αεροπορικό πνεύμονα / κέντρο για την εκπαίδευση πιλότων και την οργάνωση – υποστήριξη δραστηριοτήτων διάδοσης του αεροπορικού πνεύματος (Γενικής Αεροπορίας, Αεραθλητισμού, Αερολεσχών κ.α.).
Η συνολική επένδυση ανέρχεται κατ’ ελάχιστον στα 4.861.000 ευρώ σύμφωνα με την εγκριθείσα τεχνική προσφορά της εταιρείας. Η αναβάθμιση και επαναλειτουργία του αεροδρομίου Αμυγδαλεώνα με διεθνή πρότυπα και παραμέτρους, στοχεύει να αποτελέσει πόλο έλξης αεροπορικών δραστηριοτήτων συντελώντας, μεταξύ άλλων, στην ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής αλλά και στην προβολή της Καβάλας και της χώρας μας διεθνώς».
Αξίζει να σημειωθεί ότι το αεροδρόμιο του Αμυγδαλεώνα, ως προελέχθη, άρχισε να κατασκευάζεται το 1947 με χρηματοδότηση του Αμερικανικού «Σχεδίου Μάρσαλ», προκειμένου να εγκατασταθεί εκεί μονάδα της Πολεμικής Αεροπορίας (τότε «Ελληνική Βασιλική Αεροπορία»), με την ονομασία «Αεροπορικό Απόσπασμα Καβάλας», προκειμένου να υποστηρίζει, όποτε απαιτείτο, επιχειρησιακές αναπτύξεις/μετασταθμεύσεις σμηνών μαχητικών αεροσκαφών από το κεντρικό αεροδρόμιο του ΣΕΔΕΣ της Θεσσαλονίκης. Το 1985 ξεκίνησε η κατασκευή του νέου αεροδρομίου στη Χρυσούπολη, όπου το 1997 έγινε η μετεγκατάσταση του Αεροπορικού Αποσπάσματος, αφήνοντας έκτοτε ουσιαστικώς ανενεργό το αεροδρόμιο του Αμυγδαλεώνα.