Βλάχος στα Παραπολιτικά 90,1: Όπου δοκιμάζεται η κυβέρνηση της ΝΔ αποτυγχάνει - Ανεπαρκής ο σχεδιασμός
«Αποτυγχάνει διαρκώς γιατί διαρκώς δίνουν έμφαση στην επικοινωνία, δίνουν έμφαση στα sms, πετάνε το μπαλάκι στην αυτοδιοίκηση και την κρίσιμη στιγμή δεν προνοούν για τα βασικά», ανέφερε μεταξύ άλλων
Ο γραμματέας επικοινωνίας του ΚΙΝΑΛ, Παναγιώτης Βλάχος, μίλησε στα Παραπολιτικά 90.1 και στην εκπομπή «Μέχρι τέλους» με το δημοσιογράφο Γιώργο Πιέρρο.
Ειδικότερα, στην συνέντευξή τους δήλωσε τα εξής: «Στην περιοχή που βρίσκομαι στο Άνω Χαλάνδρι προς Βριλήσσια έχουμε συνεχείς διακοπές ρεύματος, κάποιες περιοχές ξενύχτησαν χωρίς ρεύμα και η κατάσταση είναι ακόμα δύσκολη. Δεν κυκλοφορούν αυτοκίνητα γίνονται κάποιες προσπάθειες απεγκλωβισμού στην Αττική Οδό. Μιλάμε για αστικό ιστό, μιλάμε για πόλη, μιλάμε για κανονικές γειτονιές όπου αυτή τη στιγμή υπάρχει τεράστιο πρόβλημα. Ένας ανεπαρκής σχεδιασμός. Και που είναι η ευθύνη; Η ευθύνη είναι ότι φτιάξανε ένα νόμο για την πολιτική προστασία όπως τον ήθελαν, φτιάξανε ένα υπουργείο με τον κ. Στυλιανίδη ακριβώς όπως το ήθελαν και έχουμε δύο περιπτώσεις, τον Μπάλο και τώρα την Ελπίδα όπου δοκιμάζεται η κυβέρνηση της ΝΔ και αποτυγχάνει. Και αποτυγχάνει διαρκώς γιατί διαρκώς δίνουν έμφαση στην επικοινωνία, δίνουν έμφαση στα sms, πετάνε το μπαλάκι στην αυτοδιοίκηση και την κρίσιμη στιγμή δεν προνοούν για τα βασικά».
«Χθες θεωρώ ότι ήταν πάρα πολύ προβληματικό το γεγονός ότι δεν υπήρχε συντονισμός στις δημόσιες συγκοινωνίες. Το δεύτερο είναι ότι ενώ γνώριζαν ότι θα έρθει η κακοκαιρία δεν φρόντισα ούτως ώστε οι εργαζόμενοι στο Δημόσιο είτε να φύγουν νωρίτερα είτε να μην πανε τη δουλειά τους με αποτέλεσμα στις 12-12.30 που έφυγε ο κόσμος από τις δουλειές τους να μποτιλιαριστούν όλοι οι κεντρικοί οδικοί άξονες της Αττικής. Το τρίτο είναι ότι θα έπρεπε να υπάρχει καλύτερος συντονισμός με τους παραχωρησιούχους και αναφέρομαι και την Αττική Οδό γιατί το έργο το είχαμε ξαναδεί. Μπορεί μεν ο παραχωρησιούχος να έχει ευθύνες, και αυτές ενδεχομένως να αποδοθούν με την ποινική διαδικασία και με την έρευνα που κάνει ο Εισαγγελέας αλλά τον γενικό συντονισμό του να εξασφαλίζεται η κυκλοφορία των πολιτών και των οχημάτων την έχει ο υπουργός και η κυβέρνηση. Και φυσικά ο ρόλος της Αστυνομίας και του στρατού θα έπρεπε να είναι πολύ πιο άμεσος , να είναι σε ετοιμότητα και όχι να έρχονται πάντα εκ των υστέρων να βοηθήσουν την κατάσταση».
Ακούστε τη συνέντευξή του
Ειδικότερα, στην συνέντευξή τους δήλωσε τα εξής: «Στην περιοχή που βρίσκομαι στο Άνω Χαλάνδρι προς Βριλήσσια έχουμε συνεχείς διακοπές ρεύματος, κάποιες περιοχές ξενύχτησαν χωρίς ρεύμα και η κατάσταση είναι ακόμα δύσκολη. Δεν κυκλοφορούν αυτοκίνητα γίνονται κάποιες προσπάθειες απεγκλωβισμού στην Αττική Οδό. Μιλάμε για αστικό ιστό, μιλάμε για πόλη, μιλάμε για κανονικές γειτονιές όπου αυτή τη στιγμή υπάρχει τεράστιο πρόβλημα. Ένας ανεπαρκής σχεδιασμός. Και που είναι η ευθύνη; Η ευθύνη είναι ότι φτιάξανε ένα νόμο για την πολιτική προστασία όπως τον ήθελαν, φτιάξανε ένα υπουργείο με τον κ. Στυλιανίδη ακριβώς όπως το ήθελαν και έχουμε δύο περιπτώσεις, τον Μπάλο και τώρα την Ελπίδα όπου δοκιμάζεται η κυβέρνηση της ΝΔ και αποτυγχάνει. Και αποτυγχάνει διαρκώς γιατί διαρκώς δίνουν έμφαση στην επικοινωνία, δίνουν έμφαση στα sms, πετάνε το μπαλάκι στην αυτοδιοίκηση και την κρίσιμη στιγμή δεν προνοούν για τα βασικά».
«Χθες θεωρώ ότι ήταν πάρα πολύ προβληματικό το γεγονός ότι δεν υπήρχε συντονισμός στις δημόσιες συγκοινωνίες. Το δεύτερο είναι ότι ενώ γνώριζαν ότι θα έρθει η κακοκαιρία δεν φρόντισα ούτως ώστε οι εργαζόμενοι στο Δημόσιο είτε να φύγουν νωρίτερα είτε να μην πανε τη δουλειά τους με αποτέλεσμα στις 12-12.30 που έφυγε ο κόσμος από τις δουλειές τους να μποτιλιαριστούν όλοι οι κεντρικοί οδικοί άξονες της Αττικής. Το τρίτο είναι ότι θα έπρεπε να υπάρχει καλύτερος συντονισμός με τους παραχωρησιούχους και αναφέρομαι και την Αττική Οδό γιατί το έργο το είχαμε ξαναδεί. Μπορεί μεν ο παραχωρησιούχος να έχει ευθύνες, και αυτές ενδεχομένως να αποδοθούν με την ποινική διαδικασία και με την έρευνα που κάνει ο Εισαγγελέας αλλά τον γενικό συντονισμό του να εξασφαλίζεται η κυκλοφορία των πολιτών και των οχημάτων την έχει ο υπουργός και η κυβέρνηση. Και φυσικά ο ρόλος της Αστυνομίας και του στρατού θα έπρεπε να είναι πολύ πιο άμεσος , να είναι σε ετοιμότητα και όχι να έρχονται πάντα εκ των υστέρων να βοηθήσουν την κατάσταση».