Επιστολή Κεραμέως στους καθηγητές των πανεπιστημίων για το νέο σχέδιο νόμου για τα ΑΕΙ
Αναπτύσσει διακριτά τις 9 δέσμες ρυθμίσεων που αναβαθμίζουν την καθημερινότητά τους στο Πανεπιστήμιο
Με επιστολή προς τους καθηγητές των πανεπιστημίων η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως αναφέρεται στα οφέλη που φέρνει για την ακαδημαϊκή κοινότητα το νέο σχέδιο νόμου, το οποίο τέθηκε από χθες (29 Μαΐου 2022) σε δημόσια διαβούλευση.
Η επιστολή έφτασε τόσο στους καθηγητές όσο και στο ερευνητικό και λοιπό εκπαιδευτικό προσωπικό των πανεπιστημίων της χώρας μέσω των πρυτάνεων των ΑΕΙ.
Η υπουργός στην εν λόγω επιστολή της αναπτύσσει διακριτά τις 9 δέσμες ρυθμίσεων που αναβαθμίζουν την καθημερινότητά τους στο Πανεπιστήμιο.
Ανάμεσα σε άλλα, όπως αναφέρει, εξασφαλίζουν μεγαλύτερη ελευθερία και ευελιξία στα προπτυχιακά, μεταπτυχιακά και διδακτορικά, μειώνουν τη γραφειοκρατία, απλουστεύουν τις διαδικασίες για την έρευνα μέσω ΕΛΚΕ και παρέχουν ευελιξία στις ερευνητικές ομάδες, διευκολύνουν τις διαδικασίες μετακίνησης μελών ΔΕΠ και εξορθολογίζουν το πλαίσιο της παράλληλης και πρόσθετης απασχόλησης των πανεπιστημιακών, πολλαπλασιάζουν τις ευκαιρίες και δυνατότητες του Πανεπιστημίου, που το καθιστούν πιο ανταγωνιστικό, ελκυστικό και εξωστρεφές.
Η υπουργός Παιδείας ζήτησε από τα μέλη της Ακαδημαϊκής κοινότητας, μέσα από την επιστολή της, να συμμετάσχουν ενεργά στη διαδικασία της δημόσιας διαβούλευσης στην οποία έχει τεθεί το νομοσχέδιο, προκειμένου να συμβάλουν με τα σχόλια και τις παρατηρήσεις τους στην κοινή προσπάθεια συνολικής αναβάθμισης του πανεπιστημίου προς όφελος όλων.
Η επιστολή έφτασε τόσο στους καθηγητές όσο και στο ερευνητικό και λοιπό εκπαιδευτικό προσωπικό των πανεπιστημίων της χώρας μέσω των πρυτάνεων των ΑΕΙ.
Η υπουργός στην εν λόγω επιστολή της αναπτύσσει διακριτά τις 9 δέσμες ρυθμίσεων που αναβαθμίζουν την καθημερινότητά τους στο Πανεπιστήμιο.
Ανάμεσα σε άλλα, όπως αναφέρει, εξασφαλίζουν μεγαλύτερη ελευθερία και ευελιξία στα προπτυχιακά, μεταπτυχιακά και διδακτορικά, μειώνουν τη γραφειοκρατία, απλουστεύουν τις διαδικασίες για την έρευνα μέσω ΕΛΚΕ και παρέχουν ευελιξία στις ερευνητικές ομάδες, διευκολύνουν τις διαδικασίες μετακίνησης μελών ΔΕΠ και εξορθολογίζουν το πλαίσιο της παράλληλης και πρόσθετης απασχόλησης των πανεπιστημιακών, πολλαπλασιάζουν τις ευκαιρίες και δυνατότητες του Πανεπιστημίου, που το καθιστούν πιο ανταγωνιστικό, ελκυστικό και εξωστρεφές.
Η υπουργός Παιδείας ζήτησε από τα μέλη της Ακαδημαϊκής κοινότητας, μέσα από την επιστολή της, να συμμετάσχουν ενεργά στη διαδικασία της δημόσιας διαβούλευσης στην οποία έχει τεθεί το νομοσχέδιο, προκειμένου να συμβάλουν με τα σχόλια και τις παρατηρήσεις τους στην κοινή προσπάθεια συνολικής αναβάθμισης του πανεπιστημίου προς όφελος όλων.