Μηταράκης - Υπουργείο Μετανάστευσης: Λαμβάνει καθημερινά περίπου 350 τηλεφωνικές κλήσεις για υποστήριξη Ουκρανών προσφύγων
Περίπου 1.650 αιτήματα παροχής ανθρωπιστικής βοήθειας έχουν υποβληθεί μέσω της πλατφόρμας «Help Ukraine»
Περίπου 350 κλήσεις δέχεται τις καθημερινές το τηλεφωνικό κέντρο του υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου, για τη στήριξη Ουκρανών προσφύγων.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που παραθέτει ο υπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου, Νότης Μηταράκης, σε σχετική ανάρτησή του στα κοινωνικά δίκτυα, ο οποίος επισκέφθηκε σήμερα τα γραφεία, το τηλεφωνικό κέντρο λαμβάνει και περίπου 50 κλήσεις ανά ημέρα τα Σαββατοκύριακα και τις αργίες. Επίσης, περίπου 1.650 αιτήματα παροχής ανθρωπιστικής βοήθειας έχουν υποβληθεί μέσω της πλατφόρμας «Help Ukraine».
Επισκέφθηκα, σήμερα, το τηλεφωνικό κέντρο (#helpdesk) που λειτουργεί, από 4/3/ εντός του @migrationgovgr για τη συνδρομή Ουκρανών εκτοπισθέντων, καθώς και των οικείων τους προσώπων.https://t.co/CyKLQjeFWx#migration #Ukraine #HelpUkraine #migrationgovgr
— Νότης Μηταράκης - Notis Mitarachi (@nmitarakis) March 22, 2022
Η ΜΚΟ Μετάδραση και εθελοντές της ουκρανικής πρεσβείας έχουν αναλάβει τη μετάφραση
Το helpdesk στελεχώνεται από υπαλλήλους της υπηρεσίας Υποδοχής και Ταυτοποίησης και της υπηρεσίας Ασύλου, ενώ τη διερμηνεία σε ουκρανική και αγγλική γλώσσα παρέχουν η ΜΚΟ Μετάδραση τις καθημερινές και εθελοντές της Ουκρανικής Πρεσβείας τα Σαββατοκύριακα.
Οι πιο συχνές ερωτήσεις που καταγράφονται αφορούν στη διαδικασία για την παροχή προσωρινής προστασίας, βοήθεια για θέματα υγείας και παροχή ειδών πρώτης ανάγκης, επιθυμία πολιτών για στέγαση Ουκρανών προσφύγων και αιτήματα προσφύγων για στέγαση, εγγραφή παιδιών σε σχολεία και θέματα σχετικά με τον εμβολιασμό κατά του κοροναϊού.
Η τηλεφωνική γραμμή είναι 2131629600, ενώ αιτήματα μπορούν να υποβάλλονται και μέσω του μέιλ ukraine@migration.gov.gr . Επίσης, αιτήματα παροχής ανθρωπιστικής βοήθειας καταγράφονται και μέσω της πλατφόρμας https://migration.gov.gr/helpukraine.