Η ανάρτηση του Πιερρακάκη για τα δύο χρόνια από την ενεργοποίηση της άυλης συνταγογράφησης
Τι έγραψε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο υπουργός Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης
Συμπληρώνονται σήμερα δύο χρόνια από την ενεργοποίηση της άυλης συνταγογράφησης, μίας από τις πρώτες νέες υπηρεσίες που εντάχθηκαν στο gov.gr.
Μια ηλεκτρονικη υπηρεσία που αγκαλιάστηκε από τους πολίτες όλων των ηλικιών, με περισσότερους από 3.200.000 συμπολίτες μας να λαμβάνουν σήμερα τις ιατρικές τους συνταγές με SMS στο κινητό ή με μήνυμα στο e-mail τους, αποφεύγοντας έτσι τον συνωστισμό και τις ουρές.
Συμπληρώνουμε σήμερα δύο χρόνια από την ενεργοποίηση της άυλης συνταγογράφησης, μίας από τις πρώτες νέες υπηρεσίες που εντάξαμε στο gov.gr. Μέσα από το https://ehealth.gov.gr που σχεδίασε και υλοποίησε η ΗΔΙΚΑ, περισσότεροι από 3.200.000 συμπολίτες μας λαμβάνουν τις ιατρικές τους συνταγές με SMS στο κινητό ή με μήνυμα στο e-mail τους.
Αρχικά, λειτούργησε ως μία επέκταση της ηλεκτρονικής συνταγογράφησης, μέσω της οποίας οι πολίτες μπορούσαν να λαμβάνουν τις συνταγές τους ευκολότερα, ενώ αργότερα ακολούθησε η προσθήκη των παραπεμπτικών και των ιατρικών βεβαιώσεων.
Δεν μείναμε, όμως, εκεί: μέσα από την εφαρμογή MyHealth, η άυλη συνταγογράφηση εξελίχθηκε στο «κλειδί» ώστε ο πολίτης να αποκτήσει για πρώτη φορά πρόσβαση στο ιστορικό της συνταγογράφησής του, αποτελώντας το πρόπλασμα του Ψηφιακού Ιατρικού Φακέλου.
Και, βέβαια, η άυλη συνταγογράφηση αποτέλεσε πολύτιμο εργαλείο στην οργάνωση του εμβολιασμού. Αφενός μας επέτρεψε να εντοπίσουμε και να προτεραιοποιήσουμε ασθενείς με νοσήματα υψηλού και αυξημένου κινδύνου. Και αφετέρου συνέβαλε καθοριστικά στη δυνατότητά μας να στείλουμε εξατομικευμένες προτάσεις για ραντεβού σε όσους είχαν εγγραφεί στην υπηρεσία.
Με όλες τις παραπάνω λειτουργίες της, η άυλη συνταγογράφηση αντανακλά την προσήλωσή μας στη διαρκή ενίσχυση και διεύρυνση των ψηφιακών υπηρεσιών.
Έχοντας τον πολίτη στο επίκεντρο του σχεδιασμού μας, υλοποιούμε πλατφόρμες οι οποίες διευκολύνουν την καθημερινότητα και αναβαθμίζουν την ποιότητα ζωής όλων.
Μια ηλεκτρονικη υπηρεσία που αγκαλιάστηκε από τους πολίτες όλων των ηλικιών, με περισσότερους από 3.200.000 συμπολίτες μας να λαμβάνουν σήμερα τις ιατρικές τους συνταγές με SMS στο κινητό ή με μήνυμα στο e-mail τους, αποφεύγοντας έτσι τον συνωστισμό και τις ουρές.
Η ανάρτηση του Κυριάκου Πιερρακάκη
Με αφορμή τη συμπληρωση δύο χρόνων από την ημέρα που ενεργοποιήθηκε η άυλη συνταγογράφηση, ο αρχιτέκτονας της ψηφιακής υπηρεσίας Κυριάκος Πιερρακάκης έγραψε στο μέσα κοινωνικής δικτύωσης τα εξής:Συμπληρώνουμε σήμερα δύο χρόνια από την ενεργοποίηση της άυλης συνταγογράφησης, μίας από τις πρώτες νέες υπηρεσίες που εντάξαμε στο gov.gr. Μέσα από το https://ehealth.gov.gr που σχεδίασε και υλοποίησε η ΗΔΙΚΑ, περισσότεροι από 3.200.000 συμπολίτες μας λαμβάνουν τις ιατρικές τους συνταγές με SMS στο κινητό ή με μήνυμα στο e-mail τους.
Αρχικά, λειτούργησε ως μία επέκταση της ηλεκτρονικής συνταγογράφησης, μέσω της οποίας οι πολίτες μπορούσαν να λαμβάνουν τις συνταγές τους ευκολότερα, ενώ αργότερα ακολούθησε η προσθήκη των παραπεμπτικών και των ιατρικών βεβαιώσεων.
Δεν μείναμε, όμως, εκεί: μέσα από την εφαρμογή MyHealth, η άυλη συνταγογράφηση εξελίχθηκε στο «κλειδί» ώστε ο πολίτης να αποκτήσει για πρώτη φορά πρόσβαση στο ιστορικό της συνταγογράφησής του, αποτελώντας το πρόπλασμα του Ψηφιακού Ιατρικού Φακέλου.
Και, βέβαια, η άυλη συνταγογράφηση αποτέλεσε πολύτιμο εργαλείο στην οργάνωση του εμβολιασμού. Αφενός μας επέτρεψε να εντοπίσουμε και να προτεραιοποιήσουμε ασθενείς με νοσήματα υψηλού και αυξημένου κινδύνου. Και αφετέρου συνέβαλε καθοριστικά στη δυνατότητά μας να στείλουμε εξατομικευμένες προτάσεις για ραντεβού σε όσους είχαν εγγραφεί στην υπηρεσία.
Με όλες τις παραπάνω λειτουργίες της, η άυλη συνταγογράφηση αντανακλά την προσήλωσή μας στη διαρκή ενίσχυση και διεύρυνση των ψηφιακών υπηρεσιών.
Έχοντας τον πολίτη στο επίκεντρο του σχεδιασμού μας, υλοποιούμε πλατφόρμες οι οποίες διευκολύνουν την καθημερινότητα και αναβαθμίζουν την ποιότητα ζωής όλων.