Μετά από πρόταση Κεραμέως η Έκτακτη Σύνοδος υπουργών Παιδείας της ΕΕ για τους μαθητές και φοιτητές της Ουκρανίας
Θα συζητηθεί η πρόταση της Ελλάδας για τη δημιουργία ψηφιακής πλατφόρμας, που θα μπορεί να φιλοξενεί αιτήματα της ουκρανικής εκπαιδευτικής κοινότητας
Έκτακτη Σύνοδος των Υπουργών Παιδείας της ΕΕ, θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη, μετά από πρόταση της υπουργού Παιδείας Νίκης Κεραμέως, για τη συγκρότηση μίας ευρωπαϊκής ομάδας δράσης που θα συνδράμει την εκπαιδευτική κοινότητα της Ουκρανίας.
Στο πλαίσιο αυτό θα συζητηθεί η πρόταση της Ελλάδας για τη δημιουργία ψηφιακής πλατφόρμας, που με όρους αποτελεσματικότητας, δικαιοσύνης και διαφάνειας, θα μπορεί να φιλοξενεί αιτήματα της ουκρανικής εκπαιδευτικής κοινότητας καταγράφοντας τις ανάγκες της για εξοπλισμό, εκπαιδευτικό υλικό και τεχνική βοήθεια, και, επιπλέον, να συγκροτήσει παράλληλα έναν μηχανισμό κάλυψής τους, με τη συνδρομή κρατών-μελών, επιχειρηματικού τομέα, κοινωνίας πολιτών και φορέων, αλλά και διεθνών οργανισμών με ανάλογη εμπειρία και τεχνογνωσία.
Επιπλέον, το Συμβούλιο θα επικεντρωθεί στο βέλτιστο συντονισμό των κρατών-μελών στον τομέα της εκπαίδευσης για μία ενιαία ανταπόκριση στη μεγάλη αυτή ανθρωπιστική κρίση, αλλά και στην ανταλλαγή πρακτικών και δράσεων που έχουν ήδη αναλάβει τα κράτη-μέλη ως προς τις αναδυόμενες εκπαιδευτικές ανάγκες, όπως η ενσωμάτωση προσφύγων μαθητών από την Ουκρανία στα σχολεία.
Στο πλαίσιο αυτό θα συζητηθεί η πρόταση της Ελλάδας για τη δημιουργία ψηφιακής πλατφόρμας, που με όρους αποτελεσματικότητας, δικαιοσύνης και διαφάνειας, θα μπορεί να φιλοξενεί αιτήματα της ουκρανικής εκπαιδευτικής κοινότητας καταγράφοντας τις ανάγκες της για εξοπλισμό, εκπαιδευτικό υλικό και τεχνική βοήθεια, και, επιπλέον, να συγκροτήσει παράλληλα έναν μηχανισμό κάλυψής τους, με τη συνδρομή κρατών-μελών, επιχειρηματικού τομέα, κοινωνίας πολιτών και φορέων, αλλά και διεθνών οργανισμών με ανάλογη εμπειρία και τεχνογνωσία.
Επιπλέον, το Συμβούλιο θα επικεντρωθεί στο βέλτιστο συντονισμό των κρατών-μελών στον τομέα της εκπαίδευσης για μία ενιαία ανταπόκριση στη μεγάλη αυτή ανθρωπιστική κρίση, αλλά και στην ανταλλαγή πρακτικών και δράσεων που έχουν ήδη αναλάβει τα κράτη-μέλη ως προς τις αναδυόμενες εκπαιδευτικές ανάγκες, όπως η ενσωμάτωση προσφύγων μαθητών από την Ουκρανία στα σχολεία.