Σκρέκας: Τρία τα σχήματα που ενδιαφέρονται για τη ΛΑΡΚΟ
Με την ίδια τροπολογία επεκτείνεται η υποχρέωση καταβολής περιβαλλοντικού τέλους 1.000 ευρώ
Τρία είναι τα σχήματα που ενδιαφέρονται αυτή τη στιγμή για τη ΛΑΡΚΟ, σύμφωνα με τον υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κώστα Σκρέκα.
Όπως ανέφερε στη Βουλή, τελείωσε η 1η φάση εκδήλωσης ενδιαφέροντος, και τώρα είμαστε στην τελική φάση υποβολής δεσμευτικών προσφορών. Αυτή τη στιγμή έχουμε τρία σχήματα, είπε ο κ. Σκρέκας, ο οποίος είχε νωρίτερα ενημερώσει την ολομέλεια για την τροπολογία του, με την οποία δεν θα υπάρχουν κυρώσεις για αυθαίρετες κατασκευές σε γεωτεμάχια της ΛΑΡΚΟ.
Τροπολογία για τα εισαγόμενα αυτοκίνητα και φορτηγά
Με την ίδια τροπολογία ο κ. Σκρέκας τροποποιεί το άρθρο 5 του ν.4710/2020 σχετικά με την υποχρέωση καταβολής περιβαλλοντικού τέλους για παλαιά ρυπογόνα μεταχειρισμένα οχήματα και συγκεκριμένα, επεκτείνει την υποχρέωση καταβολής περιβαλλοντικού τέλους 1.000 ευρώ, επιπλέον του τέλους ταξινόμησης και για τα επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης και τα φορτηγά αυτοκίνητα μικτού βάρους μέχρι 3,5 τόνους, εφόσον υπάγονται στις εκ κατασκευής προδιαγραφές ευρωπαϊκών προτύπων εκπομπών καυσαερίων Euro-5b.
Όπως σημείωσε ο κ. Σκρέκας, δεν θέλουμε οι πολίτες να αγοράζουν μεταχειρισμένα αυτοκίνητα παλαιάς τεχνολογίας που μολύνουν τον περιβάλλον, όταν μάλιστα είναι πιθανόν να επιβληθεί σε λίγα χρόνια σχετικό περιβαλλοντικό τέλος, σε μόνιμη βάση, από την ΕΕ.
Η τροπολογία εντάχθηκε στο συζητούμενο νομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών με το οποίο κυρώνεται η από 28/01/2022 ΠΝΠ “Επείγουσες φορολογικές, τελωνειακές και συναφείς ρυθμίσεις, επείγουσες διατάξεις για τη διασφάλιση του δικαιώματος της δικαστικής προστασίας.
Όπως ανέφερε στη Βουλή, τελείωσε η 1η φάση εκδήλωσης ενδιαφέροντος, και τώρα είμαστε στην τελική φάση υποβολής δεσμευτικών προσφορών. Αυτή τη στιγμή έχουμε τρία σχήματα, είπε ο κ. Σκρέκας, ο οποίος είχε νωρίτερα ενημερώσει την ολομέλεια για την τροπολογία του, με την οποία δεν θα υπάρχουν κυρώσεις για αυθαίρετες κατασκευές σε γεωτεμάχια της ΛΑΡΚΟ.
Τροπολογία για τα εισαγόμενα αυτοκίνητα και φορτηγά
Με την ίδια τροπολογία ο κ. Σκρέκας τροποποιεί το άρθρο 5 του ν.4710/2020 σχετικά με την υποχρέωση καταβολής περιβαλλοντικού τέλους για παλαιά ρυπογόνα μεταχειρισμένα οχήματα και συγκεκριμένα, επεκτείνει την υποχρέωση καταβολής περιβαλλοντικού τέλους 1.000 ευρώ, επιπλέον του τέλους ταξινόμησης και για τα επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης και τα φορτηγά αυτοκίνητα μικτού βάρους μέχρι 3,5 τόνους, εφόσον υπάγονται στις εκ κατασκευής προδιαγραφές ευρωπαϊκών προτύπων εκπομπών καυσαερίων Euro-5b.Όπως σημείωσε ο κ. Σκρέκας, δεν θέλουμε οι πολίτες να αγοράζουν μεταχειρισμένα αυτοκίνητα παλαιάς τεχνολογίας που μολύνουν τον περιβάλλον, όταν μάλιστα είναι πιθανόν να επιβληθεί σε λίγα χρόνια σχετικό περιβαλλοντικό τέλος, σε μόνιμη βάση, από την ΕΕ.
Η τροπολογία εντάχθηκε στο συζητούμενο νομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών με το οποίο κυρώνεται η από 28/01/2022 ΠΝΠ “Επείγουσες φορολογικές, τελωνειακές και συναφείς ρυθμίσεις, επείγουσες διατάξεις για τη διασφάλιση του δικαιώματος της δικαστικής προστασίας.